Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548496#p548496:3mmnjtgj je napisao(la):
mvbg1 » Sun Jul 01, 2018 8:43 am[/url]":3mmnjtgj]Postajes bezobrazan. Odakle ti pravi da mene etiketiras kao nekog koga zabole za svoj posao???
Znaš me privatno pa si tako zaključio???
Ili si me na poslu zatekao kako ne radim svoj posao kako treba???
U nedostatku argumentacije potežeš za najgorom stvari na forumu a to je direktno vredjanje pojedinaca.

Steta sto nisi u stanju procitati napisano, a jos veca steta sto se osjecas uvredjeno zbog moje kritike zeljeznice i ONIH zeljeznicara koji izjavljuju da ih boli neka stvar za zeljeznicom. Sto? Jesil ti negdje napisao na forumu da te boli neka stvar? Jesam li tebe citirao? Zasto se osjecas prozvan?

Vrlo dobro znas, kao i mi svi ovde na forumu, ko je to napisao i koga sam citirao. A zapitaj se zasto se ti osjecas uvredjeno i zasto se poistovjecujes sa tim "profesionalcem" koga boli neka stvar. I vidi, mene ne boli neka stvar za zeljeznicom kao neke profesionalne zeljeznicare ali me boli neka stvar za tvoje misljenje da li sam bezobrazan ili ne.

P.S.
umjesto da kritikujes svog radnog kolegu koji izjavi da SVE zeljeznicare, dakle i tebe, boli neka stvar za zeljeznicom, ti napadas na mene jer sam ukazao na to. :roll:
Budi covjek i brani svoju struku i hlje******* koji jedes i napisi "ne nije istina, ima nas zeljeznicara kojima je stalo". Zasto neces?
 
NE IZMISLJAJ I ne izvrci moje reci !!!

Nigde nisam napisao da zeleznicare "zabole" za posao, vec sam napisao sa nas zabole za ZATVARANJE STARE STANICE !!

Osim sto si bezobrazan , osoba koja IZMISLJA, ocigledno si i lazov !!

Ovo si ti sam citiriao deo mojeg posta--
Povrh svega,profi- zeleznicare zabole za tamo neko gasenje stanice. :lol: Da je iko od ovdasnjih velikih umova PITAO zeljove,
saznao bi to jos mnogo, mnogo ranije..
.
kraj citata..
 
To da me nazivaju bezobraznim i lazovom, me ne cudi. To je normalna reakcija osobe koja se brani od suocavanja sa onim sto je ocigledno i cega bi se trebao sramiti.

Da doktor napise da ga zabole neka stvar za tamo neko gasenje bolnice i da se tome jos ismijava, svako normalan bi se zamislio a doktor bi dobio otkaz. Osim izgleda u Srbiji.

Mozes ti mene nazvati i ubicom ali cu ti reci da je takav, javno izrecen stav 'zabole nas" - neprofesionalan, i stetan stav ne samo po zeljeznicu vec i cjelokupno drustvo. I to se vidi ne samo iz Banaluke vec i s Marsa.
 
Железнички саобраћај на прузи Београд - Пожаревац је обустављен због оштећења пруге у Умчарима приликом бујица у петак.

36526496_1657456627686010_4785392715128897536_o.jpg


36462460_1657456817685991_2003796045393297408_o.jpg


36481715_1657455164352823_2063366013428170752_o.jpg


36492310_1657458287685844_3469586594455879680_o.jpg
 
@RioBL
Aman bre covece, oces ti da se manes mudrovanja i tog "samo u Srbiji" u negativnom kontekstu?
Ajd sto si dosadan, al vredjas nas iz Srbije, a mogu da garantujem da je u RS i BiH jos 4 puta gore...

I da, jesi postao bezobrazan!

4a1a7dc31d88e6d66f3387f2bae125e6.jpg


Ovo nije diskutovanje nego verbalni napad.

Kacio sam fotografiju na jednoj drugoj temi.
Bezimeni potok, prilicno mali i kratak sliv je u pitanju:

c4fd0e3dd82875ffb2b74908bf564d97.jpg


Potok je u nnormalnim uslovima dubok desetak cm i sirok 20-30cm

Ako ti i dalje nije jasno da se protiv prirodnih nepogoda ne moze 100% zastititi, onda imas ozbiljan problem u percepciji zivota i sveta oko sebe.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da, oko 900 m pruge je oštećeno. Do 10. jula će trebati da ponovo osposobe prugu. Trasa preko Ralje je osposobljena juče popodne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548428#p548428:18zbl52r je napisao(la):
DzonTravolta » Sat Jun 30, 2018 9:39 pm[/url]":18zbl52r]Ima li neke najave kad će najzad Štadleri početi da staju u Rakovici?
Video sam da su radovi pre dve nedelje bili stigli do garaže Plavog voza, što će reći još par stotina metara do Rasputnice G...
Sama stanice u vizuelnom smislu izuzetno izgleda, ali definitivno nije urađen podzemni prolaz.


Ovo i mene zanima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548672#p548672:w460u2k2 je napisao(la):
laki72 » Sun Jul 01, 2018 10:03 pm[/url]":w460u2k2]@RioBL
Ako ti i dalje nije jasno da se protiv prirodnih nepogoda ne moze 100% zastititi, onda imas ozbiljan problem u percepciji zivota i sveta oko sebe.

Krijemo se iza elementarnih nepogoda i njima opravdavamo cinjenicu da je zeljeznicka infrastruktura nerazvijena i branimo nesposobnost da imamo stabilnu zeljeznicu. Ili mozda samo napadamo omrazenog forumasa? Ne znam. Kako god.

Al' ajd da je elementarna nepogoda odsjekla neko selo kod Paracina od Beograda, nego je ta elementarna nepogoda presjekla saobracaj u drzavi na dva dijela. Jel to dobro? Ima li to ikakve veze sa mojim bezobrazlukom?

Dobro, ja sam bezobrazan, lazov i sta god hoces, nebitno za temu modernizacije zeljeznice, ali ako neko ne moze iz ovog dogadjaja da vidi koliko je zeljeznicka infrastruktura u Srbiji slaba i ranjiva i koliko je vazno traziti odgovarajuca tehnicka rjesenja za sprecavanje ovakvih desavanja u buducnosti onda taj ima problem u percepciji.

Nije problem ni sto je nekoliko forumasa zbog ukazivanja na ovaj problem mene nazvalo bezobraznim i lazovom. Problem je sto se niko nije ni zapitao (bar ovde na forumu) da li i sta se moze uciniti da se ne ponovi havarija ovakve velicine. A narocito je tragedija ako se to niko nije zapitao u upravi zeljeznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548750#p548750:2flsb7d2 je napisao(la):
Rile » Mon Jul 02, 2018 7:31 am[/url]":2flsb7d2]Neko je negde jednom napisao da smo mi u Srbiji svetski prvaci u improvizaciji i kukanju.
Evo improvizacije na delu u TPS Zemun. Sve se sjatilo ovde i događa se ono na šta sam davno
upozoravao da će se desiti. Ceo Zemun je zakucan jer infrastrukturni kapaciteti ne zadovoljavaju
ni 50 posto sadašnjih potreba.

Sta cemo sad? Moze li se ista uciniti? Ovo pitam jer me stvarno zanima
 
Ovo ke privremeno rešenje dok se ne zatvori levi kolosek Bgd Centar - Zemun...
Inače, krajem godine trenalo bi da počnu radovi na izgradnji - dogradnji TPS Zemun. Jedna od šema
izgleda ovako mada nisam siguran da je i konačna.



Trebalo je prvo sve ovo napraviti pa tek onda izmestiti beogradsku stanicu.
 
Ovde fali dosta koloseka, ovo nije plan kakav je postojao za vreme SFRJ, kolosecne grupe su bile mnogo vece.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548772#p548772:31wxs62b je napisao(la):
spatiotecte » 02 Jul 2018 09:32 am[/url]":31wxs62b]Ovde fali dosta koloseka, ovo nije plan kakav je postojao za vreme SFRJ, kolosecne grupe su bile mnogo vece.
Ovaj plan nije ni sličan onome starom koji je predviđao 72 koloseka od kojih dve trećine
štulcnog karaktera. Čak je u kancelariji unutanjeg otpravnika bila postavljena stanična postavnica
sa šemom tih koloseka ali je pre izvesnog vremena uklonjena. Novi plan predviđa nešto drugačiji
tehnološki proces kao i sistem osiguranja.
 
Gdje se moze vidjeti taj stari plan? I kave su sanse da zaista ostvari plana za TPS? Mislim, obecanja su jedno a stvarnost drugo.
 
Da li ima ikakvog plana za TPS Kijevo koje je neki preduslov za izmeštanje početne stranice za server ka jugu Beograda?
 
Не само што су пред сам почетак летње сезоне изместили возове са ГЖС, него се за време „Егзита“ у поподневниим и вечерњим часовима неће моћи возом до Новог Сада. Не знам да ли су ови радови могу да се изводе две недеље касније или недељу дана раније, али железница сама себе убија оваквим потезима. А аутобуски превозници задовољно трљају руке.

Привремена изменa саобраћаја на новосадској прузи

Београд, 2 . 7. 2018. год.

„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да ће због радова на контактној мрежи између станица Чортановци и Карловачки Виногради, у периоду од 2.јула до 16. јула 2018. године доћи до измене саобраћаја возова.

Воз који из Суботице за Београд Центар полази у 13:20 часова, саобраћаће до Новог Сада и од Бешке у 16:57 часова до Београд Центра.
Возови који из Београд Центра за Суботицу полазе у 15:07 часова и у 16:59 часова, саобраћаће до Бешке и од Новог Сада у 17:16 часова и у 18:54 часова до Суботице.
Воз који из Београд Центра за Нови Сад полази у 19:30 часова, саобраћаће до Бешке.
Возови који из Новог Сада за Београд Центар полазе у 20:52 часова и у 22:00 часова, саобраћаће од Бешке у 21:30 часова и у 22:35 часова до Београд Центра.
Воз који из Шида за Нови Сад полази у 16:43 часова, као и воз који из Новог Сада за Шид полази у 19:35 часова, саобраћаће до и од Бешке.
http://www.srbvoz.rs/page359.html
 
Ruku na srce, ne znam ni da li je železnica konkurentna na toj liniji, otkako su krenuli radovi.
Nažalost...

Ali što reče jednom Skupi Vagon: kada pruga bude gotova kroz par godina, bus prevoznici će moći da stave katanac.
 
Jeste, putuje se 2 sata, ali mnogi je i dalje koriste.

A ako dodjemo do toga da se vozom putuje 50 minuta, verujem da ce karta biti skuplja od autobuske.
 
Синоћ сам се возио од Сремски Карловаца до Новог Сада и воз (Штадлер) је био препун, чак се и стајало. Не знам где је већина путника ушла, можда у Београду, а можда и у Инђији и Бешки јер те станице имају доста путника ка Новом Саду недељом поподне и увече.
 
Voz Beograd-Beška (nominalno do Subotice) otišao solidno pun (mada su neki ljudi odustali kada su im železničari rekli da ne ide ni do NS).
Voz za Užice dobro popunjen, najviše mladog sveta.

Puna reportaža večeras.
 
Dakle, evo obećane male reportaže o vožnji na relaciji Vukov Spomenik-Prokop-Rakovica.

Vukov spomenik
U trenutku kada sam ulazio u stanicu oko 16:35, iz nje je izlazio veliki broj putnika (verovatno sa BG voza Ovča-Batajnica). Nije novost, ali najslabiji utisak ostavljaju ulazni eskalatori: zaista, kada se možemo nadati da će proraditi... :bash:
Silazim do donje platforme u vestiblu i vidim da (posle dosta vremena) blagajna radi i neko upravo kupuje karte (logično: za BG-Vršac).
Na peronima je, naravno, uklonjena rampa. Na drugom koloseku stoji "Putinka", pojedini putnici "uleću" u nju. Čini se da je više nego pristojno popunjena (50%+). Ubrzo ovaj voz kreće, cela stanica se zadimila crnim dimom, ljudi su se guš... šalim se, naravno, a spiker najavljuje stizanje mog BG voza na prvi kolosek. Jedan utisak je da su nešto "strugali" sa zidova tunela (vide se opiljci), odakle su, inače, odavno skinute reklame. Reklamni panoi po stubovima nose dosta matore reklamne poruke (izuzev, valjda, za "Medigroup", ne sećam se da sam nju viđao ranije, mada možda grešim). Stiže voz.

Vukov spomenik-Prokop
Po prvi put se vozim remontovanim RVR-om. Čak je i za standarde većeg dela Evrope ok, a za naše je super: čist, novog enterijera, uredan, čak ima i WC (kontam da je prebačen sa međugradskog prevoza).
Na "Vuku" nas je ušlo desetak, a paradoksalno: iako su rampe ukinute, iako je solidna popunjenost, voz nije krcat kao pre 2-3 meseca. Pripisujem to početku letnje sezone. Očas posla smo na Prokopu.

Prokop
Po prvi put sam imao priliku da za 40ak minuta boravka dobro osmotrim kakva je situacija na novoj centralnoj stanici. Generalni utisak je (očekivano) da je dosta više ljudi nego pre dva meseca.
Nemali broj njih se vrzma po peronu, na koji sam izašao, deo njih se spušta u podzemni prolaz. Izlazim na peron između šestog i sedmog koloseka (beše peti?), gde je već postavljen grafitirani RVR za Resnik, koji će poći preko pola sata kasnije. Sa druge strane stoji "Štadler" postavljen za Užice - najavljeno da polazi u 17:02. U tom trenutku je malo ljudi ušlo, ali ih je još dosta na klupama po peronu. Prelazim prvi peron, gde zatičem "Štadler" postavljen za Suboticu - polazak najavljen u 16:49. Već je solidno popunjen (recimo, oko 30%), a još dosta ljudi je ispred. Oni se tu raspravljaju sa dvojicom železničara, koji im objašnjavaju da voz ide samo do Beške, da ne ide čak ni do Novog Sada. Ovo, konkretno, odbija jednu mladu majku sa malim detetom od ulaska. Zaista, mogli su makar da napišu "Beška" na samom vozu, ili da istaknu nekakvo obaveštenje, ne bi im otpale ruke... :roll:
Tu se igra neki klinac, sa železničarskom kapom (verovatno nečiji sin), igra se i maše onim znakom za polazak, vidim da ga ovi poznaju i da su ponosni što mali hoće da nastavi "zanat". U međuvremenu, neki otac sa detetom preskače prugu da bi stigao na peron sa ovim vozom. :!: :!: :bash: :bash: :bash:
Skroz na drugom kraju stanice vidim postavljen "Štadler", kako kaže red vožnje, za Niš.
Šetam se peronom i vidim čekaonicu. Tu konkretno sedi samo jedna osoba, ali se formirao red od 5-6 ljudi na šalteru. Vidim i ambulantu: ne samo da radi, već su i dvojica pacijenata unutra. :shock: :D Koji sekund kasnije, "Subotičanin" (tj. "Bešanin") polazi, popunjen verovatno preko 50%.
Vraćam se podzemnim prolazom na "svoj" peron. "Užičanin" se u međuvremenu za naše uslove (i dan u nedelji) iznenađujuće solidno napunio: prebrojao sam pedesetak putnika. Potom ulazim u RVR za Resnik.

Prokop-Rakovica
Ovaj segment priče zaslužuje - nažalost - najslabiju ocenu. Garnitura u koju sam ušao je verovanto najgore očuvani RVR kojim sam se vozio - ikada!
Ne samo što je izgrafitiran, već mu se brojni vitalni delovi (poput ulazno-izlaznog stepeništa) bukvalno raspadaju. U voz nas je ušlo tek desetak (u vrh glave!), a neki utisak je da putnike nije toliko odbila lokacija Prokopa, koliko izuzetno nizak takt linije. Preleteli smo tunel i stigli do nadvožnjaka i Rasputnice G. Tu (baš kao i dva meseca ranije) počinje "milenje". Voz se kreće jedva 20 na sat i treba mu dobrih 5 minuta od Košutnjaka do Rakovice (doduše, bez stajanja kao prošli put). Radovi su stigli do iza garaže Plavog voza (koji je, inače, izvan garaže i izgleda jako ofucano). Ipak, u samoj Rakovici smo za manje od 10 minuta.

Rakovica
Iako iz daljine deluje da je gotova, iako čak i sa perona deluje veoma pristojno, ovde ima sigurno još posla (možda za do kraja leta, prema slobodnoj proceni). Peroni su već spušteni, ali gornja podloga još nije stavljena preko novog betona. Mobilijar je zamenjen, postavljen je pločnik, ograde na ulazima za podzemne prolaze se cakle, zamenjeno je stepenište, dobri su i novi natpisi, table već "nose" novi red vožnje (mada u njemu još nema ni u naznakama da će "Štadleri" stajati ovde)... Jedino je još prolaz gotovo netaknut. Kažem "gotovo", jer ovde izgleda postoji neka namera da se nešto radi: najpre, dosta je neke zemlje ili peska po podu (ne isključujem mogućnost da je to od gletovanja plafona), malterisan je plafon, vise nove elektro-instalacije. Za osudu je činjenica da je novi red vožnje u prolazu ubačen u stare, izgrebane i grafitirane staklene panoe. :bash:

Generalni utisak
Ne mogu dati ni pozitivnu, ni negativnu ocenu ovoj turi. Utisak kome ne mogu da se otmem je da je "dizanje dreke" i patetisanje oko gašenja glavne stanice upravo napravilo nekakvu reklamu za Prokop. Naravno, putnika nema toliko mnogo (hajde sad: aaa, gde je 50 000, SFRJ 1991, ovo, ono), ali ih opet ima dosta više nego što sam očekivao. Svakako, ono što stalno ističem: kako Prokopu, tako i "Vukovom spomeniku" očajnički nedostaje nekakvog komercijalnog sadržaja. Na "Vuku" makar radi jedan kiosk, a opet gomila lokala zvrji prazna, koji bi, u suprotnom, bili čist profit za "Infrastrukturu". Prokopu nedostaju: kiosci, barem jedan kafe-bar (onaj što je predviđen) i liftovi koji nisu samo za invalide. Obema stanicama fale, možda, neki informativno-reklamni panoi sa video-sadržajem, kakve je "Alma Quattro" postavio po centru. Takve "sitnice" čine nekakvu razliku.
Linija Prokop-Resnik ima očajnu frekvenciju i mora se raditi na tome da se bilo kako pojača.

Sve ovo ima logike i potencijala, ali se izuzetno sporo razvija.
 
Доста старих путничких вагона, не знам да ли се користе и даље, су пребачени у Топчидер где је некада било гробље вагона. Да ли и ове новопридошле чека судбина као и претходне, не знам.
 
Vrh