Železničar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.11.2008.
- Poruke
- 640
- Pohvaljen
- 1.023
Наводно ће се радити ремонт пруге Сомбор - Врбас.Zašto ukidaju Somborske ?
Наводно ће се радити ремонт пруге Сомбор - Врбас.Zašto ukidaju Somborske ?
Kamenovan je i Flirt i DMV kada su tek stigli. Pogotovu DMV koji je ponovo aktivirao neke linije koje su pre toga dugo bile neaktivne a autobuski monopol je imao visestruko bezobrazne cene.Godinama,decenijama unazad već "normalna" stvar na deonici:
Plavi horizonti-Z.Polje-Kamendin.
Meni su pre mesec dana razbili čeono staklo na lokomotivi prilikom prolaska na stajalištu Krnjača most. Policija bila odradila uviđaj i nikom ništa.
Tako i ovo kod Z.Polja.
Biće i tamo. Samo da se konačno pusti teretni preko Inđije.Eto, mi u Pančevu nemamo tih problema i bus lobi ne mora da kamenuje vozove za Bg, kad ih na novoj dvokolosečnoj pruzi skoro i nemamo.. Vidite kako se to ovde elegantno rešilo.
Eto, mi u Pančevu nemamo tih problema i bus lobi ne mora da kamenuje vozove za Bg, kad ih na novoj dvokolosečnoj pruzi skoro i nemamo.. Vidite kako se to ovde elegantno rešilo.
Сад сам погледао Дулетов снимак, видим да је написао да Флирт иде 160 км/х, иако сви знамо да му је брзина ограничена на 150. Знам да сте писали да су Немањиној седи гомила идиота, али не видим логику да Кисс кад иде као РЕх може да вози 200 и стаје на свим станицама, док су Флирт ограничили на 150?
Neki pametnjaković iz Nemanjine je izračunao da Flirt nema dovoljan procenat kočenja da se sa zaustavi sa 160 km/h na 1500 m sa 12 promila pada. Da bude ironija veća, onaj jedan par vozova Zemun - Šid - Zemun na kojem je Flirt ide 160 km/h, dok Flirtovi BG-NS idu 150 km/h. Podsetiću, takav isti Flirt u drugim zemljama može da ide 160 km/h čak i sa 1000 m zaustavnog puta.
Nama ne treba brzina nego redovnost vozova i prosirenje zeleznicke mreze.
Mislim da bi u redovnoj situaciji dovoljne bile nameštene presedačke veze u Subotici. Situaciji kada bi bio opravdan direktan polazak jesu produženi vikendi (jutarnji ka Segedinu i vecernji iz Segedina) i tokom rasposta. Tada bi bilo dovoljno putnika iz Srbije koji idu do Palića i Segedina kojima bi direktan polazak značioKad se završi brza pruga NS-SU, mogla bi da se uspostavi direktna veza Beograd Segedin.
Ne samo da je u roku, nego sve deluje baš dobro i prilično jeftino.Pokazali su da može u normalnom roku da se nešto rekonstruiše.
Sad samo postaviti pitanje zbog čega nije tako sa svim projektima?