Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Prekid saobraćaja ka Novom Sadu zbog odrona na gradilištu novog vijadukta kod Čortanovaca. Izgleda da su gradjevinci "malo" više potkopali kosinu ispod koloseka usled čega se obrušila zemlja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587474#p587474:bennx3bx je napisao(la):
mvbg1 » Пон Дец 10, 2018 12:52 am[/url]":bennx3bx]Prekid saobraćaja ka Novom Sadu zbog odrona na gradilištu novog vijadukta kod Čortanovaca. Izgleda da su gradjevinci "malo" više potkopali kosinu ispod koloseka usled čega se obrušila zemlja.
А на сајту Србија воза ни реч о овоме.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587143#p587143:3l80nzq1 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 08 Дец 2018 05:13 pm[/url]":3l80nzq1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586761#p586761:3l80nzq1 je napisao(la):
milanobelgrade » 07 Dec 2018 10:51 am[/url]":3l80nzq1]Карло, нисам скапирао да ли се мени обраћаш са овим критикама али само као инфо, текст је пренет из Блица, линк је изнад текста.
Написао си конкретно:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585492#p585492:3l80nzq1 je napisao(la):
milanobelgrade » 02 Dec 2018 10:12 am[/url]":3l80nzq1]Fake news , sto bi reko cika
Iako bi mnogi koji ne poznaju prilike na srpskim prugama pomislili da je autor te vesti možda progutao jednu cifru iz broja koji označava brzinu kretanja voza, ta informacija je verodostojna i bez grešaka, a jedini njen povoljan deo je da nema stradalih i povređenih.
Одговорио сам на то конкретно. Можда сам био и преоштар, али сам против напамет извлачења закључака на основу податка као што је брзина. Чак и код друмског саобаћаја је при удару пешака брзином 20 на сат вероватноћа тешких повреда мање од 50%, а од 40км/с па навише је већином смрт. И у најразвијенијим земљама се далеко више искакања из шина дешава при маленим него при већим брзинама.

Ја написах само ово "Fake news , sto bi reko cika tramp "
Остало је навођење текста из блица то јест дело новинара блица...

Уосталом небитно...по мени свако има право на мишљење.
 
Toliko su se hvalili obovljenom prugom Loznica - Šabac, dovukli pune autobuse statista na svečano otvaranje, da bi na kraju po novom redu vožnje koji će biti na snazi narednih godinu dana Ruma ostala krajnje odredište, a ne može ni da se preseda za Beograd jer se dolasci u Rumu debelo razmimoilaze sa polascima za Beograd.
 
Tunel Čortanovci
3bc2656090145d6884ebc54a59f0621a.jpg
49039082dc6510a090692c575b12be50.jpg


Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587840#p587840:3h00h61d je napisao(la):
Mirođija » 11 Dec 2018 02:03 pm[/url]":3h00h61d]Tunel Čortanovci
3bc2656090145d6884ebc54a59f0621a.jpg
49039082dc6510a090692c575b12be50.jpg


Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока

Kude je ovo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588221#p588221:2hyesp2g je napisao(la):
JohnnyLee » 13 Dec 2018 11:08 am[/url]":2hyesp2g]Чортановци, пише пре прве слике

Prevideh to...

Hvala! :sesir:
 
Vlada Mađarske odlučila je da zbog porasta troškova raspiše novi tender za modernizacije mađarske deonice železničke pruge Budimpešta-Beograd

Zbog toga će radovi početi tek 2020. godine, godinu kasnije nego što je bilo planirano, javila je agencija MTI.

Projektovani troškovi modernizacije deonice od 152 kilometra između Budimpešte i Kelebije, na granici sa Srbijom, iznosili su u maju 2018. godine 578 milijardi forinti (1,79 milijardi evra).

Najbolja ponuda koja je pristigla, iznosila je, međutim, 693 milijarde forinti. Pošto mađarska vlada nije spremna da snosi veće izdatke, pokrenula je nov postupak javnih nabavki.

Jedan od glavnih zadataka pruge, koja treba da bude modernizovana sredstvima iz kineskog kredita, jeste da olakša transport kineske robe iz grčke luke Pirej, preko Makedonije, Srbije i Mađarske, u centralnu Evropu.

Šef mađarske diplomatije Peter Sijarto izjavio je u junu da je 30 kompanija izrazilo interesovanje da učestvuje na tenderu za obnovu mađarske deonice pruge. Od tih kompanija, dva su kinesko-mađarska konzorcijuma podnela validne ponude.

Sijarto je rekao da će od projekta finansijski i logistički profitirati i Mađarska i Srbija, i da će otvoriti i nova radna mesta. Prema njegovim rečima, još su u toku pregovori sa Kinom o modalitetima finansiranja projekta.

Projekat izgradnje brze pruge Beograd-Budimpešta dogovorile su u decembru 2014. godine Kina, Mađarska i Srbija, na Samitu Kine i 16 zemalja centralne i istočne Evrope u Beogradu.

http://mondo.rs/a1153774/Info/Ekonomija/Pruga-Budimpesta-Beograd-kasnjenje.html
 
Najpre treba zatvoriti ovaj put za saobraćaj do daljeg, dok se ne deniveliše, makar to bilo nikad.
Takođe treba uvesti moratorijum na gradnju i obnovu magistralnih pružnih pravaca sa putnim prelazima u nivou. Isto kao što recimo imamo moratorijum na nuklearke. Odmah. Makar to zahtevalo izmenu projekata rekonstrukcija koji su u toku. Magistralne pružne pravce takođe treba i ograditi celom dužinom.
Pružne prelazesa branicima ili polubranicima u nivou uvesti na svim magistralnim i regionalnim putevima i gradskim ulicama kojoj saobraća javni prevoz u svim gradovima. U slučajevima kada iz bilo kog razloga ne radi signalizacija u potpunosti, ili zatvoriti put ili prugu dok se to ne otkloni.
Postaviti kamere na sve prelaze i pregledavati snimke....strogo kazniti SVE koji prelaze oko spuštenih polubranika ili branika. I to jako strogim kaznama. Profesionalnim vozačima koji naprave ovakav prekršaj doživotno oduzimati profesionalne vozačke dozvole.
 
Све си написао тачно и правилно. Једино је питање, а ко ће то да плати?

За овај ниво саобраћаја који имамо таква инвестиција је прескупа. Нико осим државе није у стању да покрене фабрику за производњу безбедоносне опреме, јер би само тако њега коначна цена била довољно ниска. Чак и да буде слуха у власти и исти проглам почне да се спроводи у дело, потребне су године да дође до првог производа.

А за део са казнама сам сагласан апсолутно! Поставити камере и кажњавати све драконским казнама и потом у медијима пласирати ту инфомрацију!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590075#p590075:2yoho92v je napisao(la):
Прле » 21 Dec 2018 12:06 pm[/url]":2yoho92v]Све си написао тачно и правилно. Једино је питање, а ко ће то да плати?

За овај ниво саобраћаја који имамо таква инвестиција је прескупа. Нико осим државе није у стању да покрене фабрику за производњу безбедоносне опреме, јер би само тако њега коначна цена била довољно ниска. Чак и да буде слуха у власти и исти проглам почне да се спроводи у дело, потребне су године да дође до првог производа.

А за део са казнама сам сагласан апсолутно! Поставити камере и кажњавати све драконским казнама и потом у медијима пласирати ту инфомрацију!
Ništa nije vrednije od života. Para ima, na sva usta se hvale opadanjem deficita i javnog duga. A za to se inače pare moraju naći. Kao što se nalazilo za rasvetu ili subvencije kojima se privlači gradnja šivara i motaonica kablova. Pare ne smeju da budu izgovor za neobezbeđene pružneprelaze. Neobezbeđeni pružni prelaz jednostavno ne sme da postoji. Isto kao što ne može i ne sme da postoji minsko polje. A i nema suštinske razlike između neobezbeđenog prelaza i minskog polja.
 
нема то везе са обезбеђењем или необезбеђењем пружних прелаза већ са возачком културом, која је врло, али врло ниска у Србији
 
I ekonomskom kulturom koja uslovljava da je više od decenije plata vozača autobusa zakucana na 47000. Pod tim uslovima nemate kvalifikovanih koji hoće da vozi pa se prima ko god hoće da radi to a dozvole se daju za pare...

Ali ako se na ovom mestu često dešavaju nesreće postoji i krivica upravljača puta i pruge. Takav put se neizostavno mora zatvoriti za saobraćaj dok se ne nađe rešenje.
 
Nema ko nije napravio vozačku grešku u životu. Mi to možemo zvati greškom, bahatošću, neznanjem, kako god, i to jeste uglavnom tačno.
U nauci se to vodi kao statistika koja kaže da ako dovoljno dugo ostaviš prelaz u nivou bez rampe, katastrofa će se desiti kad tad. Dakle nesreće tog tipa se dešavaju i nema tih kazni i oštrih propisa koje će ih iskoreniti. Slušam na nekom jutarnjem programa, očevidac koji živi pored tog prelaza kaže kako se na tom mestu redovno događaju nezgode, da ovo nije prvi put.
Neka se zapitaju šta je skuplje, rampe i signalizacija ili ljudski životi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590075#p590075:3st3f8z6 je napisao(la):
Прле » 21 Дец 2018 12:06 pm[/url]":3st3f8z6] Поставити камере и кажњавати све драконским казнама и потом у медијима пласирати ту инфомрацију!

Eво снимака камере са пружног прелаза у Батајници.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=k-Dj9KtiXkQ[/youtube]
 
Bitno da su u Bnv postavili one fensi prelaze koji služili svrsi manje od pola godine, a ko zna gde su odneti.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Gledajuci ovaj snimak ocigledno da i kada postoji rampa debili sa manjkom mozga prelaze prugu kada je spustena.
Tu jedino sto pomaze je kazna koja ce doticnu budalu da opameti i nauci cemu sluzi rampa.

Niska tragedija je po ko zna koji put pokazala sta se desava kada bahata bu d ala sedne za upravljac i ima pomracenje uma..
 
Чист пример саобраћајне некултуре. Можеш ти поставити оволику рампу, да трешти звук на звучницима са све лајтшоу јок наш човек ће увек да заобиђе рампу. Тако је увек у Железнику. Само што то никад се није дешавало аутобусу и то са путницима који се тако бахати.
 
Očevici: Pružni prelaz bez rampe, a stalno se spušta magla i ne vidi se voz

Očevici udesa voza i autobusa kod Niša rekli su za N1 da na tom mestu ne postoji rampa, a da je, uz to, problem za vozače i gusta magla koja se redovno spušta.

"Dešavalo se koliko puta da autobus stane, pa da jedan izađe da vidi da li ide voz - da čuje voz. Jednom se desilo da je izašao čovek i ušao i samo što je prošao autobus, voz je iza njega prošao", priča jedan od sagovornika N1 koji redovno koristi ovaj pružni prelaz.

http://rs.n1info.com/Vesti/a446030/Ocev ... e-voz.html
 
Bože sačuvaj. Za našu malu zemlju ovo je velika tragedija.

Kada sam prvo pročitao "velikana drumska signalizacije" pomislio sam da bar imaju semafor koji eto nije radio ili ga je vozač autobusa ignorisao.

Ne. Velikana drumska signalizacija znači znak stop.

Slažem se da se mora zabraniti svako unapređenje šinskog saobraćaja i brzine vozova dok i svaki zadnji prelaz ne dobije semafor i rampu.
Pa makar nam vozovi doveka išli 10km/h.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Onda i treba staviti semafor na svaku raskrsnicu sporednog i glavnog puta.
Idiota vozača ništa neće sprečiti da prođe kroz STOP, a Andrejin krst to jeste.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Vrh