Jel ima više smisla graditi auto put samo na jednom pravcu u zemlji a u svim ostalima delovima zemlje ostaviti blatnjave puteve sa rupčagama, ili sa istim parama na svim važnijim pravcima srediti puteve da budu pristojni i bezbedni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561784#p561784:2we1o9xw je napisao(la):spatiotecte » Fri Aug 24, 2018 3:58 pm[/url]":2we1o9xw][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561735#p561735:2we1o9xw je napisao(la):WLABmz » 24 Aug 2018 12:52 pm[/url]":2we1o9xw]I eto, umesto da imamo Subotica - Niš za 160 km/h i Niš - Preševo za 120 km/h, mi ćemo za iste pare imati Subotica - Beograd za 200 km/h koji će na kraju biti 160 km/h i Beograd - Preševo putovanje od 10 sati...
Znaci po toj vasoj logici mi ne bi trebali da gradimo ni autoputeve zato sto oni kostaju 3 puta skluplje od obicnog puta a razlika u brzini je samo 40km/h?
Povećanje brzine za 40 km/h (200 umesto 160 km/h) će nas koštati skoro 400 miliona evra, samo na pravcu ns-su. Zar se tih 400 miliona evra nije moglo pametnije potrošiti? Zar nije bolje imati 200 km pruge od 160 km/h nego 100 km od 200km/h, naročito imajuči u vidu da su prosečne brzine na našim prugama oko 40 km/h. I pruga od 160 km/h će za nas biti ogroman tehnološki skok napred, a cena te pruga po kilometru je skoro duplo manja od pruge od 200 km/h.Remorker":2we1o9xw je napisao(la):EU je trebalo da finansira izgradnju ns - su za 160, čak je finansirala izgradnju projekta. Projekat je završen 2015. U međuvremenu je doneta odluka za 200. Pruga za 160 je trebalo da zadrži 9 putnih prelaza u nivou, a ostalo da se deniveliše. Razlika u odnosu na projekat za 200 je i ograničenje brzine u vrbasu na 100, tj nije izmeštana trasa . U projektu za 200 je predviđen vijadukt oko vrbasa dužine 1.7km. Predračunska vrednost projekta za 160 je bila oko 550 mil evra. .
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561929#p561929:1fp0lbbf je napisao(la):spatiotecte » Sub Avg 25, 2018 12:33 am[/url]":1fp0lbbf]
Zato sto u realnosti ovo je pruga za 300 samo joj je spustena brzina zbog mesovitog saobracaja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561945#p561945:2590fyn1 je napisao(la):Дошљак » Sub Avg 25, 2018 1:43 am[/url]":2590fyn1]Зна ли се можда ред вожње за Лозницу од 1. септембра? И хоће ли бити воз само до Шапца или ће или до Руме?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561944#p561944:24ekcblo je napisao(la):WLABmz » 25 Aug 2018 12:38 am[/url]":24ekcblo]Ma sve je super. Avioni, kamioni, 300 km/h, samo još da međunarodni voz za Austriju ne kasni 2 i po sata u POLASKU kao danas. Voleo bih jednom da sa našim cenjenjim forumašom spatiotecte-om obiđem pruge i radove na prugama po Srbiji, posebno se osvrćući na stanje pruga nedavno remontovanih i trenutnih radova, upoređujući ono što je projektovano i onoga što je ostvareno. Realnost je daleko od onoga što ti druže spatiotecte pišeš. Na žalost.
Дошљак":19dyhi2v je napisao(la):Већ имамо фијаско са пругом ка Панчеву.
spatiotecte":19dyhi2v je napisao(la):WLAB ja se samo osvrcem na tehnicke karakteristike pomenutih projekata, dakle sta je moguce postici u kontekstu da se ti projekti tako i izvedu na terenu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561992#p561992:scwb7xbh je napisao(la):mvbg1 » Sub Avg 25, 2018 12:22 pm[/url]":scwb7xbh]WLABmz,Spatio govori o geometriji same trase pruge. O denivelisanju svih pruznih prelaza i mogućnosti povećanja brzine u nekoj buducnosti a koje je ne bi bilo moguće da se radi standardno trasiranje koloseka.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561986#p561986:2cbfqauk je napisao(la):WLABmz » 25 Aug 2018 10:55 am[/url]":2cbfqauk]Дошљак":2cbfqauk je napisao(la):Већ имамо фијаско са пругом ка Панчеву.
I sa svim ostalim remontovanim deonicama uglavnom. I poslednja još nezavršena Rasputnica G - Resnik. Kod nas je fijasko radili Rusi, Kinezi, EU. Uvek je fijasko...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561996#p561996:3gbe26f3 je napisao(la):WLABmz » 25 Aug 2018 11:55 am[/url]":3gbe26f3][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561992#p561992:3gbe26f3 je napisao(la):mvbg1 » Sub Avg 25, 2018 12:22 pm[/url]":3gbe26f3]WLABmz,Spatio govori o geometriji same trase pruge. O denivelisanju svih pruznih prelaza i mogućnosti povećanja brzine u nekoj buducnosti a koje je ne bi bilo moguće da se radi standardno trasiranje koloseka.
Mešovite pruge su za do 200 km/h. Za brzine preko 200 km/h se pravi potpuno nezavisna trasa kojom ne idu teretni vozovi. Može biti geometrija i za 500 km/h, ali ako je pruga za mešoviti saobraćaj, džaba.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562153#p562153:1psbty8m je napisao(la):spatiotecte » Ned Avg 26, 2018 10:30 am[/url]":1psbty8m]Zasto je onda cela pruga ogranicena na 100 ako je uradjena za 120 ako postoji samo problem na tom delu?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562195#p562195:crlve8o5 je napisao(la):WLABmz » 26 Aug 2018 02:08 pm[/url]":crlve8o5]
A na nekim mestima su se već pojavile lagane vožnje i na novom koloseku.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562195#p562195:z1s9gq9i je napisao(la):WLABmz » 26 Aug 2018 02:08 pm[/url]":z1s9gq9i][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562153#p562153:z1s9gq9i je napisao(la):spatiotecte » Ned Avg 26, 2018 10:30 am[/url]":z1s9gq9i]Zasto je onda cela pruga ogranicena na 100 ako je uradjena za 120 ako postoji samo problem na tom delu?
Tu ne saobraća voz koji može da ide preko 100 km/h. Mada pitanje je da li je zaista pruga urađena za 120 km/h. Stari kolosek na kojem je pre remonta bila brzina 100 km/h nije ni remontovan, već samo izrešetan. A na nekim mestima su se već pojavile lagane vožnje i na novom koloseku.
@orjen, da tačno je, ali kao što kažeš, teretni saobraćaj je samo noću, a i 21 promil dosta veliki uspon za teretne vozove. I sigurno je održavanje pruge za 300 km/h sa teretnim vozovima mnogo skuplje nego samo sa HS vozovima.