Пошто помињеш мењач, и кварове, мислим да не знаш шта је квачило на железничким возилима. Квачило је уређај на предњем и задњем крају железничког возила којим се то возило спаја са другим и чини композицију. У већини Европе су и даље у примени технолошки застарела мануелна квачила, због тога што нико никада није покренуо процес замене квачила за модернија, аутоматска или полуаутоматска, која поред једноставности употребе су јача, подносе много већу масу возова и непотребност постојања одбојника. Проблем је што једна нису компатибилна са другим, а процес замене на свим возилима би био један врло дуготрајан и мукотрпан, током којег железничка возила са различитим квачилима не би могла да се каче једни за друге без прелазног квачила. Вероватно зато се никад није ни прешло на аутоматска квачила у већини Европе. То би био један огроман организациони кошмар. У Русији и екс СССР су у употреби СА-3 (полу)аутоматска квачила - железничка возила се аутоматски куплају, није потребан маневриста. Зато је максимална маса теретних возова у Русији много већа, а такође локомотиве, моторни возови и теретни вагони немају одбојнике, јер само квачило служи као одбојник.
Оригинална квачила са серије 412/416 су замењена мануелним, како би се ова серија ЕМВ могла спајати са свим осталим железничким возилима у употреби у Србији.