[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843645#p843645:bhhp97io je napisao(la):
Boki123 » 21 Apr 2021 10:38 am[/url]":bhhp97io]A 90 posto komentara je u fazonu pokrali političari pare, dobro ispitajte ko zna kakvi su radovi, upoređivanje sa Gotard tunelom brzine radova i kao mnogo se sporo radilo,... aman ljudi zar ne možemo da prođemo jedan dan bez pljuvanja. Vijadukt i tunel su završeni pre roka, nadam se kvalitetno ajmo sad da se fokusiramo na održavanju istog i da koristimo benefite železnice.
Jedini smislen komentar jeste bio taj da su ukinuta stajališta po manjim mestima, to je svakako moralo da se odradi zbog kapaciteta pruge, ali mora ljudima da se da alternativa u vidu usklađenog prevoza do svog mesta. Recimo, neko dođe u stanicu Beška i mora do Čortanovaca, nema ni auto ni taksi, ali da se organizuje bus koji vozi do sela
Управо у оваквом начину приступа, у којем постоји само "похвала и пљување" и натурања на нос наочара да се свака реч тумачи тако, то је највећи проблем, највећа болештина српске политике и власти, и опозиције. Наравно да у таквом наметнутом систему трачарења и оговарања са убијањем речи информације, стручности и одговорности побеђују професионални секташи, или ти СНС.
Дајмо тачку 1 онога што сам набројао, два колосека Београд - Панчево:
Информација 1: Стара једноколосечна пруга је до почетка радова на Прокопу 1997. уз поштовање реда вожње примала
40 пари путничких возова дневно.
Информација 2: Једним другим системом нестручности и неодговорности од 1997. до 2010. целих 13 година држано уско грло од Прокопа до Укрснице Крњача.
Информација 3: Од 2010. почиње БГ:ВОЗ на 15 минута, али долазимо до другог система неодговорности и нестручности да возови за Младеновац и Панчево не долазе директно до Карађорђевог парка и Вуковог споменика.
Информација 4: Од 2014.-2017. су радови на прузи Београд Панчево, али скоро сво време радова између Београда и Панчева свих
16 пари возова Београд - Панчево.
Информација 5: Нови колосек преко моста средили, али стари колосек преко моста оставили какав је био са 20км/с.
Информација 6: Линију за Панчево Војловицу оставили бескорисни патрљак Овча - Војловица, а потом и то укинули.
Информација 7: Набављана нова возна средства, али како су скоро сви вагони ликвидирани, то није утицало на повећање превозних капацитета.
Информација 8: Иста власт која је ликвидирала вагоне, ликвидирала је и највећу станицу за одржавање истих у Савском амфитеатру, као и фабрике за производњу и ремонт вагона.
Информација 9: Продужен БГ:ВОЗ до Овче, али без квалитетне интеграције са насељима на левој обали Дунава. Последично, коришћење капацитета 10-20%.
Информација 10: Намештена студија по којој аутобус за Панчево има ниже трошкове од воза, а при чему се упоређују подаци са 4 пута више возова од потребног броја да би се набила цена у студији. Такође, студија је непотпуна и непрофесионална зато што не обухвата економску анализу система ефеката, већ само трошкове.
Информација 11: Раст Пантранспорта се историјски-временски везује за пад АТП Панчево, коначни прогон комби превозника, и укидање скоро свих возова Београд-Панчево.
Информација 12:
Година 2021. Само 6 пари возова Београд - Панчево, и то оних за Вршац.
Информација 13: Други колосек до Панчева не оправдава обим теретног саобраћаја, нити потражња за путничким превозом између Београда и не-Панчево дела Баната, већ искључиво транспортна тражња између Београда и Панчева!
Информација 14: Двоколосечна пруга омогућава транспорт квалитета регионалног метроа, уз неколико квадратних километара простора идеалног за плански развој предграђа, али 7 година од почетка радова на прузи нема почетка радова на планској масовној индукованој градњи насеља!
Пример деловања доносиоца одлука којим би форумашки размењивачи информација и мишљења били углавном задовољни:
1. Ограђивање свих станица у Панчеву са контролисаним улазом, при чему би се на перон и са перона пуштали само имаоци БУС-ПЛУС картице са одговарајућом уплаћеном картом, или имаоци железничке карте. Формирање специјалне зоне ИТС-ПА са одговарајућим картама са комерцијалном ценом. Поласци возова на 30 минта у шпицу и 60 ван шпица могу бити исплативи у тим условима. Панчевцима би се нудило да са једном картом стигну до било које дестинације у Београду са преседањима. Рок за продужење система до Панчево главне 6 месеци. До Панчево Војловице 12 месеци. Јефтиније карте и/или више полазака тек уз суфинансирање од стране Панчева.
2. Спуштање перона за почетак на Панчевачком мосту. Пуштање дела возова из Ваљева, Лапова и Шида ка Панчеву. Рок 6 месеци.
3. Набавка половних вагона и половних локомотива, обнављање Гоше за послове ремонта, за повећање превозних капацитета. Рок 12 месеци.
4. Планска градња насеља између Крњаче Овче и Борче са булеварима везаним за Зрењанинац и Северну тангенту, бициклистичком инфраструктуром, основном, средњом школом, вртићима, јаслицама, домом здравља, пијацом и тржним центром при железничкој станици, градским парком, спортским центром...
5. Интервал возова сваких 15 минута или чешће преко целог дана за ново насеље.
Има ту још хрпа детаља, али хајде оно најважније.