Pendolino
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2012.
- Poruke
- 3.312
- Pohvaljen
- 5.904
Različit je postupak za drumski i železnički saobraćaj. Kod železnice nema zaustavljanja, jer dokumentacija ide elektronski. Samo se jednom carini u EU.
Evo u čemu je "kvaka". Privatnik kupi lokomotivu 25kV npr. sa teritorije bivše Istočne Nemačke. Nema veze što je stara, on je sredi, ugradi kompjutere, mašinu za espreso kafu, frižider za sokiće,...
Onda pribavi sve dozvole za Mađarsku, Rumuniju i Bugrasku. Osoblje polaže za jednu ili dve susedne države. (kažu da idu po dvojca, da su dori uslovi, voze ih taksijem ako treba, plaćaju hotel, ali ipak se dosta radi, a i plata nije neka).
I dalje se priča sama priča. Privatnik bi mogao da vozi i istom lokomotivom celu trasu jer na zapadu uglavnom voze višesistemske, ali im ipak jeftinije ovako.
Evo u čemu je "kvaka". Privatnik kupi lokomotivu 25kV npr. sa teritorije bivše Istočne Nemačke. Nema veze što je stara, on je sredi, ugradi kompjutere, mašinu za espreso kafu, frižider za sokiće,...
Onda pribavi sve dozvole za Mađarsku, Rumuniju i Bugrasku. Osoblje polaže za jednu ili dve susedne države. (kažu da idu po dvojca, da su dori uslovi, voze ih taksijem ako treba, plaćaju hotel, ali ipak se dosta radi, a i plata nije neka).
I dalje se priča sama priča. Privatnik bi mogao da vozi i istom lokomotivom celu trasu jer na zapadu uglavnom voze višesistemske, ali im ipak jeftinije ovako.