Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Truli pragovi na pruzi prema Baru na izlasku iz Valjeva ima ih podosta...
 
27x43l1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406735#p406735:1qcqcdy0 je napisao(la):
RioBL » Tue Sep 20, 2016 6:30 pm[/url]":1qcqcdy0]To je najvjerovatnije direktiva MMF-a ili nekih slicnih belosvetskih baraba. Odavno mi na ovim prostorima nemamo potupnu slobodu ni u ekonomiji ni u zivotu uopste.

ja se izvinjavam na digresiji

Jedina uloga MMFA jeste da vodi računa da mi možemo da vraćamo kredite koje smo uzeli kao država. On je kao kontrolni, sigurnosni organ koji garantuje da smo mi u mogućnosti da vratimo pare koje su političari uzeli.

e sada, MMF potpuno ne zanima kako ćemo. mi da omogućimo vraćanje dugova, da li tako što ćemo da smanjujemo plate i penzije, ukidamo povraćaj PDVa na bebi opremu, ukidamo pruge ili smanjimo preglomaznu administraciju.

To kako ćemo da smanjimo deficit je u potpunosti do NAŠIH političara. Tako da je besmisleno kriviti MMF za našu nesposobnosti da izaberemo ljude koji će nas bolje voditi.

izvinjavam se na digresiji.
 
Voleo bih da si u pravu, ali iskustvo je drugacije...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kad smo vecć kod Valjeva:

444-014 sa Eas vagonima na vozu za Požegu. Levo od njega je most preko reke Gradac za nikad izgrađenu prugu Valjevo - Loznica
29353409454_c76b84a4fe_b.jpg


RE 713 Beograd - Užice
29888566732_533ec1db34_b.jpg


Pozdrav
 
Od juče i zvanično teretni saobraćaj na relaciji Topčider-Donji Grad-Dunav stanica saobraća preko novoizgradjenog koloseka koji spaja gl.ž.stanicu Beograd i prugu oko Kalemegdana. Slike uskoro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410463#p410463:28j9waov je napisao(la):
RioBL » Thu Oct 13, 2016 5:15 pm[/url]":28j9waov]kad će ovo doći na red?

To treba pitati ove na vlasti na Novom Beogradu. Stanica je katastrofa.
 
Zar je moguce da je samo do vlasti na NBG? Zar nije zeljeznica u nadleznosti drzave?

Stvarno je steta da ova stanica ovako propada a ima, cini mi se, najbolje uslove za uspjesan rad od svih stanica u BG cvoru. :(
 
Opstina nbg nema veze sa stanicom jedino komunalna inspekcija moze da ih kazni za ove rupetine grafite smece itd
 
Pretpostavljam da sredjivanje perona stanice Novi Beograd čeka predstojeću modernizaciju pruge Beograd-Novi Sad-Subotica. Pored toga verovatno se čeka i konačan izgled buduće autobuske stanice koja će valjda sa železničkom stanicom predstavljati jednu arhitektonsku celinu.
 
E moj mvbg...
Ja mislim da ce cim prebace autobuse na parkiraliste ispod stanice, zaboraviti na istu. Nemaju para ni za Prokop a kamo li ovo da sredjuju. Nema tu zadugo postene ni autobuske ni zeljeznicke stanice. Morace se nesto i zaraditi od BNV a ne samo trositi novac na "sporedne projekte".
 
Kada krene rekonstrukcija i igradnja pruge Beograd-Budimpešta, planirano je i sređivanje stanica duž trase.

Mada.. rupe, grafiti, smeće.. sve to može sa malo truda i novca da se uredi i to nije od juče tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410566#p410566:1osetx24 je napisao(la):
panonski » 13 Oct 2016 11:32 pm[/url]":1osetx24]Kada krene rekonstrukcija i igradnja pruge Beograd-Budimpešta, planirano je i sređivanje stanica duž trase.

Mada.. rupe, grafiti, smeće.. sve to može sa malo truda i novca da se uredi i to nije od juče tako.

Jel to neka predpostavka ili postoji izjava o tome?
 
Raniji planovi (pre Kineza) za deonicu Stara Pazova - Novi Sad su podrazumevali rekonstrukciju stanica u Inđiji, Sremskim Karlovcima i Petrovaradinu, kao i izgradnju nove stanice Beška.

Ja sam siguran da će to biti predviđeno i novim projektom, izjavljivali su političati da će biti, mada njihove izjave.......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410571#p410571:1qjg40m1 je napisao(la):
spatiotecte » Пет Окт 14, 2016 12:48 am[/url]":1qjg40m1]
Jel to neka predpostavka ili postoji izjava o tome?
Ako je verovati izjavi šefa infrastrukture za čvor Novi Sad, trebalo bi da se srede sve stanice na pruzi.

http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... mraku.html

"Remontom, koji je izvestan, predviđeno je značajno ulaganje i u stanične zgrade na celoj pruzi. U sklopu tih radova će biti otklonjeni svi nedostaci sa kojima se sada susrećemo. Svakako će se u planu radova za 2016. godinu naći i stanica Novi Sad", dodaje Vukobrat za naš portal.
 
Sto se tice stanice Novi Beograd ja mogu mnogo toga da zamerim ja nju koristim kao polaznu stanicu i kao krajnju kada se vracam jer zivim na Novom Beogradu. Prvo ta stanica bi mogla nocu da se osvetli dole kada se sidje jer je jako mracno pogotovu kada se vracate kuci izmedju 2 i 3 ujutru. Stanica bi mogla da ima nastresnice i na drugim peronima a ne samo na jednom.
 
Juce je moja koleginica putovala u 10.20 u Novi Sad sa stanice Novi Beograd, novim stedler vozom. Ja je bas pitam danas da li je kondukter pokusao da krade po obicaju, a ona mi pokazuje kartu gde je on napisao da je ratni vojni invalid, a razliku izmedju pune karte i ove sa popustom stavio je u dzep. Pod hitno treba privatozovati Srbija voz, ti ljudi koji unistavaju zeleznice, moraju na ulicu. Jos sad treba da trazi povracaj novca od direktorke sa kartom na kojoj pise da je ratni vojni invalid.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410600#p410600:1ufuabq2 je napisao(la):
prostorni planer » 14 Oct 2016 07:54 am[/url]":1ufuabq2]Juce je moja koleginica putovala u 10.20 u Novi Sad sa stanice Novi Beograd, novim stedler vozom. Ja je bas pitam danas da li je kondukter pokusao da krade po obicaju, a ona mi pokazuje kartu gde je on napisao da je ratni vojni invalid, a razliku izmedju pune karte i ove sa popustom stavio je u dzep. Pod hitno treba privatozovati Srbija voz, ti ljudi koji unistavaju zeleznice, moraju na ulicu. Jos sad treba da trazi povracaj novca od direktorke sa kartom na kojoj pise da je ratni vojni invalid.
Dve stvari mi ovde nisu jasne.
Zašto koleginica nije tražila da joj se izda normalna karta kada je videla sta piše na karti?
I druga stvar,zašto je koleginica platila punu cenu i tako dozvolila kondukteru da zadrži razliku ako je na karti upisana cifra sa popustom?
Jer sasvim je logično ako joj je kdk napisao na karti jednu cenu da toliko para njemu i da.
Sasvim je konfuzna ova situacija koju si predstavio.
Razumeo bi da joj je uzeo pare a da joj nije pisao kartu pa da se buni,a ovako ne vidim poentu u celom ovom slučaju.
Pre će biti da joj je kdk učinio uslugu tako što joj je pisao povlašćenu kartu kako ne bi morao pisati doplatu za kupovinu karte u vozu,pošto istu nije kupila na blagajni.
 
Moram da se nadovežem na ovu priču oko konduktera, a ja bih tu dodao i blagajnike.

Vrlo je raširena pojava među blagajnicima na železničkim stanicama u Novom Sadu i Beogradu (glavnoj) da slobodno zaokružuju cenu karte (naravno naviše) kako bi dodatno zaradili. Nekada je to samo 2 dinara, a nekada 10, a nekada i više. Jedna drugarica mi je pričala da su joj na blagajni naplatili 500 dinara povratnu kartu za putnički voz Novi Sad – Beograd, a zvanična cena je 460 din. Devojka nije znala jer pre toga nije putovala vozom, a retko ko pogleda cenu karte kada je kupi.

Ja se uglavnom napravim lud pa dam tačan iznos iako blagajnici kažu drugačije. Jedanput sam napravio scenu tako da svi putnici čuju šta rade, a blagajnica se pravdala da je zaboravila da vrati kusur. Zaista nije problem ostaviti koji dinar više ako neko lepo kaže da nema sitno da vrati, da mu je bedna plata, da nema šta da jede... Ali je odvratno to raditi na ovaj način.

Iako više ljudi plaća kartu nego što je to bio slučaj ranije, čak sam i u Flirtu pre 3–4 meseca (RE 757 u 20:30 iz Novog Sada) video podmićivanje konduktera, pritom je voz bio pun. Zaista ne znam koliko je to često, uglavnom svi već imaju kupljenu kartu ili im kondukter piše kartu. U RVR-u je već druga priča. Negde u januaru sam se vozio RVR-om i bukvalno nije bilo osvetljenja u putničkom salonu (radile su svega 2–3 neonke pa smo ga nazvali spavaća kola :D). Kondukter je morao da koristi lampu, a osim nas troje sa povratnim kartama, preostalih 5–6 putnika u našem odeljku nije kupilo karte, već je počastilo konduktera.
 
Vrh