Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Godinama,decenijama unazad već "normalna" stvar na deonici:
Plavi horizonti-Z.Polje-Kamendin.

Meni su pre mesec dana razbili čeono staklo na lokomotivi prilikom prolaska na stajalištu Krnjača most. Policija bila odradila uviđaj i nikom ništa.
Tako i ovo kod Z.Polja.
 
Godinama,decenijama unazad već "normalna" stvar na deonici:
Plavi horizonti-Z.Polje-Kamendin.

Meni su pre mesec dana razbili čeono staklo na lokomotivi prilikom prolaska na stajalištu Krnjača most. Policija bila odradila uviđaj i nikom ništa.
Tako i ovo kod Z.Polja.
Kamenovan je i Flirt i DMV kada su tek stigli. Pogotovu DMV koji je ponovo aktivirao neke linije koje su pre toga dugo bile neaktivne a autobuski monopol je imao visestruko bezobrazne cene.
 
Evo kratko i jasno rešenje, samo kad ne bismo živeli u woke distopiji u kojoj su vandali i krimunalci zaštićeni kao medvedi...
 

Prilozi

  • D062B42F-48AC-45F9-9991-BDE801D6E26F.jpeg
    D062B42F-48AC-45F9-9991-BDE801D6E26F.jpeg
    214,6 KB · Pregleda: 275
Сад сам погледао Дулетов снимак, видим да је написао да Флирт иде 160 км/х, иако сви знамо да му је брзина ограничена на 150. Знам да сте писали да су Немањиној седи гомила идиота, али не видим логику да Кисс кад иде као РЕх може да вози 200 и стаје на свим станицама, док су Флирт ограничили на 150?
 
 
Сад сам погледао Дулетов снимак, видим да је написао да Флирт иде 160 км/х, иако сви знамо да му је брзина ограничена на 150. Знам да сте писали да су Немањиној седи гомила идиота, али не видим логику да Кисс кад иде као РЕх може да вози 200 и стаје на свим станицама, док су Флирт ограничили на 150?

Neki pametnjaković iz Nemanjine je izračunao da Flirt nema dovoljan procenat kočenja da se sa zaustavi sa 160 km/h na 1500 m sa 12 promila pada. Da bude ironija veća, onaj jedan par vozova Zemun - Šid - Zemun na kojem je Flirt ide 160 km/h, dok Flirtovi BG-NS idu 150 km/h. Podsetiću, takav isti Flirt u drugim zemljama može da ide 160 km/h čak i sa 1000 m zaustavnog puta.
 
Neki pametnjaković iz Nemanjine je izračunao da Flirt nema dovoljan procenat kočenja da se sa zaustavi sa 160 km/h na 1500 m sa 12 promila pada. Da bude ironija veća, onaj jedan par vozova Zemun - Šid - Zemun na kojem je Flirt ide 160 km/h, dok Flirtovi BG-NS idu 150 km/h. Podsetiću, takav isti Flirt u drugim zemljama može da ide 160 km/h čak i sa 1000 m zaustavnog puta.

Не постоји могућност да им неко укаже на то?
 
Kad se završi brza pruga NS-SU, mogla bi da se uspostavi direktna veza Beograd Segedin.
Mislim da bi u redovnoj situaciji dovoljne bile nameštene presedačke veze u Subotici. Situaciji kada bi bio opravdan direktan polazak jesu produženi vikendi (jutarnji ka Segedinu i vecernji iz Segedina) i tokom rasposta. Tada bi bilo dovoljno putnika iz Srbije koji idu do Palića i Segedina kojima bi direktan polazak značio
 
Zbog čega se niški voz između stanica Palanka i Mladenovac vuče brzinom od 30km/h, a pre samo 2 godine je istom deonicom jurio 100 na sat? Jel i tamo pokradena elektromreža?
 
Vrh