Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@mvbg1 - To sam je i ja pitao, a ona kaze pa sta cu ja ovako sitna, devojka, da se svadjam sa kondukterom pred svim ljudima, pa da me izbaci iz voza. Kondukter zna koga moze da prevari. Voleo bih da je meni dao takvu kartu, dosao bih do direktora Srbija voza ako treba. :rant:
 
Ja sam ubeđen da kad kupite kartu u vozu železnička kasa vidi ili jako malo ili nimalo od tih para. Da li se vara na blagajnama ne znam, doduše blagajni je sve manje. Inače koliko znam interno pravilo je da se putnicima koji su ušli na stanicama bez blagajne ne naplaćuje doplatna karta, nisu ljudi krivi što nemaju izbora.
 
Tragač,tačno je da se ne naplaćuje doplata za kupovinu karte u vozu ako je putnik ušao u stanici gde blagajna ne radi. I nije stvar internog dogovora već slovo na papiru pravilnika o izdavanju voznih karata i tarifnih dodataka.
U ovom slučaju koji je izneo @prostorni planer jasno se napominje da je karta kupljena u vozu a ne na blagajni. Pa otuda zaključujem da je kdk izašao u susret toj devojci i pisao joj kartu sa popustom kako bi iznivelisao sa cenom karte kupljene na blagajni. Ovo sve pod uslovom da je ona platila samo cenu koja je napisana na karti. Ali ako je ona platila cenu vise od napisane ima puno pravo da se buni i traži povraćaj novca. Samo to je teško dokazivo i ne verujem da bi išta postigla ako već nije reagovala na licu mesta.
I još nešto @tragač,ako kondukter izda kartu u vozu tj.ako je napiše on kopiju te karte ima u svojoj matici jer se ona piše u dva primerka. I nakon svoje završene službe mora da preda sav pazar na blagajni gde se uporedjuje broj prodatih karata i ukupnog pazara sa stanjem u "matici" bloka voznih karata. Tako da tu ne postoji prostor za manipulisanje barem ne sa izdatim kartama u vozu i predatog novca na blagajni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410631#p410631:4eqna8s2 je napisao(la):
prostorni planer » Pet Okt 14, 2016 11:59 am[/url]":4eqna8s2]@mvbg1 - To sam je i ja pitao, a ona kaze pa sta cu ja ovako sitna, devojka, da se svadjam sa kondukterom pred svim ljudima, pa da me izbaci iz voza. Kondukter zna koga moze da prevari. Voleo bih da je meni dao takvu kartu, dosao bih do direktora Srbija voza ako treba. :rant:
Jeste, svi ste vi sad pametni. Druže, to se dešava 20 i kusur godina i niko se ne bavi tim problemom. A znaš kakve su kuće ti kondukteri napravili? Sigurno nisu zaradili pošteno platom, već nepisanjem karata, tj stavljanja novca u džep. Kad su uspeli i Štadleru koji je pod video nadzorom da drpaju, treba da im se pruži ruka i da im se čestita na snalažljivosti. Definitivno su sposobni, i ne može ih revizor i kontrole iznenaditi. Sve unapred znaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410640#p410640:2pw25oza je napisao(la):
mvbg1 » 14 Oct 2016 11:22 am[/url]":2pw25oza]Tragač,tačno je da se ne naplaćuje doplata za kupovinu karte u vozu ako je putnik ušao u stanici gde blagajna ne radi. I nije stvar internog dogovora već slovo na papiru pravilnika o izdavanju voznih karata i tarifnih dodataka.
U ovom slučaju koji je izneo @prostorni planer jasno se napominje da je karta kupljena u vozu a ne na blagajni. Pa otuda zaključujem da je kdk izašao u susret toj devojci i pisao joj kartu sa popustom kako bi iznivelisao sa cenom karte kupljene na blagajni. Ovo sve pod uslovom da je ona platila samo cenu koja je napisana na karti. Ali ako je ona platila cenu vise od napisane ima puno pravo da se buni i traži povraćaj novca. Samo to je teško dokazivo i ne verujem da bi išta postigla ako već nije reagovala na licu mesta.
I još nešto @tragač,ako kondukter izda kartu u vozu tj.ako je napiše on kopiju te karte ima u svojoj matici jer se ona piše u dva primerka. I nakon svoje završene službe mora da preda sav pazar na blagajni gde se uporedjuje broj prodatih karata i ukupnog pazara sa stanjem u "matici" bloka voznih karata. Tako da tu ne postoji prostor za manipulisanje barem ne sa izdatim kartama u vozu i predatog novca na blagajni.
Hvala, kada sam rekao interno pravilo upravo sam i mikslio na pisano, izvinjavam se ako sam promašio pojmove ili taj pojam ima drugačije značenje medju zaposlenima na železnici.

Dobra stvar bi bila da se i kod nas uvedu automati za prodaju karata na većim stanicama koje nemaju blagajnu ili gde je radno vreme blagajne skraćeno.
 
Ja sam jednog konduktera koji mi je uzeo 100 dinara od Novog Beograda do Batajnice bio je brzak voz u pitanju 754. Poceo je kao nesta da pravi pamten kao dajmi licnu kartu ja mu kazem nemam. Posle je poceo kao znatu je policija ovo ono poceo je da muti ja mu kazem pa sta rekao ako je tu policija? Ja sam ga prijavio za to sto je uradio nisam hteo da cutim da mi je uzeo 100 dinara. Nije mi zao 100 dinara ali kada je neko grub i bezobrazan nemojte da cutite. Zapamtite dobro kondukteri nemaju pravo da vam traze licnu kartu niti da vam pisu bilo koju vrstu kazne to isto vazi za revizore i kontrolore. Ne dozvolite da vam se kurobeca bag**.
 
ех када би имали аутомате за карте, као што постоји у нормалним државама... 90% би било полупано
 
Scena: Stadler BG NS. Putnici ulaze bez karte. Kondukter dolazi posle Inđije, oni kažu da su ušli na poslednjoj. Kondukter tiho obaveštava da je voz pod video nadzorom... Ostatak znate.
 
Kamere zj snimke sa istih treba ponekad i pogledati i poslati kontrolnog putnika
 
Naravno da treba, znate li koliko ima konduktera nezaposlenih na evidenciji. Ti ljudi nikada nisu dobili šansu da rade zbog takvih što drpišu od železnice
 
29706751664_9808c4e60e_c.jpg


Prodaja rashodovanih lokomotiva ZS Kargo.
 
Ovi stvarno nisu normalni sto prodaju 105 lokomotiva treba da idu u Lazu na posmatranje a jesu zreli cim slusaju Evropsku uniju?
 
СУ: Бенефит од железничке инфраструктуре
СУБОТИЦА -

Суботица се налази на железничком Коридору 10 који је приоритет по националном програму Јавне железничке инфраструктуре. Сходно томе, очекује се и да Суботица добије бенефит и буде једно од транспортних чворишта, кажу у Регионалној привредној комори

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/subot ... 65121.html
 
B92, 17.10.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1188819

Ruska mašinerija "napada" Koridor 10

Kompanija "RŽD Internešenel" počinje radove na deonici Vinarci - Đorđevo, poslednjoj od tri deonice evropskog železničkog Koridora 10.

Kako je saopšteno iz "RŽD Internešenel", na toj 15 kilometara dugoj deonici, biće izvedena potpuna zamena donjeg i gornjeg stroja koloseka, pet skretnica, preuređeno 11 prelaza, izvedena rekonstrukcija stanica i niskih perona, ugradnja odvodnih kanala, kao i sanacija kontaktne mreže, Š i TT sistema.

Kao i na drugim južnim deonicama Koridora 10, svi građevinsko-montažni radovi će se izvoditi u režimu 36-časovnih tehnoloških zatvaranja koloseka bez potpunog prekida saobraćaja vozova, pri tome niz radova će izvesti srpske kompanije - podizvođači.

Nakon završetka rekonstrukcije brzina putničkih vozova, koja sada ne prelazi 50 km na čas, povećaće se do 120 km na sat.

Očekuje se da će rekonstrukcija deonica Vinarci-Đorđevo koje se rekonstruišu u skladu sa Aneksom br. 2.2 uz osnovi Ugovor biti završena u drugom kvartalu 2017. godine.

Dve južne deonice Vranjska Banja - Ristovac i Bujanovac - Bukarevac, gde su radovi počeli u aprilu 2016. godine, uskoro će biti privedene kraju.

Vrednost tog projekta iznosi više od 38 miliona američkih dolara i realizuje se iz ruskog državnog kredita, dodaje se u saopštenju.
 
Prodaju 372 vagona za ukupnu cenu od 133 198 000 dinara!
Za te pare mogu da kupe jedva jedan (1) nov vagon kod Gose.
 
Spatio,ovo su početne cene na licitaciji,što ne mora da znači i da će se dobiti veća cifra naravno.
 
I da se dobije tri puta vise, to je opet mala cena za toliko putnickih kola.
Zar nije mogao jedan deo da ide na remont? Nedostaju nam klase a mi prodajemo na stotine njih.
 
Sto vise Srbija tezi ka Evropskoj uniji zeleznica ce propadati i samo propadati. Njima je cilj svakog tendera da se sto vise obori cena.
 
Vrh