WLABmz » Uto Apr 13, 2021 5:55 pm[/url]":ltpj4tau]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841267#p841267:ltpj4tau je napisao(la):
mvbg1 » Uto Apr 13, 2021 1:26 pm[/url]":ltpj4tau]Trenutno, dupliranje koloseka na Barskoj pruzi nema nikakvog ekonomskog opravdanja.
I jako teško da će ikada imati. Do duše, ni pruga Beograd - Subotica za 200 km/h, kao i nabavka vozova za 200 km/h nema nikakvog ekonomskog opravdanja, ali se gradi i nabavlja.
Boki123":ltpj4tau je napisao(la):
planirana je izgradnja novih deonica za 160km/h i za 200km/h gde je to moguće po staroj trasi.
Ako govoriš za prugu Beograd - Bar, to nije tačno. Nikakva deonica za 160 km/h, a kamo li 200 km/h nije niti planirana niti moguća.
Duleban97":ltpj4tau je napisao(la):
da li je moguće recimo proširiti prugu Beograd-Bar na 2 koloseka?
A zašto? Nema apsolutno nikakve potrebe za tim.
Duleban97":ltpj4tau je napisao(la):
I da li se može npr. rekonstruisati do neke mere da je prosečna brzina 100km na sat?
Brzina od 100 km/h je ostvariva samo na deonicama Lazarevac - Valjevo i Požega - Užice, gde se trenutno i saobraćaj obavlja tom brzinom. Sve ostale deonice su konstruisane za brzinu 75-90 km/h u zavisnosti od deonice. Povećanje na veće brzine od tih 75-90km/h bi zahtevale izgradnju potpuno novih trasa pruge, što je, s obzirom na konfiguraciju terena kroz koju pruga prolazi od više milijardi evra, pritom pričam o brzini od "samo" 120 km/h (primer Tauernbahna u Austriji). Dakle, potpuno neisplativ i nepotreban poduhvat.