[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421023#p421023:g95epean je napisao(la):spatiotecte » Sat Dec 03, 2016 6:40 pm[/url]":g95epean]2022, 2023 kad zavrsimo nas deo do Subotice, pruga od Pariza do Beograda ce biti svuda 200 pa na gore osim u Madjarskoj gde ce celom teritorijom biti 160
Uhvatili smo korak ka savremenom prevozu zeleznicom u trenutku kad nam se ukazala prilika za to a madjari su odlucili drugacije, njihov problem.
Ne moramo svaki put da budemo najgori iako cesto ocekujemo da ispadne tako.
A sto se tice cene karte koju mozda trenutno ne moze svaki prosecni srbin sebi da priusti, treba imati u vidu da se pruge grade za narednih 50 godina tako da u jednom trenutku, cemo dostici standard da mozemo da imamo ovakvu prugu i da bude odrziva.
:kafa:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421189#p421189:c5jkxy2h je napisao(la):spatiotecte » Sun Dec 04, 2016 10:25 pm[/url]":c5jkxy2h]A kad bi se vodili tvojim razmisljanjem, ne bi nikad krenuli da gradimo metro kao sto nismo do sada jer smo dovoljno bogati samo za sirenje tramvajske mreze.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421212#p421212:kicz53j7 je napisao(la):Pendolino » 05 Dec 2016 12:34 am[/url]":kicz53j7][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421189#p421189:kicz53j7 je napisao(la):spatiotecte » Sun Dec 04, 2016 10:25 pm[/url]":kicz53j7]A kad bi se vodili tvojim razmisljanjem, ne bi nikad krenuli da gradimo metro kao sto nismo do sada jer smo dovoljno bogati samo za sirenje tramvajske mreze.
Hvala ti na brzom odgovoru.
Moja poenta je da će zbog oko 15 razlike u vremenu putovanja biti skrkane velike pare, koliko god tvrdiš da nije velika razlika dok se na mnogim važnim deonicama mili.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421194#p421194:2j26uusx je napisao(la):Nikola NS » 04 Дец 2016, 22:49[/url]":2j26uusx]ali je mnogo lakše ljudima zamazivati oči pričama o megalomanskim projektima i pričati kako radovi treba da počnu „sledećeg proleća“, „do kraja godine“ itd. Toga smo se toliko naslušali i od ovih i od prethodnih.
Našla sam jedan izvanredan tekst u opozicionoj štampi toga vremena (početak 20. veka), koji se zove Na proleće. Tu se kaže da se u Srbiji vlada pomoću parole – na proleće. Čekajte, na proleće se spremaju presudni, sudbonosni događaji. Nemojte sada da postavljate ta glupa životna pitanja. Neka se to desi, neka to prođe, lako ćemo posle rešiti te puteve, bolnice, gluposti, školstvo, plate, penzije i ostale detalje, jer na proleće će se desiti ozbiljni događaji.
http://pescanik.net/pridrzi-srbiju/
Možda jeste najskuplje, ali je najlakše nešto sagraditi, koliko god to čudno zvučalo. Mnogo je veća matematika tu stvar napraviti održivom i obezbediti joj održavanje. Veći deo pruge od Šida do Niša je tridesetih godina rekonstruisan za 100km/h, a u sledećoj velikoj, sedamdesetih za 120km/h i elektrificiran. Pogledaj Izjavu o stanju mreže gde smo sada 40 godina kasnije, a o poslovanju železnice ne treba pričati.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421223#p421223:32c9zxxq je napisao(la):spatiotecte » Mon Dec 05, 2016 1:14 am[/url]":32c9zxxq]Zato nam trebaju denivelisane pruge (koje istina je, kostaju skuplje) da bi se izbegle ovakve katastrofe.
Ne treba da zaboravimo da podizanje brzine jedne pruge povlaci sa sobom i podizanje bezbednosti.
Imamo primer nedavno rekonstruisane pruge Beograd - Pancevo na 120 gde su ostali putni prelazi sa rampama, a to znaci da i pored 90 miliona dolara ulozenih moze da se desi da voz udari u zivotinju, coveka, kola, autobus ili kamion.
Na žalost, što se železnice tiče, u pravcu Turske, to je gotova priča. Prednosti su mnogobrojne, ali glavne su pravne a ne saobraćajne. Naime, kad privatnik zakači lokomotivu na granici Austrija-Mađarska on je ne menja do granice Bugarska-Turska, jedino se uz put menja osoblje. I veruj mi da apsolutno nije bitno što taj voz ide 80km-100km, oko Vidina i sporije. Poenta je da nema stajanja osim par tehničkih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421277#p421277:2508ks4i je napisao(la):spatiotecte » Mon Dec 05, 2016 10:47 am[/url]":2508ks4i]Pendolino, ne bi se slozio sa tobom da je pravac preko Vidina preuzeo sav saobracaj koridora 10.