[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844922#p844922:25b56dsl je napisao(la):mihajloboric87 » Pon Apr 26, 2021 9:29 am[/url]":25b56dsl]Tu brzu prugu do Niša ako se bude radila,stvarno bi trebale da rade naše firme,ako budu radili stranci,ništa neće procvetati..
milanche":25b56dsl je napisao(la):Ranije je bilo price da je EU spremna da izdvoji do 10,5 milijardi evra za sve infrastrukturne projekte u Srbiji. Uz samo jedan potpis za nesto drugo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844927#p844927:1xnqqwgv je napisao(la):milanche » Пон Апр 26, 2021 10:37 am[/url]":1xnqqwgv]Ranije je bilo price da je EU spremna da izdvoji do 10,5 milijardi evra za sve infrastrukturne projekte u Srbiji. Uz samo jedan potpis za nesto drugo.
Nikada nije planirana nikakva brza pruga za Niš. Postoji samo projekat za generalni remont od Velike Plane do Crvenog krsta u Nišu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844922#p844922:320v35r2 je napisao(la):mihajloboric87 » Mon Apr 26, 2021 8:29 am[/url]":320v35r2]Tu brzu prugu do Niša ako se bude radila,stvarno bi trebale da rade naše firme,ako budu radili stranci,ništa neće procvetati..
Nekoliko puta sam se vozio prugom Beograd-Niš,koliko sam mogao zapaziti,voz vozi brzinom od 100km/h samo između Sopota Kosmajskog i Lapova,kao i na još dve deonice Jagodina-Paraćin i Aleksinac-Crveni Krst,ako se dobro sećam,sve ostalo je brzina oko 50km/h,negde i manje od toga. Brzina od 120km/h trenutno ne postoji nigde na toj pruzi. U svakom slučaju,biće super ako se brzina podigne na 160km/h duž cele pruge,jer putovanje vozom od Beograda do Niša traje skoro 6 sati,čak i sa modernim Štadlerima,mnogo brže se stizalo sa parnjačama u 19. veku,jer je tada pruga bila glanc nova. Štadler Flirt(EMV 413) tehnički ima mogućnost da razvije brzinu od 160 km na sat,ali pruga mora biti kao avionska pista.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844986#p844986:2dhzf3yq je napisao(la):Pendolino » Pon Apr 26, 2021 12:16 pm[/url]":2dhzf3yq]Nikada nije planirana nikakva brza pruga za Niš. Postoji samo projekat za generalni remont od Velike Plane do Crvenog krsta u Nišu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844922#p844922:2dhzf3yq je napisao(la):mihajloboric87 » Mon Apr 26, 2021 8:29 am[/url]":2dhzf3yq]Tu brzu prugu do Niša ako se bude radila,stvarno bi trebale da rade naše firme,ako budu radili stranci,ništa neće procvetati..
On podrazumeva podizanje brzine sa 120km/h na 160km/h
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845052#p845052:hm3d2xd0 je napisao(la):Užice » 26 Apr 2021, 15:39[/url]":hm3d2xd0]Nekoliko puta sam se vozio prugom Beograd-Niš,koliko sam mogao zapaziti,voz vozi brzinom od 100km/h samo između Sopota Kosmajskog i Lapova,kao i na još dve deonice Jagodina-Paraćin i Aleksinac-Crveni Krst,ako se dobro sećam,sve ostalo je brzina oko 50km/h,negde i manje od toga. Brzina od 120km/h trenutno ne postoji nigde na toj pruzi. U svakom slučaju,biće super ako se brzina podigne na 160km/h duž cele pruge,jer putovanje vozom od Beograda do Niša traje skoro 6 sati,čak i sa modernim Štadlerima,mnogo brže se stizalo sa parnjačama u 19. veku,jer je tada pruga bila glanc nova. Štadler Flirt(EMV 413) tehnički ima mogućnost da razvije brzinu od 160 km na sat,ali pruga mora biti kao avionska pista.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844986#p844986:hm3d2xd0 je napisao(la):Pendolino » Pon Apr 26, 2021 12:16 pm[/url]":hm3d2xd0]Nikada nije planirana nikakva brza pruga za Niš. Postoji samo projekat za generalni remont od Velike Plane do Crvenog krsta u Nišu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844922#p844922:hm3d2xd0 je napisao(la):mihajloboric87 » Mon Apr 26, 2021 8:29 am[/url]":hm3d2xd0]Tu brzu prugu do Niša ako se bude radila,stvarno bi trebale da rade naše firme,ako budu radili stranci,ništa neće procvetati..
On podrazumeva podizanje brzine sa 120km/h na 160km/h
Sada je ta pruga u raspadu, ja pričam o projektovanim i izvedenim brzinama, koje su važile pre 30 i više godina. 120 je bilo od Velike Plane do Jagodine i od Đunisa do Trupala. Pre 90 godina pruga je rekonstruisana za 100km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845052#p845052:2z0zxqt6 je napisao(la):Užice » Mon Apr 26, 2021 2:39 pm[/url]":2z0zxqt6]Nekoliko puta sam se vozio prugom Beograd-Niš,koliko sam mogao zapaziti,voz vozi brzinom od 100km/h samo između Sopota Kosmajskog i Lapova,kao i na još dve deonice Jagodina-Paraćin i Aleksinac-Crveni Krst,ako se dobro sećam,sve ostalo je brzina oko 50km/h,negde i manje od toga. Brzina od 120km/h trenutno ne postoji nigde na toj pruzi. U svakom slučaju,biće super ako se brzina podigne na 160km/h duž cele pruge,jer putovanje vozom od Beograda do Niša traje skoro 6 sati,čak i sa modernim Štadlerima,mnogo brže se stizalo sa parnjačama u 19. veku,jer je tada pruga bila glanc nova. Štadler Flirt(EMV 413) tehnički ima mogućnost da razvije brzinu od 160 km na sat,ali pruga mora biti kao avionska pista.
I još 27 minuta do NS-a[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845110#p845110:2z0zxqt6 je napisao(la):Пантограф » Mon Apr 26, 2021 5:58 pm[/url]":2z0zxqt6]'U Skoplju za 3 sata i 15 minuta' :lol:
Resnik-Velika Plana 120 km/h-160 km/h Ideja o dva jednokolosečna kraka živi i dalje i pored toga što je još osamdesetih planirano projektovanje potpuno nove trase. Krak preko MK je za 120km/h u teoriji a u praksi 100km/h, tamo gde je završen.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845113#p845113:2z0zxqt6 je napisao(la):Boki123 » Mon Apr 26, 2021 6:17 pm[/url]":2z0zxqt6]Koliko sam ja shvatio ovako će to da izgleda
Ovo je skraćena varijanta dokumenta. Izvinjavam se što nemam link odakle se može skinuti ceo pdf, ali koga zanima sigurno može da izgugla.Концепција техничког решења
Технички параметри за модернизацију и реконструкцију деоница пруге Велика Плана
– Гиље, Параћин – Сталаћ и Ђунис – Ниш (Трупале) који су усвојени Идејним решењем
1 Пројектна брзина:
- путничких возова
- теретних возова
до 160km/h
100km/h
...
3 Нацрт Идејног решења реконструкције и модернизације двоколосечне железничке пруге Велика Плана - Ниш
(Трупале), јули 2019, ЕУ ППФ812
Концепција техничког решења трасе железничке пруге и станица по деоницама је
следећа:
1. Деоница Велика Плана – Гиље, дужине 50 km
Деоница почиње пре улазне скретнице станице Велика Плана km 89+856.14 а завршава се испред стајалишта Гиље km 139+766.76. Траса је испред стајалишта Гиље уклопљена у реконструисану деоницу Гиље - Параћин.
Траса се на највећој дужини налази у оквиру трасе постојеће пруге на неопходном растојању које омогућава одвијање саобраћаја у току изградње, изградњу квалитетног доњег строја и реконструкцију станица, уз минимум неопходног заузимања новог земљишта.
Пројектна брзина на прузи је 160 km/h осим у станици Велика Плана и чвору Лапово, где је пројектна брзина 120 km/h. Хоризонтална кривина испред станице Лапово пројектована је за брзину од 100 km/h јер није било могуће уклопити кривину са параметрима за већу брзину а да се притом не поремети излазно грло ранжирне станице.
Траса пруге напушта постојећу трасу и води се у новом коридору на 3 деонице:
1.1. Девијација Велика Плана од km 91+150 до km 93+700
1.2. Девијација Милошево од km 114+300 до km 119+600
1.3. Девијација Буково - Ланиште од km 125+200 до km 132+000
Осим ове три девијације, предвиђене су и мање девијације на местима где постојеће хоризонталне кривине нису испуњавале вредности радијуса за брзину 160 km/h.
2. Деоница Параћин – Сталаћ, дужине 21 km
Деоница почиње пре улазне скретнице станице Параћин km 154+000, а завршава се испред станице Сталаћ km 174+182.35. Траса је испред Станице Параћин уклопљена у реконструисану деоницу Гиље - Параћин, а испред станице Сталаћ је уклопљена у постојеће стање. Траса се на највећој дужини налази у оквиру трасе постојеће пруге на неопходном растојању које омогућава одвијање саобраћаја у току изградње, изградњу квалитетног доњег строја и реконструкцију станица, уз минимум неопходног заузимања новог земљишта.
Пројектна брзина на прузи износи 160 km/h. Траса пруге одступа од постојеће трасе на деловима где се повећавају радијуси
кривина. Минимални радијус пројектованих хоризонталних кривина износи 1500 m, због урбанистичких ограничења у станици Ћићевац. На деоници су пројектоване још 2 кривине радијуса 2000 m и 1 кривина радијуса 3000 m. Предвиђене су три девијације:
2.1. Девијација од km 157+101.73 до km 157+992.97
2.2. Девијација Ћићевац од km 171+057.31 до km 171+743.77
2.3. Девијација од km 172+383.40 до km 173+412.86
Осим ових девијација постоји и 1 мања девијација на месту повећања радијуса хоризонталне кривине на 3000 m.
3. Деоница Ђунис – Ниш (Трупале), дужине 39 km
Деоница почиње од везе реконструисане станице Ђунис на постојећу пругу на стационажи km 196+886.61, а завршава се иза станице Трупале на стационажи km 235+100. Траса пруге до новог моста иде десном страном долине Јужне Мораве. Траса се на највећој дужини налази у оквиру трасе постојеће пруге на неопходном растојању које омогућава одвијање саобраћаја у току изградње, изградњу квалитетног доњег строја и реконструкцију станица, уз минимум неопходног заузимања новог земљишта.
Пројектна брзина на прузи је 160 km/h осим дела станице Алексинац, која је задржана на постојећој локацији, где је пројектна брзина 120 km/h. Траса пруге напушта постојећу трасу и води се у новом коридору на 2 деонице:
3.1. Девијација Суповац од km 226+600 до km 229+200
3.2. Девијација Доњи Љубеш од km 200+300 до km 202+700