Igormartin
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.11.2020.
- Poruke
- 768
- Pohvaljen
- 1.111
Beograd centar preopterećen vozovima? Kako je to uopšte moguće ?
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Kojom starom trasom? Sadašnja pruga koristi 95% trase starog koloseka sa nešto izmenjenijom geometrijom.Što se tiče prevoza tereta ka NS tu će izgleda morati da se radi treći kolosek starom trasom.
Pa i ne bude bas sve magija.. mi smo isli regionalnim vozom do NS jer je solidan i ne mora da se rezervise karta, kosta inace isto kao i za Soko. Medjutim, kad uzimas povratnu, oni te ne vežu za termin, što nama ne bi bio problem, nego kao - evo poslednji je u 21h. Mi kad smo došli na pretposlednji polazak za Bgd iz NS, u 19:30h, stanica je bila prepuna. Srećom, idu dva voza vezana pa smo našli mesto da sednemo, ali je bilo puno ljudi koji su stajali između sedišta, i nisu hteli da čekaju sledeći polazak, a nije bilo nikog da se pobrie da ne ličimo na voz iz Indije. Mi smo se vratili kao u gradskom autobusu, sa ljudima iznad glave, jer bio je vikend i promotivna cena karte - ali eto kontraefekta. Sve zbog loše organizacije prodaje karata same Železnice. Bicikli je bilo isto puno, nisu svi platili mesto za istu, kondukterka nije uspela da otkrije ko, verovatno i zbog sveopšte gužve u vagonima. Bolje da uvedu organizaciju i prodaju po terminima, nego da idemo ovako ko Nojeva barka.Naravno da dosta ljudi kupuju kartu samo da bi se provozali a ne iz neke realne potrebe putovanja.
Kad 30 godina slušaš bajku o Brzim Prugama Srbije naravno da kad se ta bajka ostvari u stvarnom životu ti želiš da doživiš taj trenutak da si ušao u potpuno nov voz koji te vozi 200 na sat i ti ne veruješ da si to doživeo u Srbiji.
Ovo je bukvalno atrakcija, platiš da bi se osećao kao gradjanin neke evropske razvijene zemlje tih 33 minuta koliko traje ta magija.
U Rakovici se već prevlače Barci koji odmaraju u Topčideru. Bar je tako zimus bilo. Prastara ranžirna u Topčideru se možda može osposobiti kao TPS u kombinaciji sa Zemunom pa da za Karaburmom ni nema potrebe.Па нек окрену неки у Раковици (кад већ Карабурму неће никад оспособити). Дилеје.
4) Beograd Centar je navodno preopterećen
Što se tiče prevoza tereta ka NS tu će izgleda morati da se radi treći kolosek starom trasom.
U Rakovici se već prevlače Barci koji odmaraju u Topčideru. Bar je tako zimus bilo. Prastara ranžirna u Topčideru se možda može osposobiti kao TPS u kombinaciji sa Zemunom pa da za Karaburmom ni nema potrebe.
Sada je sve jasno, gde su oterali putnike sa ostalih linija. I zašto u onom članku pišu o 20 putnika za Vršac. Da dugo, nisu povećavali cene, ali ovakve cene u trenutku kada su srednje brzine vozova ispod 50km/h na skoro celoj mreži? Da li im je cilj da se maltene niko ne vozi vozom?Редовне цене карата 603 дин. за 2. разред и 770 дин. за 1. разред ИЦ воза из важећих тарифа (https://www.srbvoz.rs/tarife/) уз могућност коришћења свих повластица би биле прихватљиве и више него конкурентне аутобусу. Још ако би попуст на повратну карту важио више дана, могао би да буде конкурентан и аутомобилу са 2-3 путника.