Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421557#p421557:2sg36zq1 je napisao(la):
tragac » 06 Dec 2016 09:48 pm[/url]":2sg36zq1]Može li 444 da povuče do 120?
Može,ali pošto su sve lokomotive te serije pripale teretnom operateru Srbija Kargo one tu brzinu još dugo vremena neće videti. Barem ne, dok se ne uradi pruga ka Novom Sadu i Subotici pa nam teretni vozovi idu brzinom >100km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421552#p421552:3dvtswi1 je napisao(la):
mvbg1 » Уто Дец 06, 2016 10:23 pm[/url]":3dvtswi1]120km/h,s`tim da trenutno neće imati šta da saobraća tom brzinom pošto vozove za Zrenjanin i Vršac pokrivaju DMV serije 711 a kod njih je Vmax 100km/h.
Znači, javnost je obmanjivana pričom kako DMV 711 mogu da voze 120 km/h?
Izvinjavam se ako je već bilo reči o tome.
 
Oni mogu da idu 120km/h, ali pošto nemaju ugradjen auto-stop uredjaj onda po propisima njihova max brzina je 100km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421594#p421594:11mixbc5 je napisao(la):
mvbg1 » 06 Dec 2016 11:11 pm[/url]":11mixbc5]Oni mogu da idu 120km/h, ali pošto nemaju ugradjen auto-stop uredjaj onda po propisima njihova max brzina je 100km/h.

Hajde da ugradimo taj zvrk onda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421607#p421607:3jabbgek je napisao(la):
spatiotecte » 07 Dec 2016 01:26 am[/url]":3jabbgek]

Hajde da ugradimo taj zvrk onda.
U planu je.
 
Nadovezao bih se na priču o tipu koji je prelazio preko zatvorenog pružnog prelaza da podelim moje iskustvo. Prvi slučaj mi se desio na pružnom prelazu u Ralji na putu ka Sopotu. Spuštena rampa oko 19h i ja kao svaki noramlan čovek sam stao i ugasio motor. Nakon 15 minuta su poneki iz reda počeli da nindžaju prelaz. Ja sam se zainatio i čekao sam 35 minuta dok mi stvarno nije prekipelo da čekam Godoa.

Drugi slučaj mi se desio na prelazu iste pruge kod Amerića (malo pre Mladenovca) na tek izgrađenoj deonici (da izgrađenoj jer ono što su tamo radili nije rekonstrukcija :). Elem dolazim do prelaza, suprotna rampa spuštena, moja podignuta a semafor zvoni sve u šesnaest. Stanem ugasim motor i čekam... Čekao sam oko pola sata dok mi nije dopizdelo. Nakon toga su mi lokalci rekli da je to redovna pojava na tom prelazu.

E sad, sebe smatram savesnim vozačem. Ne zaustavljam se sa sva četiri da samo nešto na dva minuta završim, ne vozim preko ograničenja (pa ni na deonici 50km/h posle kineskog mosta), sve u svemu poštujem pravila jer smatram da tako treba iako 90% ostalih ne ferma ista.

Da li sam divljak što sam postupio ovako i kolika je odgovornoist železnica na ovakvo ponašanje vozača? Da se ogradim, zbog ova dva slučaja ja nisam počeo uvek da prelazim na spuštenu rampu ali postoji gomiletina vozača koja kad ovo jednom doživi svaki sledeći put će imati mnoogo manje strpljenja da čeka (ne opravdavam ih, samo konstatujem ono što se dešava).
 
@Gundelj,nisi divljak. Ali jedna je stvar stati ispred putnog prelaza(pa makar bili polubranici spušteni), pa osmotriti dobro u oba pravca pa ako voza nema na vidiku preći prugu nego kao što pojedini neandertalci bez zaustavljanja,(čak pretičući kolonu vozila koja uredno stoje i čekaju) obilaze spuštene polubranike. I da se razumemo,ne mogu da razumem mentalni sklop kod pojedinaca koji će rizikovati svoj i život saputnika zarad tri minuta čekanja da voz prodje. Naravno dešava se da polubranici ostanu spušteni usled kvara uredjaja na putnom prelazu i po par sati,ali valjda je osnovno u tom slučaju da se stane,dobro osmotri pa tek onda pristupi prelasku pruge. Znak STOP to i sugeriše ali budalama on izgleda ništa ne znači.
Kad god mi se desi da ispred mene neka dijabola reši da obilazi spuštene polu branike,samo se molim da u kolima nema dece a za njega (možete me osudjivati sad) me baš zabole ona stvar. Odradim sve stvari na koje me zakon i moja savest obavezuje i to je to. Zavedem brzo kočenje,noga na sirenu i okrećem glavu da ga negledam kako gine bu****.
U početku karijere sam previše lično doživljavao takve ekscesne situacije i doživljavao mali milion mikro stresova.Ali sam poučen kroz priču starijih kolega da sam ja u tom momentu nemoćan bilo šta drugo da uradim osim gore navedenih stvari,uspeo da sve te stvari doživljavam kao normalne i kao sastavni deo posla.
Penziju treba dočekati i barem je neko vreme uživati,a bez zdravlja ništa od toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421669#p421669:3po8cjrz je napisao(la):
mvbg1 » 07 Дец 2016, 14:20[/url]":3po8cjrz] Kad god mi se desi da ispred mene neka dijabola reši da obilazi spuštene polu branike,samo se molim da u kolima nema dece a za njega (možete me osudjivati sad) me baš zabole ona stvar.

ја те не осуђујем. шта више, слажем се са тобом. када тако прочитам вест да је нека бу**** страдала јер је прелазила пругу поред спуштене рампе и наиласка воза, само кажем "ако, кад је бу****"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421669#p421669:3czrwol1 je napisao(la):
mvbg1 » 07 Dec 2016 02:20 pm[/url]":3czrwol1]@Gundelj,nisi divljak. Ali jedna je stvar stati ispred putnog prelaza(pa makar bili polubranici spušteni), pa osmotriti dobro u oba pravca pa ako voza nema na vidiku preći prugu nego kao što pojedini neandertalci bez zaustavljanja,(čak pretičući kolonu vozila koja uredno stoje i čekaju) obilaze spuštene polubranike. I da se razumemo,ne mogu da razumem mentalni sklop kod pojedinaca koji će rizikovati svoj i život saputnika zarad tri minuta čekanja da voz prodje. Naravno dešava se da polubranici ostanu spušteni usled kvara uredjaja na putnom prelazu i po par sati,ali valjda je osnovno u tom slučaju da se stane,dobro osmotri pa tek onda pristupi prelasku pruge. Znak STOP to i sugeriše ali budalama on izgleda ništa ne znači.
Kad god mi se desi da ispred mene neka dijabola reši da obilazi spuštene polu branike,samo se molim da u kolima nema dece a za njega (možete me osudjivati sad) me baš zabole ona stvar. Odradim sve stvari na koje me zakon i moja savest obavezuje i to je to. Zavedem brzo kočenje,noga na sirenu i okrećem glavu da ga negledam kako gine bu****.
U početku karijere sam previše lično doživljavao takve ekscesne situacije i doživljavao mali milion mikro stresova.Ali sam poučen kroz priču starijih kolega da sam ja u tom momentu nemoćan bilo šta drugo da uradim osim gore navedenih stvari,uspeo da sve te stvari doživljavam kao normalne i kao sastavni deo posla.
Penziju treba dočekati i barem je neko vreme uživati,a bez zdravlja ništa od toga.

Znači u filmu ipak ima mnogo istine (osim onog preterivanja sa brojem ubijenih u toku karijere prosečnog mašinovođe)?
 
Pa nije ni taj broj pretjerivanje u subotu je nastavak filma
 
И поред свакавих лудака и неодговорних људи који излећу на пругу и који пролазе кроз спуштену рампу, мислим да треба мислити и на машиновође којима није лако да се траумирају призорима гажења, те да Инфраструктура железнице Србије треба да тежи денивелисању свих пружних прелаза макар на магистралним пругама. У томе би и град Београд исто могао да помогне макар на својој територији. Такође и познате црне тачке исто денивелисати, или опремити овим руским рампама где се лева трака, којом углавном возачи обилазе полубраник, подиже и тако онемогућава опасне преласке. Е сад неко моје размишљање и виђење јесте да можда ИЖС и нису баш у могућности да одржавају све рампе, те би могли да партнерски поделе обавезу око њиховог одржавања са општинама и путарима који одржавају сигнализацију на локалу. Има доста рампи у квару, а на жалбе из ЖС углавном говоре као су им екипе свакодневно на терену и да нису у могућности све да их поправе одмах. Мислим да безбедност не сме да буде доведена у питање због неких бирократских глупости и да рампе морају да се поправљају што пре.
 
Zasto se postavljaju polubranici, a ne rampe preko celog puta sa obe strane pruge plus ograda?
Na taj nacin bi onemogucili zaobilazenje polubranika.
Primer:
Pogledajte prilog 1
I zasto kod nas na pruznim prelazima uglavnom nema ove gume koja voznju preko sina cini mnogo udobnijom?
Primer:
 
полубраници, вероватно нису имали пара за пуне бранике :) шалим се, то је једна од великих мистерија ове земље. што се тиче гуме, негде има негде нема
 
Неко моје размишљање јесте да ако би били полубраници уместо пуних браника, возила која би се нашла на шинама у тренутку спуштања рампе би остала заробљена између браника, док код полубраника се заустављају само возила која долазе из свог смера, са десне стране.
 
Cuveni snimak sa prelaza u Batajnici koji smo vec imali prilike da vidimo. Vandalizam, bahatost itd

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=k-Dj9KtiXkQ[/youtube]
 
Prošle ili neku god. pre vec sam predlagao ovde na BB
da se taj vec uzdignuti pružni prelaz još uzdigne za 1-1.5 m
sve sa putem i polubranicima za kamione, autobuse i sl
a ispod
uradi jedna-dve podvožne cevi
za putnička vozila (i pešake ) koja i čine 90 % saobracaja preko prelaza
kako bi se bitno povecala i bezbednost učesnika i smanjile ogromni svakodnevni zastoji saob.

svaki drugi projekat
podrazumeva izgradnju ,,kiflastog ,, prelaza koj u mnogome komplikuje
ne samo teh. izgradnju nego i sam sam prelaz
zbog obostrane neposredne prisutnosti uličnih raskrsnica

Kako je nedavno u novinama vec najvaljena rekonstrukcija i poboljšanje baš tog ž. prelaza
jedva čekam da vidim to ,, bolje,, rešenje u odnosu na moj predlog

:sesir:
 
Rjesenje za ocite probleme sa pruznim prelazima je vrlo jednostavno

Dva glavna zadatka naprednog pruznog prelaza:

-Upozorit normalne vozace da voz stize i ogranicit ih kako bi znali dokle mogu slobodno da se krecu (Znaci semaforska svjetla i branik)

-Onemogucit nenormalnim vozacima i sporim/velikim vozilima prelaz kada voz stize i drzat ih van mjesta gdje se nesreca moze desit. (Znaci onaj zemnjani fizicki branik koji poznajemo iz Rusije)


Kada se ovo ostvari, nece biti vise mrtvih, a budale ce placati za stete na svojim vozilama kada udare u onaj donji branik
 
Ne trebaju nam branici, polubranici su sasvim dovoljni. Za ostalo se pobrine prirodna selekcija. Mada opet - treba pokrenuti kampanju da policija čeka u grmlju iza spuštenih polubranika i svakome ko prodje da sledi KRIVIČNA prijava, 20-50 000 kazna, plus oduzimanje dozvole i vraćanje nazad u auto školu. Profesionalne dozvole oduzimati trajno, dožibvotno.
 
Cuj prirodna selekcija

A sta je sa vozom i putnicima koji mogu takodjer da poginu zbog jedne budale?

Neophodno je onemogucit budalama prelaz kako ne bi ugrozili ostale.
 
Vrh