[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414426#p414426:1mgzq70c je napisao(la):Nikola NS » Pet Nov 04, 2016 1:22 am[/url]":1mgzq70c]Nažalost, ne znamo ni kad počinje prva faza, a kamoli kad će druga. Bojim se da ne bude kao sa ruskim kreditom, početak radova od Stare Pazove do Novog Sada se stalno prolongira, trebalo je da počne u jesen prošle godine, a sad je izvesno da neće krenuti pre proleća sledeće godine.spatiotecte":1mgzq70c je napisao(la):3 - Druga faza Novi Sad - Subotica krece odmah nakon prve.
Mislim da bi u ovom trenutku pametnija odluka bila da se radi Novi Sad – Subotica nego Beograd – Stara Pazova jer je stanje od Lovćenca do Subotice (što je skoro 50 km) zaista očajno, vozi se maksimalno 40 km/h, a u pitanju je međunarodna pruga. Na ovoj deonici nema tunela (Beograd – Stara Pazova ima bežanijski tunel), ima samo nekih manjih mostova (Beograd – Stara Pazova ima potrebu za još 2 koloseka preko Save), verovatno su i troškovi eksproprijacije manji jer pruga uglavnom prolazi obodima naselja i nema potrebe za rušenjem objekata (možda je čak i rezervisano zemljište za drugi kolosek). Mnogo veći efekat ima podizanje brzine sa 40 km/h na 160 km/h nego sa 80 ili 120 km/h na 160 km/h.
Čim bi se uradilo tih pedesetak kilometara od Lovćenca do Subotice, kapacitet pruge be se značajno povećao, vreme putovanja iz Beograda i Novog Sada do Subotice bi se skratilo barem za sat vremena, a to znači da bismo sa istim brojem garnitura imali više prolazaka, moglo bi da prođe više teretnih vozova (a oni zapravo isplaćuju prugu). Da ne bude zabune, podržavam četiri koloseka od Beograda do Stare Pazove, ali mislim da bismo od deonice Novi Sad – Subotica imali veće koristi u kraćem vremenskom periodu. Nažalost, koliko se čulo u medijima, projektna dokumentacija se radi za Beograd – Stara Pazova, a Novi Sad – Subotica se trenutno ni ne spominje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414454#p414454:2tan3b2o je napisao(la):JohnnyLee » 04 Nov 2016 07:03 am[/url]":2tan3b2o]пише на њима 160. раније сам виђао З1 где је писало 200, али на сликама
Za tu 441-700 sam mislio da moze 180 km/h jer sam znao da imamo lokomotivu koja moze vise od 120 kmh na koliko se remontuju delovi K10, samo sam pomesao brzine.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414467#p414467:1j9ge3ii je napisao(la):mvbg1 » Pet Nov 04, 2016 10:39 am[/url]":1j9ge3ii]@Dalmatinac,mi nemamo lokomotive koje mogu da vuku vozove sa 180km/h. Ne znam odakle ti ta informacija. Već je nebrojeno puta na ovom forumu postavljano da SV ima lokomotive koje mogu ići samo do 140km/h(441-700)
Za kolosečni pribor si u pravu da je bilo primera kradje ali je u najkraćem mogućem roku to nadomešteno novim. Jer da nije,pruga ne bi bila puštena u saobraćaj. Zato ne iznosi netačne informacije,tj.dezinformacije.
Putni prelazi posednuti radnikom koji opslužuje takav prelaz su procentualno najbezbedniji prelazi što se tiče broja vandrednih dogadjaja u odnosu na automatske pružne prelaze,verovao ili ne. Da li zbog samog prisustva radnika na istom ili nečeg drugog ali vozači drumskih vozila se ne upuštaju u veoma opasnu avanturu obilaženja rampi.
Ja kao mašinovodja više poverenja imam u te klasične prelaze gde rukuje čovek nego u automatske putne prelaze. Denivelacija pružnih prelaza je jedino pravo rešenje koje rešava za sva vremena potencijalne vandredne dogadjaje sa mogućim smrtnim ishodom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414385#p414385:xf4ynco4 je napisao(la):Kokos » 03 Nov 2016 09:40 pm[/url]":xf4ynco4]Nama pruga od 200 km/h nije potrebna uopste!
Zapadne drzave su vece drzave a drugo je to sto neko misli da Srbija moze da se ravna sa zapadnim drzavama...spatiotecte":35hkv739 je napisao(la):Normalno je da mi dizemo pruge sa projektovanih 120 na 200 tamo gde zapadne drzave podizu brzine sa 160 na 250-300.
Hocete i dalje da ostanemo u 20om veku ili da idemo korak za Evropom?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414781#p414781:1ya0u1lf je napisao(la):KartmenBG » 05 Nov 2016 09:24 pm[/url]":1ya0u1lf]Neka nam prodaju i neke kineske aerodinamicne vozove za relaciju Beograd- Budimpesta
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414766#p414766:1x4j3ikp je napisao(la):dex87 » 05 Нов 2016, 20:51[/url]":1x4j3ikp]Neki prosek u GERMANY je 200kmh dok je 250 i 300khm rezervisano za ICE i to na pojedinim deonicama.