Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412120#p412120:qh1g5o3f je napisao(la):
spatiotecte » Sat Oct 22, 2016 6:12 pm[/url]":qh1g5o3f]I da se dobije tri puta vise, to je opet mala cena za toliko putnickih kola.
Zar nije mogao jedan deo da ide na remont? Nedostaju nam klase a mi prodajemo na stotine njih.
Remont je verovatno bio moguc na pojedinim vagonima.U Gosi ima par At i Bt,koji su proizvedeni krajem osamdesetih.U Zelvozu takodje,ali su oni unisteni od strane sekundaraca koji su skunuli sve sa njih,ostao je samo kostur vagona.Ima naravno i krseva koji su tamo i po 25 godina.Topcider je prica za sebe,tu su dislocirani vagoni sa Glavne stanice.Neki su gotovo direktno iz saobracaja ostavljeni tamo.Naravno,ipak je vecina bila u katastrofalnom stanju.Neko je negde postavljao slike kako sada izgledaju ti vagoni... jad i beda,ovog sistema i ove drzave...
 
Mi rashodujemo i prodajemo u staro gvozdje Z2 vagone iz 80ih...
Mnogo smo bogata drzava.
 
Reci to glavonjama u gumenjari koji su dozvolili da se vagoni urnisu .Inace za 1 mil evra mogu uzeti 20 vagona iz svabije 50 000 kom to je nesto jos simonovic pominjao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412236#p412236:3mlucp3r je napisao(la):
direktor » Ned Okt 23, 2016 11:44 am[/url]":3mlucp3r]Inace za 1 mil evra mogu uzeti 20 vagona iz svabije 50 000 kom to je nesto jos simonovic pominjao
Jeste spominjao je, cak su i bili uzeli zajam od Eurofime i raspisali tender za kusete i spavaca kola, ali se niko se nije javio. Mada me cudilo iskren da budem, ocekivao sam da ce neko da uleti kao posrednik i da kupi te vagone i posle ih preproda SV-u... U Evropi zadnjih nekoliko godina su mogli da se nabave polovni vagoni za bagatelu, cak i Z2 ali naravno mi nista nismo cinili. A vezano za ove sto podaju, od 90% njih nije nista ostalo, tako da sem samog gvozdja nema nista kod njih vredno!
Druga stvar je sto SK iliti Kargo prodaje lokse od kojih su neke vozile do pre koju godinu, naravno vecina su krsevi ali ovako olako ,,bacanje" me je iskreno iznenadilo!
 
Večeras zbog Sajma knjiga prepun Flirt na RE 754, preko 50 ljudi je stajalo od Beograda do Novog Sada. Prošle godine su išli Flirtovi u sinhronu, a ove godine ništa. Ima li nekih informacija za pravac ka Novom Sadu u novom redu vožnje? Trebalo bi predveče i uveče dodati barem još 1 ili 2 polaska. Sada ima u 17:05, 18:35, 20:20, 21:50, 23:05, a trebalo bi težiti da bude makar jedan u sat ili sat i po.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412318#p412318:3jz02ae2 je napisao(la):
Nikola NS » Sun Oct 23, 2016 8:29 pm[/url]":3jz02ae2]Večeras zbog Sajma knjiga prepun Flirt na RE 754, preko 50 ljudi je stajalo od Beograda do Novog Sada.

Je li taj flirt sa Glavne ili sa Prokopa? Ima li povećanja broja putnika na Prokopu sad kad je sajam?
 
Возове знамо да градимо
​Наше железнице и „Гоша” су били близу таквог решења, са инопартнером, али НАТО бомбардовање их је у томе спречило

У недавној колумни, програмски директор ЦИРСД-а Никола Јовановић писао је о посети наше државне делегације Француској, помињући заједничка улагања у железничку мрежу.

Кад се иде у Француску, треба да се зна да је СНЦФ најбоља европска железница, за копље боља од других. Наставак сарадње са СНЦФ и њеном пратећом индустријом био би врло користан за Железнице Србије, а треба подсетити да је „Јасеница“АД, касније „Гоша”, основана 1923. године с циљем оправке и конструкције железничких вагона француским капиталом у вредности четири петине од укупног оснивачког капитала. Први генерални директор ,,Јасенице” био је Француз Ибер Мишелан. То је била, после бајковитог савезништва у Великом рату, прва цивилна инвестиција с кадровима који су завршавали стручне школе у Француској. Почетком шездесетих од Француза смо добили лиценцу за путничка кола тип „Y”, а пријатељство су исказали и деведесетих, кад су један витални склоп за путничка кола испоручили ЈЖ, и поред ембарга УН.

Да ли је премијер Србије, припремајући се за поменуту посету, знао ову историју наше сарадње? Ако је знао, онда није добро за српску железничку индустрију што се с увозом возова (ЕМ и ДМВ) наставља иако се, с обзиром на ресурсе, они могу поново производити у Србији.

Да знамо да градимо најбржа путничка кола, показао је „Гоша” кад је Железницама Србије испоручио 23 путничких кола за брзине до 200 километара на сат, с климом, перфектним дизајном, вакуум тоалетом и другим атрибутима високог комфора. Производња оваквих кола значи да су на возовима сва „вагонска“ решења, осим погона, већ ту! А штета је да су оваква кола једва прошла брзином 50 одсто мањом од пројектоване, јер немамо пругу за 200 километара на сат! Прва таква вожња би могла да буде на прузи до Будимпеште... Кинези су спремни, а ми!?

Производња новог електро и дизелмоторног воза је веома тежак задатак, али репројектовање познатог воза који трчи по Европи је апсолутно могуће и у кратком року! Наше железнице и „Гоша” су били близу таквог решења, са инопартнером, уз производњу „фифти-фифти” и монтажу код нас, али НАТО бомбардовање их је у томе спречило. Два услова су овде важна: где и с киме производити? Од шест српских железничких фабрика које су у стечају или су пред стечајем, најближи је, као носилац производње, „Гоша”, бивши произвођач возова, јер има сва неопходна постројења, пробнице, техничке гасове и др. У „Гоши” тренутно нема довољно кадрова, али их има у фабрикама у стечају, на катедрама факултета БУ и другде.

Чему све ово кад је лакше купити од других? Најпре, зато што је реч о стратегијско-безбедносном производу. И о софистицираном послу који могу великим делом (до 50 одсто) да обављају домаћи кооперанти. Такође, уложени новац, који сада издвајамо за странце, враћа се у првој серији. Упошљавањем стручне радне снаге подиже се и кадровски ниво посустале српске индустрије, а штити се и један производни капацитет чију су важност Французи препознали још пре сто година.

Ранг производа очекује укључивање Владе Србије, с тимом састављеним од стручњака из банака, индустрије, железнице, института и техничких факултета. Овај тим би требало да решава питања у вези с кадровима, носиоцима производње и израдом тендера за изабрани европски воз, уз учешће инопартнера и његову спремност за трансфер технологије од најмање 51 одсто од укупне вредности воза.

Бивши председник Холдинг корпорације Гоша

http://www.politika.rs/scc/clanak/36650 ... da-gradimo
 
Logika aktuelne vlade: A zašto nečemu da pružimo mogućnost da radi, ako postoje šanse za tako nešto uz minimalno ulaganje, kad lepo sve možemo da prodamo za nevelike pare, sebi stavimo u džep i onda neka strani gazda određuje šta i kako.
 
Na Kalemegdanu izložba fotografija ruskih državnih železnica koje vrše remont dijela pruga u Srbiji. Primetio sam još na nekim mestima u gradu da se reklamiraju
 
http://infrazs.rs/2016/10/pre-roka-zavr ... aobracaja/

Пре рока завршени надвожњаци код Панчевачког моста – од вечерас нормализација друмског саобраћаја
Објављено 31. октобра 2016. 14:46
Радови на реконструкцији надвожњака преко Зрењанинског и Панчевачког пута, у близини Панчевачког моста, који су отпочели 6. маја 2016. године, завршени су пре рока.


Реконструкција се одвијала у три фазе радова, а током трајања последње, из безбедносних разлога, друмски саобраћај је био потпуно обустављен на рампи петље из смера Панчева ка Београду и Зрењанину.

Иако је рок за комплетан завршетак био 75 дана, захваљујући непрекидном ангажовању радника у две смене, радови су завршени 10 дана раније. Уместо најављеног 10. новембра, од ноћас, 31. 10 / 01. 11. 2016. године, у интервалу од 24:00 до 04:00 часова, биће нормализован друмски саобраћај.

Током прве две фазе радова завршена је реконструкција првог надвожњака дужине 49 м, а други надвожњак, дужине 63,50 м, завршен је у последњој.

Изградња надвожњака је део Анекса I основног Уговора из Руског државног кредита који се односи на изградњу новог, II колосека са новом контактном мрежом и сигнализацијом, као и на изградњу нових станичних перона на деоници од Панчевачког моста до Панчево Главне, на прузи Београд Центар – Панчево Главна – Вршац – Државна граница са Румунијом.

Вредност радова на реконструкцији надвожњака је 4,1 милион долара, а извођач је руска компанија „РЖД Интернешнл“ са домаћим подизвођачима.

Београд, 31.октобар 2016.г.
„Инфраструктура железнице Србије“ а.д.
 
биће да су слични, да кондуктери сада тако издају карте, а не да пишу и крадуцкају
 
To nije loša stvar, ako nešto ovi trolovi ne izmisle da "zaobiđu" sistem (što uvek uspeju :D ).
I zanima me kako će te karte izgledati.
Ako budu imale individualni bar kod ili magnetnu traku, i ako se svaka prodata karta bude evidentirala u nekom centralnom sistemu, to će onda biti druga priča. Ako bude obično parčence hartije, neko se samo ugradio u posao za aparaturu.
 
пише у тексту, са бар кодом

Свака продата возна карта ће бити одштампана и снимљена у локалну SQL базу, а приликом прве синхронизације ће бити снимљена и у удаљеној бази на серверу. Алгоритам за генерисање јединственог броја карте ће по правилима добијеним са сервера бити и локално снимљен у софтверу мобилног терминала. Овако генерисан број ће на возној карти бити одштампан и у облику бар-кода како би исти или други мобилни терминал могао да уради проверу/поништење исте на најбржи начин.

страна 7
 
Vala koliko sam im emailova poslao sta im sve rade kondukteri u Beovozu eto valjda sam pomogao, a nadam se da nisam jedini koji je to prijavio...
Posto su pored redovne plate imali bukvalno jos jednu..
Nadam se da ce sada novac odlaziti tamo gde treba.
 
Još kada bi uveli mogućnost plaćanja karticom, pa da kondukteri ne mogu da vide kešovinu, eh...
 
па постоје такви апарати са ПОС терминалом у себи. ионако се преко ГПРС-а каче на сервер
 
Vrh