Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584189#p584189:1ahafgim je napisao(la):
mvbg1 » Mon Nov 26, 2018 10:52 pm[/url]":1ahafgim]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584168#p584168:1ahafgim je napisao(la):
abrines » 26 Nov 2018 09:49 pm[/url]":1ahafgim]Мало су подигли ограничење од Ресника до Распутнице Г, рекао бих да је сада Vmax<>50км/час, нажалост, системи светлосне сигнализације не функционишу и даље што је разочаравајуће. Зна ли неко разлог?
Да ли неко зна да ли су ревиталзована разводна трафо постројења за напајање контактне мреже? Воз констатно спушта пантограф код оне у Кошутњаку. Надам се да ће се пројектом обједињеног жел. диспичерског центра добити и могућност даљинског управљања трафостаницама.
Ne spusta se pantograf na tom mestu vec se isključuje glavni prekidač jer se na tom mestu nalazi tzv.sekcionar. Mesto razdvajanja deonica koje se napajaju sa dve različite elektrovučne postanice.
Na prugama koje se napajaju naponom 25KV ta procedura je normalna i neizbežna.
U tabeli na str. 96 to je ovo "ПСН".
http://infrazs.rs/IzjavaMreza/Izjava%20 ... 202019.pdf
Imaš tačne lokacije tih postrojenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584457#p584457:1qljos1x je napisao(la):
arapski investitor » 28 Нов 2018, 00:28[/url]":1qljos1x]jbt koja kolor sema........ sa strane izgleda lepo, minimalisticki, kao od lego kockica, ali celo i logo su :blah:

ма колор шема је цела ок, али лого. то је ужасно да ужасније не може бити :bash: :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584505#p584505:2qtbk2x5 je napisao(la):
Srce ruke i lopata » Wed Nov 28, 2018 10:00 am[/url]":2qtbk2x5]Ево најаве нове емисије на РТС „Коридори“ о изградњи вијадукта код Бешке, требало би да за десетак дана објаве и читав снимак емисије:
http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/21/r ... idori.html
Koji TRASH tekst.
to tako samo JS RTS i informer moze da napravi. :blah:
kao da ga je napisao Kim Dzong Unov novinar.
 
Ok, moji prvi utisci:

Pozitivno:
-"Štadleri" najzad počinju da staju u Rakovici.
-Pomalo se popravlja iskorišćenost pruge BG-PA
-Vozovi do Malog Zvornika posle XY godina.

Neutralno:
-Broj međunarodnih vozova nije dramatično smanjen, kako se spekulisalo

Negativno:
-Nije uspostavljena linija Požarevac-Majdanpek
-Nema povratka linije Vršac-Temišvar
-Određena presedanja su i dalje očajno odrađena.
 
Откуд сад воз Београд-Краљево-Косово поље и још неки по деловима Космета које контролише Траинкос?
 
Sergej Aleksejevič Pavlov, generalni direktor RZD International - Obnova železnice "vuče" Srbiju napred
Pruga Stara Pazova-Novi Sad, u čijoj izgradnji se primenjuju metode napredne i za evropske standarde, u budućnosti će moći da bude unapređena i za brzine veće od 200 km/h. Ruska kompanija RZD International (RŽD Internešnl), koja gradi novu brzu prugu u Sremu, zadovoljna je saradnjom sa srpskim izvođačima i razmatra učešće u nastavku obnove pruge Beograd - Bar. Kompanija je otvorena za dalju saradnju na unapređenju srpskih železnica, a ruska industrija spremna je da Srbiji ponudi široku paletu voznih sredstava.

Ovo, u ekskluzivnom razgovoru za eKapiju, kaže Sergej Aleksejevič Pavlov, generalni direktor RZD International, koji nas podseća da je železnički sistem - lokomotiva razvoja jedne države.

eKapija: RZD International je važan činilac u unapređenju kapaciteta, ali i ukupnog tehničkog nivoa srpskih železnica. Da li se može reći da je vaša kompanija došla u Srbiju - da u njoj ostane?

- Tokom pet godina rada u Srbiji, RZD International se pokazao kao pouzdan partner, koji izvršava svoje obaveze sa konstantno visokim kvalitetom i tačno na vreme. Imamo nameru da i se dalje pridržavamo najviših standarda u radu. Uveren sam da će nam savremena mehanizacija i kadrovski resursi omogućiti da i ubuduće uspešno izvodimo velike projekte.

eKapija: U toku je najsloženiji projekat na kojem je dosad bila angažovana kompanija u Srbiji - izgradnja nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada. Kakva su vaša iskustva sa tog gradilišta? Da li sve teče po planu?


- RZD International trenutno izvodi radove na deonici Stara Pazova–Novi Sad pruge Beograd–Budimpešta, konkretno, rekonstrukciju postojeće i izgradnju nove dvokolosečne pruge za brzinu 200 km/h, kao i izgradnju složenih i velikih železničkih objekata – tunela Čortanovci i vijadukta dugog tri kilometra u plavnom delu reke Dunav. Pri tome, izgradnja vijadukta se odvija na deonici gde brdovit teren prelazi u ravnicu oko Dunava, što zahteva primenu složenih tehničkih rešenja, od kojih su mnoga napredna za železničku izgradnju u Evropi.

Bez obzira na određene probleme izazvane time što geologija u delu gde se gradi vijadukt ne odgovara projektnim proračunima, radovi se izvode pre dinamike, a sva pitanja koja nastaju rešavamo zajednički sa investitorom, a to je Infrastruktura železnice Srbije, i uz angažovanje kako ruskih, tako i međunarodnih projektnih i građevinskih organizacija.
...

Izvor: eKapija

Link: https://www.ekapija.com/people/2324523/ ... iju-napred
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584578#p584578:3vy31ae2 je napisao(la):
Дошљак » Wed Nov 28, 2018 4:09 pm[/url]":3vy31ae2]Откуд сад воз Београд-Краљево-Косово поље и још неки по деловима Космета које контролише Траинкос?

To su samo pravci, ne znači da ima i vozova. Tako rade već godinama. Ako se pogleda red vožnje jasno se vidi da nema nijedan polazak na tim linijama. Jedini polasci na Kosovu koji su upisani a ne izvršava ih SrbVoz su oni međunarodni tj. linija Priština - Skoplje.
 
Proizvodnja prvih SIEMENS VECTRON lokomotiva za vozni park "Srbija Karga", polako se privodi završnim fazama i uskoro slede ispitivanja.

izvor.vozovi i zeleznička infrastruktura
 
Mene vise tu bode oci logo firme a boje vrvatno rasporedjivao simens ....a nasima svejedno
 
Oтприлике је колор шема проистекла из логоа фирме (верујем да је исто било и са Штедлерима, пошто смо тада имали црвено-плаво ЖС као лого).
 
Joш да се сете да постојеће 441/444 и 461 од Србија карга префарбају овако са новим светлима као на ремонтованим 441 од Србија воза :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584552#p584552:pfw6dn0m je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Нов 28, 2018 2:19 pm[/url]":pfw6dn0m]одакле ти то да немамо?

//cloud.tapatalk.com/s/5bfe88499f7a5/Novi RV .pdf

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
Без барем 5-6 пари возова Шабац – Лозница и Нови Сад – Орловат тешко да ће привући више путника с обзиром да аутобуска конкуренција има већи број полазака.
 
Без продужетка возова за Зворник од Руме до Београда аутобус ће и даље одвлачити већину путника.
 
Pa mislim da je već očigledno da se i ti "redovi vožnje" prave da ne smetaju previše autobuskom kartelu. :)
 
И да одговарају особљу станица при доласку на и одласку са посла.
 
Generalno RV i nije loš, s obzirom da se radi pruga ns-bg, vozovi za i iz šida su većinom skraćeni do stare pazove.
Topčider je dobio još dva voza preko ljeta za Solum i Sofiju.
Ne znam zašto je ukinut barski voz iz Subotica, uvijek je bio pun???
 
Vrh