Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Један ФЛИРТ и један РВР уловљени данас.
 
20160124_200719.jpg

20160124_200830.jpg


1976
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369378#p369378:tjnr9njk je napisao(la):
Kolega2357 » Fri Jan 29, 2016 3:12 am[/url]":tjnr9njk]Moze li se na obnovljenima deonicama voziti 160 km/h i ako su radjene za 120 km/h?

sta ti mislis?
 
Snimalo se, snimalo... i sakupilo se dovoljno snimaka da napravim jedan prilican film o Stadlerima, na dosta razlicitih lokacija. Film je u Full HD rezoluciji. Mozete ga pogledati putem linka koji cu postaviti u priliogu.
Uzivaje :)

https://youtu.be/-YRA_bEerB4
 
Размисли о избацивању лоше техно музике и мало озбиљнијем фонту, шарена скакутава слова дају аматерски утисак. + у сваком случају :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369378#p369378:x42rr7uz je napisao(la):
Kolega2357 » 29 Jan 2016 03:12 am[/url]":x42rr7uz]Moze li se na obnovljenima deonicama voziti 160 km/h i ako su radjene za 120 km/h?
Može i 300 ako voz postiže te brzine, ali samo jednom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369573#p369573:2uox68f6 je napisao(la):
Somi303 » 30 Јан 2016, 13:56[/url]":2uox68f6]Размисли о избацивању лоше техно музике и мало озбиљнијем фонту, шарена скакутава слова дају аматерски утисак. + у сваком случају :)

гледаш без звука, као што ја често радим. Млађо, супер филм +
 
Pogled na remontovanu prugu ka Mladenovcu, iz zeleznicke stanice Sopot Kosmajski.

izvor:vozovi i železnička infrastruktura
 
Zakrivljenost iz ovog ugla ništa ne znači. Sa desne strane su znakovi po kojima se nekoliko puta menja nagib u ovom slučaju pad. Vozio sam se prugom, hod kretanja vozova je dosta miran, što je najvažnije.
 
Зрнца разума су расута унаоколо... Исечак из Нацрта плана детаљне регулације комплекса аутобуске и железничке станице у блоку 42 на Новом Београду, Градска општина Нови Београд:

Према концепту развоја "Железница Србије", Просторном плану Републике Србије и
Генералном плану Београда 2021, планирано је да се изграде још два колосека.
Планирана је изградња нове двоколосечне пруге:
која би повезивала Аеродром Никола Тесла са Савским амфитеатром
, и
која би повезивала новим колосеком Аеродром Никола Тесла са железничком
станицом Београд-ранжирна, због карго превоза.
/ Услови ЈП Железнице Србије број: 13/14-34 од 17.1.2014. и 13/14-1541 од 15.10.2014.год. /

Извор: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1732467
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370196#p370196:ie6lj3xo je napisao(la):
Пантограф » 04 Feb 2016 07:26 pm[/url]":ie6lj3xo]Зрнца разума су расута унаоколо... Исечак из Нацрта плана детаљне регулације комплекса аутобуске и железничке станице у блоку 42 на Новом Београду, Градска општина Нови Београд:

Према концепту развоја "Железница Србије", Просторном плану Републике Србије и
Генералном плану Београда 2021, планирано је да се изграде још два колосека.
Планирана је изградња нове двоколосечне пруге:
која би повезивала Аеродром Никола Тесла са Савским амфитеатром
, и
која би повезивала новим колосеком Аеродром Никола Тесла са железничком
станицом Београд-ранжирна, због карго превоза.
/ Услови ЈП Железнице Србије број: 13/14-34 од 17.1.2014. и 13/14-1541 од 15.10.2014.год. /

Извор: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1732467

Lakoteretna intermodalna veza ka teretnom terminalu pre otvaranja skupe podzemne putničke stanice, zar ne? Prioritet ŽS je teret i to prevoz lakog tereta, znači mahom ISO kontejnera.

A šta ja reče Pantografe za taj BG:Voz? Jesam rekao već nekoliko puta da su očigledno zadovoljni marginalnim udelom istog u integrisanom sistemu prevoza? Ono malo produženja po onom planu nove mreže linija samo potvrđuje moju teoriju o tome koliko im je stalo do produžavanja, unapređenja i grananja ka Obrenovcu preko Aerodroma.
 
Trudim se da razumem prateci pisanije i na ovom forumu i u medijima
http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=21&t=3061&hilit=intermodalni+terminal
e sad ili su pomešane žabe ili babe a najverovatnije i žabe i babe
...Protokol su potpisali potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović i gradonačelnik Beograda Siniša Mali i najavili da bi radovi trebalo da počnu sledeće godine, a planirano je da budu završeni u roku od dve godine... izvor http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1002379

u svakom slučaju ništa mi više nije jasno

...повезивала Аеродром Никола Тесла са Савским амфитеатром, и
која би повезивала новим колосеком Аеродром Никола Тесла са железничком
станицом Београд-ранжирна, због карго превоза....

intermodularni železnički terminal (cargo) treba da bude u Bataji a ne u Makišu
(videli smo ovde rešenja a u kombinaciji sa petljom u Bataji)
A ni Makiš ni Bataja nisu u SA (BNV)
:shock: :oops: :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370199#p370199:26rk3yi6 je napisao(la):
Express » 04 Feb 2016 07:49 pm[/url]":26rk3yi6]
A šta ja reče Pantografe za taj BG:Voz? Jesam rekao već nekoliko puta da su očigledno zadovoljni marginalnim udelom istog u integrisanom sistemu prevoza? Ono malo produženja po onom planu nove mreže linija samo potvrđuje moju teoriju o tome koliko im je stalo do produžavanja, unapređenja i grananja ka Obrenovcu preko Aerodroma.
При анализи варијанти решења пруге за Обреновац, ту везу смо нашли као најскупљу и најспорију. Чак 12 километара дужа од најкраће, а 11-13 минута дуже путовање зависно од тога да ли је брзи или путнички воз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370234#p370234:ijoiaac4 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 05 Feb 2016 01:57 am[/url]":ijoiaac4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370199#p370199:ijoiaac4 je napisao(la):
Express » 04 Feb 2016 07:49 pm[/url]":ijoiaac4]
A šta ja reče Pantografe za taj BG:Voz? Jesam rekao već nekoliko puta da su očigledno zadovoljni marginalnim udelom istog u integrisanom sistemu prevoza? Ono malo produženja po onom planu nove mreže linija samo potvrđuje moju teoriju o tome koliko im je stalo do produžavanja, unapređenja i grananja ka Obrenovcu preko Aerodroma.
При анализи варијанти решења пруге за Обреновац, ту везу смо нашли као најскупљу и најспорију. Чак 12 километара дужа од најкраће, а 11-13 минута дуже путовање зависно од тога да ли је брзи или путнички воз.

Najkraća je ako se ne varam Čukaričkom stranom, zar ne? Nije potreban ni most. Što ti reče juče može medijanom puta kroz Makiš.
 
Мислим да примећујете да се министри и политичари последњих дана у медијима фрљају с брзине, па сам решио да израчунам реалне средње брзине у случајевима када воз стаје сваких 30, 80 и 200 километара при максималним брзинама 120, 140 и 160 километара на сат. За веће брзине, потребни су ми фабрички подаци за те брже возове, а овде сам анализирао 441, односно верзију 444 Северину, које имају сличне вучне карактеристике и могућност да се редуктори брзине прилагоде за 160км/с.

Брзина 120км/с, на сваких 30км стајање, средња брзина 97км/с. (до Будимпеште 4 сата 6 минута)
Брзина 140км/с, на сваких 30км стајање, средња брзина 109км/с. (до Будимпеште 3 сата 40 минута)
Брзина 160км/с, на сваких 30км стајање, средња брзина 119км/с. (до Будимпеште 3 сата 22 минута)

Брзина 120км/с, на сваких 80км стајање, средња брзина 110км/с. (до Будимпеште 3 сата 38 минута)
Брзина 140км/с, на сваких 80км стајање, средња брзина 126км/с. (до Будимпеште 3 сата 10 минута)
Брзина 160км/с, на сваких 80км стајање, средња брзина 141км/с. (до Будимпеште 2 сата 48 минута)

Брзина 120км/с, на сваких 200км стајање, средња брзина 115км/с. (до Будимпеште 3 сата 27 минута)
Брзина 140км/с, на сваких 200км стајање, средња брзина 134км/с. (до Будимпеште 2 сата 58 минута)
Брзина 160км/с, на сваких 200км стајање, средња брзина 152км/с. (до Будимпеште 2 сата 38 минута)

Међутим, у рачуницу нису укалкусина успорења због кретања кроз стари Будимпештански чвор, и нове чворове Новосадски, и Београдски. Та успорења утичу да при брзини 160км/с, уместо 34 путујемо 38 минута Београд-Нови Сад, средњом брзином 127км/с, а уштеда у односу на 120км/с износи 8 уместо 10 минута. Односно, основне поменуте брзине и времена путовања су теоријски, а уз сваку се нађе неки ђаво да успори. Са 140км/с, реално време путовања је 41 минут, а са 120 је 45 минута. Наравно, све ово је без заустављања игде између, ни Инђија, ни Нови Београд. Aко би воз Београд-Нови Сад достизао 160км/с, а стао само још на Новом Београду, и у Инђији, време путовања би било 45 минута.

За 200км/с, колико ЦИП захтева, Београд-Нови Сад се путује 35 уместо 38 минута без заустављања. Дакле, за све што у Србији не стаје нигде осим у Прокопу, обилазећи чак и Нови Сад, даје поражавајући резултат за много већа улагања. Ред повећане цене улагања за ту брзину је око 3 милиона евра по километру, при чему немамо вучниг возила за преко 160км/с, и само 26 вагона који могу достићи 200км/с. Тих преко 100 милиона евра више је паметније уложити у друге регионе.
 
Koje druge regione?
Pa zar nije bolje kad se političari slikaju na otvaranju radova na "važnom magistralnom pravcu" nego da se slikaju na otvaranju radova u tamo nekom Paraćinu, Kragujevcu, itd... :wink:
 
Боље да смисле нормална имена за та предузећа да се не брукају.
 
@Karlo

Dao bih ti pohvalu što si izračunao i taman sam mislio, kad ono ti završi rečenicom o nekom suvišnom ulaganju. Tako ti malo treba, ali uvek nešto na kraju zaključiš...

Dobronamerno sam ti ovo napisao.
 
Ako bolje razmislis Karlo je poptuno upravu mala je razlika koja se dobija u skracenju vremena putovanja u odnosu na dodatnu investiciju da se postignu vece brzine od 160kmh.Cela stvar se pored tehnike svodi na obuhvat tj zaustavljanja i samim tim prosecnu brzinu. Po meni je sustina pokriti sto vecu populaciju dati im konacno efikasnu alternativu koja je konkurentna tj bolja definitivno od autobusa.
 
Vrh