Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Plus, ti busevi idu uglavnom uvece i dolaze ujutro. Ako se drzimo "gde ima i volje, ima i nacina", busevi iz Beca krecu petkom od 17, sve do 19 ili 20. Voz sa Hbf krece u 16:40, stize se na poslednji polazak iz Budimpeste, u Beogradu u 23. Taman da neko iz Krnica, sa Uba ili Osipaonice, svi na oko sat od zeleznicke stanice u Beogradu, dodje i pokupi rodbinu i prijatelje i da budu u krevetu ili kafani do malo posle ponoci a ne u 3 ili 4 ujutro.
 
Čisto sumnjam da će se većina gastosa baktati sa presedanjem u Budimpešti. Presedanje je tu negde sa promajom u rangu. Ko stigne, ići će u 14.40 za Beograd direkt, ko ne, verovatno bus.
 
Slazem se, mada znaju komsijske i familijarne trzavice da budu ispred i presedanja i promaje, pa bude malo tenzicno u busu. Evo, jedne prednosti voza, mozes u ponedeljak ujutro vozom ako radis drugu smenu od 15, to sa Lukicem u 8 ujutro ne mozes.
 
Slazem se, mada znaju komsijske i familijarne trzavice da budu ispred i presedanja i promaje, pa bude malo tenzicno u busu. Evo, jedne prednosti voza, mozes u ponedeljak ujutro vozom ako radis drugu smenu od 15, to sa Lukicem u 8 ujutro ne mozes.

U 15.20 je dolazak u Beč.

Malo je i rizično presedati u Budimpešti na poslednji voz za Beograd uveče, jer ako iz Beča zakasni, sledeći je tek ujutru.
 
Mislio sam na prvi za Budimpestu, verovatno u 6, pa sa presedanjem.

I dalje se nadam da ce napraviti da sa linije 150 (Kelebia - Keleti) moze da se skrene pre stanice Ferencvaros i ode ka Kelenfold, nesto se nadam da RegioJet to iskoristi kad vidi brojke u prvoj ili prve dve godine, ako postoji ikakva veza da to podrzi, oni koriste Vectron, putovanje od Beca do Beograda bi bilo 5 ipo sati, ako je sada plan da traje 6 sati i 20 minuta.
 
Mislio sam na prvi za Budimpestu, verovatno u 6, pa sa presedanjem.

I dalje se nadam da ce napraviti da sa linije 150 (Kelebia - Keleti) moze da se skrene pre stanice Ferencvaros i ode ka Kelenfold, nesto se nadam da RegioJet to iskoristi kad vidi brojke u prvoj ili prve dve godine, ako postoji ikakva veza da to podrzi, oni koriste Vectron, putovanje od Beca do Beograda bi bilo 5 ipo sati, ako je sada plan da traje 6 sati i 20 minuta.

Nema prostora za to tehnički, a ni ne planira se. Između Kelenfelda i Ferencvaroša se nadograđuju novi koloseci. Nekada je bila planirana nova trasa pruge od Šorokšara do Ferencvaroša koja bi imala i ulaz u Ferencvaroš sa suprotne strane, pa bi tranzit kroz Budimpeštu bio moguć bez promene smera, međutim, sada je to na dugom štapu. Uostalom sadašnja trasa Šorokšar - Ferencvaroš je udvokolosečena i modernizovana, tako da nema od toga ništa.

A i sumnjam da bi Regiojet išao van EU. I Hrvatsku su ukinuli posle par sezona, ne zbog manjka putnika, nego zbog peripetija.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: btw
Vrh