Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Да, 2015. су основана расцепкана железничка предузећа, за време мандата Зоке Коридорке као министарке задужене за саобраћај.
 
Mogli su staviti u naslov da je u pitanju Kamendin :) Gde je taj prelaz u blizini koji će biti otvoren?
 
Evo malo slika od sinoć sa stajališta Tošin Bunar
20220113_193423.jpg
20220113_193440.jpg
20220113_193454.jpg
20220113_193617.jpg
20220113_193631.jpg
20220113_193656.jpg
20220113_193728.jpg


U međuvremenu je prišao sinhron EMV 412 ka Zemunu, jedna vrata od jedne garniture su bila otvorena🙂
Što se stanice tiče, sve lepo izgleda, samo sneg nije očišćen. Nadam se da kad se otvori da će paziti na to. Liftovi još uvek nosu ugrađeni, displeji i satovi su postavljeni i uključeni (displeji pokazuju homescreen nekog računara). Potrebna je veza stanice sa Bežanijskom kosom (što je planirano pasarelom) i ka drugoj strani bulevara heroja sa košara (kod N1) isto pasarela ili neki pešački.
 
Evo malo slika od sinoć sa stajališta Tošin Bunar
Pogledajte prilog 124684

U međuvremenu je prišao sinhron EMV 412 ka Zemunu, jedna vrata od jedne garniture su bila otvorena🙂
Što se stanice tiče, sve lepo izgleda, samo sneg nije očišćen. Nadam se da kad se otvori da će paziti na to. Liftovi još uvek nosu ugrađeni, displeji i satovi su postavljeni i uključeni (displeji pokazuju homescreen nekog računara). Potrebna je veza stanice sa Bežanijskom kosom (što je planirano pasarelom) i ka drugoj strani bulevara heroja sa košara (kod N1) isto pasarela ili neki pešački.

Bilo bi lepo ako bi se navijačke grupe organizovano skupile da čiste grafite a i time da pošalju signal da su isti nepoželjni. Oh wait.
 
Сад примећујем још једну грешку у пројектовању станица, конкретно овде код Тошиног бунара су требали да ураде кров изнад степеништа.
 
Сад примећујем још једну грешку у пројектовању станица, конкретно овде код Тошиног бунара су требали да ураде кров изнад степеништа.

Dok su pruge sređene OK prateća infrastruktura kao stanice i slično mislim da su sramotno rešene:
  • Železnička "stanica" Novi Beograd koja to nije i ne ispunjava maltene ni jedan kriterijum moderne stanice
  • Nijedno rekonstruisano stajalište nema neke sadržaje koje bi te iste učinile privlačnim za putnike, tipa prijatne čekaonice sa pekarama, kioskom i sličnim sadržajima.
  • Jednostavna stajališta su maksimalno jednostavna i više liče na stanice za autobuse a ne na glavnu železničku kičmu u zemlji.
  • Železničke stanice su uvek prilika da se napravi nešto lepo, popularizuje ista itd. Od svih stanica izgrađenih u ovoj fazi niti jednu su tako izgradili da bude malo privlačnija.
  • A da ne pričamo o tome da estetski nisu rešili lepo ni najjednostavnije stvari kao klima uređaje na pojedinačnim stanicama.
  • Pojedini objekti su već izžvrljani grafitima
  • Sinhronizacija sa saobraćajnim rešenjima u okolinama stanica (nadvožnjaci itd) očigledno ne postoji
Ostaje žal što su investirane tolike pare a nije iskorišćena prilika da se infrastrukturno zaokruži sve kako treba i da od marta ove godine imamo zatvoreni i utegnuti železnički sistem od BG do NS.
 
Ne znam jel bilo,ako nije onda ekskuziva od Tikvice.Sličice sa pruge oko Sremskih Karlovaca



Proverava se kontaktna mreža



Stepenište ka hodniku ispod stanice S.Karlovac

Stajalište iz pravca Beograda

Pogled ka Beogradu

Pogled ka Novom Sadu

Zgrada stanice

Čekaonica

Okolina

Srpski mikser na šinama

Još jednom dolazni peron iz pravca Beograda

Srpska nadstrešnica-model: CIP Tradicional

Hodnik ispod stanice
 
Јако чудно да у станици Сремски Карловци не само што нису електрификовали споредне колосеке, него још увек нису поставили ни стубове за њихову електрификацију, а није баш ни јасно где ће их поставити.


Ово су локомотива и вагон Железница Републике Српске, тако да ово није фотографија ванредног догађаја код Прибоја.
 
Jesu bila dva RVR, ali nisu bila sinhrono spojena, verovatno se radilo samo o prevlačenju (izvinjavam se ako sam izgrešio terminologiju).
 
Свиђа ми се овај штампани бетон на зидовима подходника у Карловцима. ЦИП надстрешнице жешћи промашај, као и Алмакватро аутобуске надстрешнице по мањим БГ стајалиштима.
 
Јако чудно да у станици Сремски Карловци не само што нису електрификовали споредне колосеке, него још увек нису поставили ни стубове за њихову електрификацију, а није баш ни јасно где ће их поставити.
Pa postaviće na stubove koji trenutno nose vozni vod na glavnim prolaznim kolosecima. Šta je sporno?
 
1642183556259.png
1642183677980.png
1642183713560.png
1642183778642.png
1642183863436.png

Jesu li ovo rupe za zvučne barijere? Dosta su duboke, neke su napunjenje do polovine a neke su po slobodnoj proceni duboko i po 2-3m.
Takođe očigledno rade na svim stanicama ove izdignute platforme što je lepo.
Sve u svemu radovi na nadvožnjaku stoje, nije bilo previše promena, niti se može videti premiše radnika u Subotici na pruzi, pa pretpostvljam da su prešli dalje prema Horgošu da rade.
 
Vrh