Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562348#p562348:bn6l5or8 je napisao(la):
direktor » Ned Avg 26, 2018 10:21 pm[/url]":bn6l5or8]Jel samo mi imamo problem sa suncem i brzinama krivinama sta drugi rade prave hladovinu ...

Drugi održavaju i kreče pruge...
 
Da cuveno krecenje ima li nesto osim kreca da se koristi pravi hladovina itd...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562369#p562369:3lquhe00 je napisao(la):
direktor » 26 Aug 2018 10:11 pm[/url]":3lquhe00]Da cuveno krecenje ima li nesto osim kreca da se koristi pravi hladovina itd...
Dobar donji stroj pruge. Što se ne pojavljuju sunčane krivine tamo gde je pruga remontovana u relativno skoroj prošlosti? Upravo zato što je kvalitet koloseka(pragovi,šine,zastorna prizma...)zaslužan za pojavu ili ne tzv."sunčanih krivina".
 
Čujem da će padne tužba izvođaču radova Rasputnica G - Resnik, prvenstveno zbog nefunkcionalnih skretnica u Rakovici. Ko zna kada će saobraćaj ići tu po projektovanoj brzini i proraditi signalizacija. Trenutno se ide u staničnom razmaku sa vmax 40 km/h i 20 km/h preko skretnica. Ako ništa, sada bar rade oba koloseka pa BG:voz saobraća redovno. Sve je više putnika.

Btw peroni u Rakovici su urađeni katastrofa, ništa bolje ni u Resniku.
 
Ja sam čuo,(ako je istina)da će tužba ići projektantu a ne izvodjaču.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562683#p562683:2he7cvcc je napisao(la):
mvbg1 » Pon Avg 27, 2018 11:59 pm[/url]":2he7cvcc]Ja sam čuo,(ako je istina)da će tužba ići projektantu a ne izvodjaču.

Verovatno si u pravu, što i deluje logičnije. Mada peroni u Rakovici deluju da su greška izvođača, a ne projektanata.

bHypq_CdhfzYQkAgPRtCx6qz03MfIxXfNuIXjdzekHLoN_npMxp48dCnOUcRfTPJPdpSBvmiCOSY3GaM-rt3zHcaGS927sDT5de_JCdg6Sx-Ur-kQWELSTSY8d-w9bGOLQ-ezUW0tlnBaQiyZuG9lxujYT2rglvng5_YQO_9-uWFo7dcmJEIVRk3DhSu8SnmXHIR3dUIfZXjsI8nZYkQpZJCbHRUIc4PKk7MMR_9Ug_TWLgQzHF03zFqw11GbBxpUB68Euc64ve7lT649RlaAR_La-64OLq2OZIW-ac2DyPWzydDGok7SFlYujx89dtLfKadJ8lFx0de68X59MSFZyErDmM3IGsOBIQvPMTqLkHuIIgo05fC-MreAlyJ02icnqXwicsmE_rtRsNxlecGRkJDimtFDQgzo-Ud7LPnWQ-3HiouWI_jWQ5dDRb1q_WqvlwOYMTH_vQcO_j-knjlBzc9q66kLNEpR8NaUSlYFDq6XzZD-SsoekKvlRR0lyrLtNWu9QmgxWWz_mckCDx9iP0h8xjF1MCeV9KOjqq3NpThn2bSJNu5Jr-oNMmTjnGn6jQkiGfZcPs9reo5DpjxZP0ccyvhxrnAToxCz5upKirmOwNhNUTxlLj3DJUcd8M=w725-h966-no


1iH1QzSdhwPbOb7bQVkAOXIck_5d-WubM50YMVhscNPsOySADoRjMUHYf-laAIMQKTmqCrbwmweafSUY7IF6-GNaTAXuyF9AEJTiW1idq-lcqu54oRdYfH-f43UHrL2NWIaoHPjkMzRs0DVpaVghjSsSosAs1lJP02Q-GR69RBCD6ZquMHW2HOxDloegVnua7JhQ--SWFZfjgkesI7BGeTAyHCj8HJ85eL5MhbvU1o8bD6L_QMV954qFhiXxzJjFNRue6i_o1lX-F2ZNDufA77Udcq-3WMR9CZQpeLDMy4cgL2-Tk9W4DiNNn4yIu1eD3m6_NH2deAZ9s5V_Bp7X4LkeD2NoAcYfp2zm0lH5l33tp60m__Veq-vOwK1GSMHXso1K2vCIQZhGlFMjoUdzbQ7uJy3z2lr9YNzkSe13MWZ2-l2-7xUL-heUSI-sd8QyJ88HtcCzXIKA2sn5JydgvEoc0uoCmkooAh1uAJT3ANaDipqYSwNRx5zRcm1zt8sJQD2aGDZGfKsyQWDyVqI2C0VPQKTxtCWetgxNTRuXWajCTcNwcpCCbWrtTG_Mq-Qi9ZJoSWfjVwP35WXJMu0bH6ghE30cJOMW1uC_jQ8pfsCjv93gv3WwHP87nePCM5g=w725-h966-no


i62zRPITgAxlpy85UD-EZpcgi6w4sPCNN6PfjZknZ_fNlEUjxh4WRhy1nRMvJZkF3qi_ma9ne8xdJwdFsSvNcahSRlgAA5AomXoRAg2F8fiIntcvTvLUPuT1hjT5a9UV0QawEpg5lWNwnDzMCW_dP4V_FhWZ4p_HThsHD5kNxD3Fa_6GRhydfUFNTxPvPlZrtg2ER0tF1eqoh9xYW6-G_0B9ycRJrfq9taGHkQbplv2YzMLATibP_w-jTbj33IsIJnEXVgMvfiOKt-VjqdG061WUKhOsT-jTEd6EnbhNdaXzm3GDOdADaKD-wMsZGn9OcsSBYZ6Zvkgao6Dad8Pgff9scvmadvBKFr_tSWM0Wb8MtOFXaQmnZW7sjd-T1H_aafLDfw5WAO_1dIcwVFx7vkWzPJoIw_hjRdtHNe_0moFnK0AOVrUobKFXv5BGwhEcbneLhwJbVS_Nt3WCxXUdFlXxnPgCBtyyyqUgPegY8h4mMwAu7uhPwHfa8PdUZ2Lr4aEQSSVSZ7lVkFFu29q79Q7jMofTaugi1KZ9yyjyYiY5Qx6b0InG172w5CPOebIERYWDGn2GC5XTjqEy7PGafDsO4xv-CtE4XfizQ9agxI6W_PtOkdF1id4OT0mJzv0=w725-h966-no
 
Moguce da postoji podjeljena odgovornost za greske u gradjenju
 
Je l' tacno da ima problema i od Resnika ka jugu remont koji je radjen, da je kontaktna mreza lose uradjena i da se cesto kida?
 
radovi u inđiji slikani u nedelju

bdb743f506f75c027523d18c775c8974.jpg


32e82447da6ac41c61d4a196e0bcabb5.jpg


5529f367f2bd27575dc5319d93aa5e2a.jpg


35b6c01b5c214eea4da039b21a1ce927.jpg


a sad na drugu stranu

75a94425441efee9d30be24cf59029c3.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562726#p562726:1zqcp40k je napisao(la):
hiavata » 28 Aug 2018 07:28 am[/url]":1zqcp40k]Je l' tacno da ima problema i od Resnika ka jugu remont koji je radjen, da je kontaktna mreza lose uradjena i da se cesto kida?
Što se tiče kontaktne mreže na remontovanim deonicama ka Nišu nije bilo nikakvih problema. Ja nisam čuo da se desilo i jedno kidanje kontaktne mreže do sad,a koje je prouzrokovano kvalitetom radova.
 
Ukidaju se i sva moguća buduća kašnjenja prouzrokovana smanjenjem brzine i stajanja zbog neispravnih i neobezbedjenih putnih prelaza. A i lično meni je drago što neću biti više u prilici da strahujem od raznoraznih bu**** koje nepoštuju drumsku signalizaciju. Barem na tom pravcu ka Subotici.
 
Tako je mvbg1, bice ti mirnija voznja kad znas da ne moze da dodje, daleko bilo, do sudara sa vozilom ili gazenja.
 
И онда после људи се чуде зашто градимо пругу за 200км/ч. Па због павијана и осталих живуљки људи моји. Да је памети сви пружни прелази требало би да се укину, барем тамо где могу а да се преко њих надвожњачицима или подвожњацима прелази!
 
Питање за МВБГ1: Да ли Бешка и Чортановци дефинитивно остају без возова након завршетка нове трасе пруге? Нова станица у њивама између два села је можда једноставније решење због више слободног простора, али је лоше за становнике ова два села (а пуна су нам уста прича како села изумиру) који доста користе возове (нарочито Бешчани). Јесте да се пруга гради за брзине до 200 км/ч, али биће ваљда ту и неких локалних возова па не би било лоше направити макар стајалишта (као Алтина и Камендин) ако већ не могу станице. Та села би онда процветала јер би се до Новог Сада стизало за 15–20 минута, а до Београда за 30–35 мин. Овако ће млади гледати да што пре одатле оду у Београд или Нови Сад.
 
Bio sam juče od Novog Sada do Titela i usput primetio da je pruga dovedena u red. Na mnogim mestima su betonski pragovi. Videćemo da li će od sledeće nedelje početi saobraćaj kao što su najavili?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562865#p562865:3w394p1l je napisao(la):
mvbg1 » 28 Авг 2018 07:52 pm[/url]":3w394p1l]Ukidaju se i sva moguća buduća kašnjenja prouzrokovana smanjenjem brzine i stajanja zbog neispravnih i neobezbedjenih putnih prelaza. A i lično meni je drago što neću biti više u prilici da strahujem od raznoraznih bu**** koje nepoštuju drumsku signalizaciju. Barem na tom pravcu ka Subotici.

A провлачи се дискусија како пружни прелази нису потребни за брзине до 160.
Више пута сам присуствовао томе да воз на пружном прелазу у Батајници иде 5кмх или да се чак заустави пред прелазом због пешака, бициклиста и возача који не поштују прописе (мислим на ситуације кад је сигнализација исправна).

Пешаци и бициклисти овде апсолутно игноришу рампу, погледају лево и десно па ако процене да могу пре воза пређу.

Наш додатни проблем је и непланска градња уз трасу пруге о којој сведочи и грађевински отпад дуж целе трасе.
Денивелизација свих прелаза, ограђивање трасе пруге и ограђивање станица су битни и због развоја железнице и опште безбедности
 
Pa cekajte, vasa logika je da je resenje za elementarno neodrzavanje pruznih prelaza i ostale opreme koja ide uz to, pravljenje nove pruge za 200 koja zbog povecanje brzine ima denivelisane prelaze?

To mi malo zvuci kako kada bi neko rekao, "Mi ne znamo da napravimo / nemamo para za metro u BG, tako da hajde da razvijamo teleport.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=562923#p562923:20muz4w2 je napisao(la):
Nikola NS » 29 Авг 2018, 01:54[/url]":20muz4w2]Питање за МВБГ1: Да ли Бешка и Чортановци дефинитивно остају без возова након завршетка нове трасе пруге? Нова станица у њивама између два села је можда једноставније решење због више слободног простора, али је лоше за становнике ова два села (а пуна су нам уста прича како села изумиру) који доста користе возове (нарочито Бешчани). Јесте да се пруга гради за брзине до 200 км/ч, али биће ваљда ту и неких локалних возова па не би било лоше направити макар стајалишта (као Алтина и Камендин) ако већ не могу станице. Та села би онда процветала јер би се до Новог Сада стизало за 15–20 минута, а до Београда за 30–35 мин. Овако ће млади гледати да што пре одатле оду у Београд или Нови Сад.

колико се сећам плана, Бешка остаје ту где јесте. а за Чортановце мислим да добијају нову, нисам сигуран
 
Станица Бешка је тренутно на стационажи 52+952, а нова станица ће бити на стационажи 54+032. И садашња станица је на самом крају насеља, а нова ће бити још километар даље, у њивама. Тешко да ће неко моћи пешака до нове станице, можда бициклом (мада зими ни то), а сумњам и да ће Ласти, која иначе обавља аутобуски превоз у том делу Срема, бити у интересу да усклади своје поласке са поласцима и доласцима возова.

Ево неких делова из Студије о процени утицаја на животну средину јер други делови пројеката ове деонице нису нигде доступни: https://www.starapazova.rs/images/stori ... %20deo.pdf

Нова станица Бешка пројектована је на локацији која се налази између насеља Бешка и Чортановци.
Претпостављено је да ће станица Бешка имати нешто мање учешће у будућој отпреми, због неповољнијег положаја станице у односу на постојеће стање, да ће станица Нови Сад отпремати око 60% путника као и у постојећем стању и да ће станица Инђија повећати своје учешће, док би станице Петроварадин и Сремски Карловци имали слично учешће у укупно процењеном раду са са путницим

Не видим зашто би био проблем да се направе стајалишта Бешка и Чортановци. Свакако то неће бити права брза пруга неће сваких 5 минута туда пролазити брзи возови па да ова стајалиште ремете саобраћај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563356#p563356:6lpdztru je napisao(la):
hiavata » Чет Авг 30, 2018 11:41 am[/url]":6lpdztru]Pa cekajte, vasa logika je da je resenje za elementarno neodrzavanje pruznih prelaza i ostale opreme koja ide uz to, pravljenje nove pruge za 200 koja zbog povecanje brzine ima denivelisane prelaze?

To mi malo zvuci kako kada bi neko rekao, "Mi ne znamo da napravimo / nemamo para za metro u BG, tako da hajde da razvijamo teleport.

Баш тако. Зашто би неко водио рачуна о томе да због покварених пружних прелаза да се воз зауставља или да не дај боже усмрти неког јер Милисав не види спуштену рампу када може једноставно да се направи тако да нема уопште пружних прелаза? Звучаће погрешно али у земљи где људи не знају основну културу у саобраћају и где је опште познато како се одржвају вајни пружни прелази ово је сасвим логичан потез. Јер види, ми можемо да направимо пругу пројектовану за 160км/ч али познавајући нас ту ће воз ићи 100-120км/ч на већим делом трасе. Зато лепо денивелишеш лепо све и решио си проблем. О осталим бенефицијам које доноси пруга за 200км/ч је већ речено...
 
Vrh