Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Različit je postupak za drumski i železnički saobraćaj. Kod železnice nema zaustavljanja, jer dokumentacija ide elektronski. Samo se jednom carini u EU.
Evo u čemu je "kvaka". Privatnik kupi lokomotivu 25kV npr. sa teritorije bivše Istočne Nemačke. Nema veze što je stara, on je sredi, ugradi kompjutere, mašinu za espreso kafu, frižider za sokiće,...
Onda pribavi sve dozvole za Mađarsku, Rumuniju i Bugrasku. Osoblje polaže za jednu ili dve susedne države. (kažu da idu po dvojca, da su dori uslovi, voze ih taksijem ako treba, plaćaju hotel, ali ipak se dosta radi, a i plata nije neka).
I dalje se priča sama priča. Privatnik bi mogao da vozi i istom lokomotivom celu trasu jer na zapadu uglavnom voze višesistemske, ali im ipak jeftinije ovako.
 
Sudar sa automobilom u Sremu? Taj ionako nije ni zasližio da preživi, uglavnom Srbija ima kandidata za Darvinovu nagradu, pekara Ostoju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421318#p421318:epg5x0qi je napisao(la):
tragac » 05 Dec 2016 02:22 pm[/url]":epg5x0qi]Dok ne krene da obilazi spuštenu rampu.

Dobro i ako je bu**** i krene da zaobilazi spustenu rampu nema potrebe da mu se prizeljkuje da pogine.
Malo ste surovi.
Naravno ko se cuva i Bog ga cuva.
 
Slazem se spatio treba biti covek. Uostalom vecina ucesnika u saobracaju je napravila manji ili veci prekrsaj i imala potencijalno rizicnu situaciju. Cesto i godine tj mladost ludost igraju presudnu ulogu.

Velike su cene pravljenja denivelacije ali nisu male cene ni kada se pravi propisan prelaz sa rampama sa sve signalizacijom i pratecom opremom. Jos kada se to vise puta pokrade unisti nekako imam utisak da je za nase uslove ako ne u pocetku a ono dugorocno povoljnije praviti denivelacije gde god je to moguce i gde protok saobracaja kako na pruzi a tako i saobracaja sa kojim se ukrsta to opravdava.
 
slazem se sa tragacem, ovo je prototip osobe nominovane za darvinovu nagradu, iako se ona dodeljuje ljudima koji se izgubili sposobnost da ostave potomstvo, ne onima koji su poginuli (sto se u odredjenom broju slucajeva poklapa, otud zabuna). svako ima prava na zivot, ali se zaobilazenje bankine na deonici na kojoj voz ide 100 km/h u najmanju ruku moze smatrati autodestruktivnim ponasanjem, sam je sebi to isto pravo osporio.

voz verovatno nece tako brzo nazad u saobracaj. treba proci celu proceduru oko javnih nabavki, nije samo farba oguljena. ne bi bilo zaprepascujuce da to traje i do par meseci.

inace jos jedna havarija se ovih dana desila u depou, sajle koje povezuju kolski sanduk i trceci sklop su popustile, i trceci sklop je pod sopstvenom tezinom otpao (dok je voz bio propisno podignut). prosto je neverovatno da se takve stvari desavaju na svajcarskom vozu starom tek par godina. ne znam napamet koja je garnitura u pitanju, ali uz nesrecno manevrisanje garniturom 003/004 od prosle godine, racunajte da su bar tri svajcarca do daljeg garazirana.
 
Ako je pružni prelaz u nivou ispravan, vozači drumskih vozila su dužni da se zaustave i propuste šinska.

Ako je pružni prelaz neispravan, vozači šinskih vozila su dužni da se zaustave i propuste drumska.

Kada sam išao u auto-školu ovo drugo pravilo se nije učilo. Ne znam kako je sad.

Inače @arapski investitor, pročitaj pravila https://en.wikipedia.org/wiki/Darwin_Awards

Ovaj lik je apsolutni kandidat za Darwin Award. I dok sada samo policija može da kaže koji tačno prelaz je u pitanju, u "igri" su dva kandidata https://www.google.rs/maps/@44.9916429, ... 6656?hl=en i https://www.google.rs/maps/@44.9837028, ... 6656?hl=en

Da me ne shvatite pogrešno, i ja sam izazvao saobraćajku, što sam najdetaljnije opisao ovde. Ali do toga je došlo trenutnim kršenjem pravila u otežanim uslovima vožnje i spletom nesrećnih okolnosti. Ovaj tip je SVESNO napravio prekršaj i ko zna koliko puta pre toga je utradio isto to. Što je još gore, to je bila osoba od 62 godine, mnogo iskusnija od mene i bio je profesionalni vozač.

Mogu da mislim kako je osiguravajućoj kući, ne dešava se svaki dan da neko slupa vozilo vredno nekoliko miliona evra. Šteta svakako nije totalna na vozu, ali ovaj far sigurno košta kao jeftiniji NOV auto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421353#p421353:go4cdrlo je napisao(la):
spatiotecte » 05 Dec 2016 06:16 pm[/url]":go4cdrlo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421318#p421318:go4cdrlo je napisao(la):
tragac » 05 Dec 2016 02:22 pm[/url]":go4cdrlo]Dok ne krene da obilazi spuštenu rampu.

Dobro i ako je bu**** i krene da zaobilazi spustenu rampu nema potrebe da mu se prizeljkuje da pogine.
Malo ste surovi.
Naravno ko se cuva i Bog ga cuva.
Nije stvar u surovosti, nego u starom srpskom običaju da se redovno obilaze spušteni polubranici. To vidjam i u Beogradu skoro svaki dan kad se primaknem pruzi. Ovde bi trebalo menjati ZOBS da se svaki takav čin smatra teškim delom protiv bezbednosti saobraćaja, i da za to ide krivična, a ne prekršajna prijava (govorim o primercima koji prežive). Meni je recimo žao što će poreski obveznici ni krivi ni dužni sad morati da otplaćuju slupani voz. Hajde da je bila slučajnost, da je bio neobeležen PP, što opet ne opravdava. Ali obilaziti SPUŠTENE POLUBRANIKE, za to nemm reči, kojke se sve struke moraju baviti ovom pojavom, svakako nije samo do policije i saobraćajnih inženjera/projektanata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421395#p421395:3p7f6ump je napisao(la):
tragac » 05 Dec 2016 09:02 pm[/url]":3p7f6ump]Šteta svakako nije totalna na vozu, ali ovaj far sigurno košta kao jeftiniji NOV auto.

Far od 6990 evra na stadleru? :shock:
Ali kao sto znate trenutno vazi akcija "zamena staro za novo" tako da dobijamo popust od 1000 evra.
 
Svakako da mu troškovi proizvodnje nisu veći od troška proizvodnje fara za neki džip ili malo veći auto, ali kod vozova i sličnih stvari se drastično povaćava iznos na koji ga proizvođač ceni, pričali smo već o ceni stakla za CAF tramvaj. Ali to ovde nije čak ni najvažnija tema. Ljude koji to rade treba na 48h u bajbokanu, a potom opet u auto-školu ispočetka, teorija, poligon, redom.
 
Koj id*** treba da budeš da prođeš pored spuštenih branika i da te udari voz u Srbiji gde svakako ima jako malo vozova i gde su oni dosta spori.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421401#p421401:36xnerar je napisao(la):
tragac » 05 Dec 2016 09:21 pm[/url]":36xnerar]Svakako da mu troškovi proizvodnje nisu veći od troška proizvodnje fara za neki džip ili malo veći auto, ali kod vozova i sličnih stvari se drastično povaćava iznos na koji ga proizvođač ceni, pričali smo već o ceni stakla za CAF tramvaj. Ali to ovde nije čak ni najvažnija tema. Ljude koji to rade treba na 48h u bajbokanu, a potom opet u auto-školu ispočetka, teorija, poligon, redom.

da se nadovezem na of
Far za skodu oktaviju ovogodisnji model je nesto manje od 800.000din, naravno sa LED tehnologijom i gomilom elektronike, menjano prosle sedmice u ovlascenom servisu u BGD, vozilo vlasnistvo EPS-a. :violina:

edit:
I zaista nemate razloga da se sekirate oko troskova osiguravajucih kuca koje posluju odlicno. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421395#p421395:417uvq44 je napisao(la):
tragac » Пон Дец 05, 2016 10:02 pm[/url]":417uvq44]
Ako je pružni prelaz neispravan, vozači šinskih vozila su dužni da se zaustave i propuste drumska.
Истина је да је машиновођа дужан да заустави воз, увери се да је безбедно прећи и онда минималном брзином пређе путни прелаз уколико браници/полубраници не раде, али Закон о безбедности саобраћаја нигде не спомиње да друмска возила имају предност на месту преласка пута преко железничка пруге (па чак и кад браници/полубраници не раде):

Члан 100.
(1) На прелазу пута преко железничке пруге, возач је дужан да пропусти шинско возило које се креће по железничкој прузи.
(2) Возач који се возилом приближава прелазу пута преко железничке пруге, дужан је да кретање возила подеси тако да га може зауставити пред уређајем за затварање саобраћаја на прелазу или пред уређајем за давање знакова којима се најављује приближавање воза, односно да може да заустави возило пре него што ступи на железничку пругу.

Члан 101.
Учесници у саобраћају дужни су да се зауставе пред прелазом пута преко железничке пруге, ако је уређај за затварање саобраћаја спуштен, ако је тај уређај почео да се спушта или ако се дају светлосни или звучни знаци који упозоравају да ће тај уређај почети да се спушта, односно када им је светлосним саобраћајним знаком којим се најављује приближавање воза прелазу пута преко железничке пруге у истом нивоу без браника, забрањен пролаз.
http://www.mgsi.gov.rs/sites/default/fi ... tevima.pdf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421471#p421471:31veu8ii je napisao(la):
arapski investitor » 06 Dec 2016 05:30 pm[/url]":31veu8ii]ljudi sta se desava sa BG-PA? pa ne rade valjda test opterecenja 20 dana??
Sta si mislio pod tim:Sta se desava?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2Yy8kKWerL4[/youtube]
 
mislio sam moze li se (vozom za vrsac) celom duzinom 120 dvokolosecnom prugom iz beograda do panceva ili ne jos?
 
120km/h,s`tim da trenutno neće imati šta da saobraća tom brzinom pošto vozove za Zrenjanin i Vršac pokrivaju DMV serije 711 a kod njih je Vmax 100km/h. Takodje poznato je da je brzina za RVR 412 koji saobraca na BG:VOZ-u takodje ograničena na 100km/h zbog procenta kočenja. Jednog dana ako se bude vratio brzi voz za Rumuniju popularni "Rumun" ili se pusti Stadler na ovoj pruzi možemo očekivati brzinu po knjižici reda vožnje od 120km/h na celoj deonici do Pančeva.
 
Vrh