Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hvala Simo sto si se pridruzio podatcima i optimizmom.
Znam da nije sve to lako organizovati, ali zrno po zrno i pogaca. Neko zna o internetu, neko o pravu, neko bi otisao do mesta dogadjaja, neko se razume u struju, neko u zidarstvo... Svako moze da napravi doprinos ako ima volje. Za prikupljanje sredstava vremenom se nadje i neka poznata licnost da se prikljuci akciji i onda se drugi nakace. (Pa mi jos mozemo da postanemo i stranka ako uspemo ;) Bez sale, ja sam stanicu u Uzicu dala kao primer, jer sam je sad skoro dozivela na neprijatan nacin (zivog nikog ne poznajem iz tog kraja), novac se moze upotrebiti i na druge stavke (putem glasanja npr.) sa tema ovog foruma. Zamislite, pa ovaj forum bi mogao da bude jedan od retkih foruma na svetu, koji je postao inspiracija za Robin Hood-a. Ili ako je to po Igoru neizvodljivo, mogao bi fond da se kreira i izvan beobuilda.
Ja sada samo prizivam. Znam da ima volje i znam da znate da od sistema i vlasti nema vajde za mnoge bitne stvari. Na forumu ima jako, jako pametnih ljudi i komentara, ali same kritike izgleda da ne menjaju bas mnogo. Dakle, ima li jos dusa koje bi mogle da pridodaju snazi ovako jedne ideje o pokretanju nekog donatorskog fonda? Meni, ni iz dzepa, ni u dzep. Za sebe imam (zato bih i glasala za Trumpa :), ali mi ljubav prema Srbiji i Beogradu ne daje mira.
 
Opet glupost sigurno su ispostovana pravila kad neradi pruzni prelaz
 
И јесу, воз је успорио, чак се и зауставио на самом прелазу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366843#p366843:1ekwvvxn je napisao(la):
Karlo del Ponte » Thu Jan 14, 2016 3:08 pm[/url]":1ekwvvxn]
Најбољи начин да станица (или неки други објекат) буде исплатив и добро одржаван, јесте да буде коришћен. Ако је нешто добро коришћено, или ће само транспортно предузеће одржавати терминал из својих прихода, или ће се терминал издржавати од пратећих услуга (изнајмљивање локала и рекламног простора), или ће постојати кротична маса у јавности, пред којом је обнова станице из јавних фондова велики предизборни поен.

Karlo,
Ja se bojim da u Srbiji stvari ne funkcionišu tako. Ti me ispravi ako griješim, ali mislim da je sistem srpske željeznice centralizovan i da novac koji bi prihodovala jedna stanica, odlazi u centralnu blagajnu odakle se odlučuje u šta će se trošiti. Plate zaposlenih, nova infrastruktura, finansiranje stranaka na izborima, itd...

Ako bi ova stanica nešto i prihodovala, prije će taj novac otići na neki "strateški" projekat, nego za popravku pokretnih stepenica na stanici u Užicu.

Ja bih ipak pokušao nešto u ovom smjeru što Woolnica kaže. Pa da napravimo u dogovoru sa željeznicama i lokalnim političarima i njima promociju. Nek se slikaju, bar će biti malo bolje za putnike.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367095#p367095:1ekwvvxn je napisao(la):
Staklena_Wool_nica » Fri Jan 15, 2016 3:33 pm[/url]":1ekwvvxn]Hvala Simo sto si se pridruzio podatcima i optimizmom.
Na forumu ima jako, jako pametnih ljudi i komentara, ali same kritike izgleda da ne menjaju bas mnogo. Dakle, ima li jos dusa koje bi mogle da pridodaju snazi ovako jedne ideje o pokretanju nekog donatorskog fonda? Meni, ni iz dzepa, ni u dzep. Za sebe imam (zato bih i glasala za Trumpa :), ali mi ljubav prema Srbiji i Beogradu ne daje mira.

:kk:
 
Da ponovimo po stoti put: dosta rampi ne radi jer se kradu delovi, a nema se para da se popravi. Železnica zna za sve pokvarene rampe i mašinovođa mora da stane pre takve rampe, pa tek onda da nastavi.

Poslato sa telefona
 
Hiljadu puta objasnjeno i hiljadu i prvi put neki novinar ili gradjanin baci fotku sa komentarom: Rampa podignuta a voz prolazi. Ccc...
 


da li je moguce da je toliko komplikovano oprati stedlere s vremena na vreme? koliko je komplikovano napraviti nesto u depou u zemunu a-la car-wash, provuces voz kroz "kapiju" da povremeno vidi crevo i "sapun"? znam da se radi na pravljenju dodatnih garaznih mesta za stedlere i nemam predstavu da li je ovako nesto planirano (iako mi se javlja da nije), ali da li je moguce da je tolika mudrost razdeliti smrkove zaposlenima da properu ljubimca na koga su toliko ponosni? uhlebljeni socijalizam. licno sam slusao price, parafraziram "malo se promenio raspored pa sad sedim ovde i boli me..." u pomenutom depou, ali bitno je da se svi brane nedostatkom novcanih sredstava.

#operite_stedlere
 
A ko kaže da se Stadleri ne peru? Naravno da odlaze na spoljno pranje po utrvrdjenom rasporedu ali ne toliko često koliko bi vi želeli.
 
A vecina privatnih automobila po gradu izgleda kao da su sa relija Pariz-Dakar upravo stigla...
Kakav smo narod, sve vidimo drugima, al sebi nista...
:(
 
Камо среће да су РВР и гарнитуре са вагонима прљаве као ФЛИРТ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367482#p367482:2mn4geve je napisao(la):
laki72 » 18 Jan 2016 02:02 am[/url]":2mn4geve]A vecina privatnih automobila po gradu izgleda kao da su sa relija Pariz-Dakar upravo stigla...
Kakav smo narod, sve vidimo drugima, al sebi nista...
:(


Својевремено сам се с неким Американцима из Националне гарде Небраске (или Мисурија) возио џипом од Приштине кроз арнаутска села до Бондстила. Била је цича зима и они нису могли да верују - чак би стали да фотографишу - како неки људи могу по таквом времену да перу кола. Не знам да ли због тога, тек, ни ја не памтим кад сам последњи пут зими опрао ауто :wink:
 
20160116_120934.jpg


zna li neko sta se ovdje desilo :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367604#p367604:m65n87jw je napisao(la):
mvbg1 » 18 Jan 2016 08:26 pm[/url]":m65n87jw]Ono sto sam ja cuo ovih dana je da ce se ici na probijanje jos jedne tunelske cevi(dvokolosecne) ispod Bezanije i to sa desne strane u smeru ka N.S. Rusi se stara zgrada zel.st.Zemun koja se nalazi na bloku 1. posto ce tuda proci novi kolosek.Nova stanicna zgrada je predvidjena na delu iza 10.koloseka,desno od sadasnjeg podhodnika.
Mene zanima koja bi bila prakticnija opcija za prosirenje trase prema Tosinom bunaru iz pravca stanice Novi Beograd. Da li je moguce uraditi prosirenje obostrano za po jedan kolosek ili samo sa jedne strane oba koloseka.
 
Овако лаички гледано, за тунел би сигурно јефтиније и једноставније било да се ураде оба колосека са једне стране, исто и за проширење моста, тј. изградњу његовог близанца. С тим што је за насип колико могу да приметим погодније да се прошири на јужну страну према УМП пошто су на северној страна према булевару Милутина Миланковића објекти поприлично близу насипа, као и интерне саобраћајнице у тим блоковима.
 
Trebalo bi da ta "blizina objekata" nije problem jer pruga treba da ima rezervisan prostor oko sebe za eventualno proširenje. Osim ako ta rezervacija nije narušena nekom izgradnjom. Praktičnije bi bilo izgraditi jednostrano proširenje sa dva kolosjeka izgradnjom paralelnog nasipa.
 

Drugi kontigent DMV serije 711. Na probama se pokazale i više nego dobre. Za sada četiri su stigle kući. Videćemo kako će se odvijati dinamika isporuke.
 
Овај лого...Заболи ме глава чим га видим. Стварно је био велики подухват овакав дизајнерски геноцид.
 
mene boli dusa sto je kupljeno toliko ruskinja da sam na railserbia citao kako ne znaju gde ce da ih rasporede jer su visak i u isto vreme svega 21 stedler a cena se krece u slicnim okvirima (pa neka bude i 3 za 2)
 
Vrh