Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sta neznaju gdje ce da rasporede zrenjaninci mole da dobiju par komada da se rijese sinobusa .
Plus rezerva da neostaju bez polazaka za vrijeme servisa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367802#p367802:1ro2rmaw je napisao(la):
Delija » 19 Jan 2016 09:39 pm[/url]":1ro2rmaw]Овај лого...Заболи ме глава чим га видим. Стварно је био велики подухват овакав дизајнерски геноцид.

ovo ``B`` ?

pa to je nova kompanija! BeoBuild ! ;) :laugh:

novi su u zeleznickom transportu, ali ambiciozni. Nacinice cudo!!! :D :lol:
 
nisam mislio da ih sad imamo dovoljno, nego da ih je previse naruceno. kad stigne bice ih previse, bolje da su pare date za elektrifikaciju nekih pravaca i da su doterani gorbacovi, kao kad je uvodjen beovoz. moj predlog bi bio elektrifikacija pruge koju koristi "zastava" tj. fiat-krajsler, da ne bi bilo, da pokusam da citiram direktora, "bogata drzava, dizel pod zicom".
 
Да ли постоји могућност да се упаре ФЛИРТ и 711, па да нпр. ФЛИРТ вуче 711 до Руме, а ту се 711 откачи, ФЛИРТ продужи за Шид, а 711 за Шабац (а једног лепог дана и за Лозницу, Бању Ковиљачу и Зворник), или чак да се вежу два 711 за ФЛИРТ па да у Шиду други 711 настави за Рачу и Бијељину? Или слична ситуација на возу Београд-Краљево, а да 711 од Краљева настави за Косовску Митровицу.

Што се тиче електрификације, слажем се, пруга Крагујевац-Краљево, тј. магистрална пруга 8. Лапово-Краљево-Косово Поље треба да буде међу приоритетима за електрификацију, као и остале магистралне и регионалне пруге од значаја за привреду, пре свега пруга Панчево-Вршац према Румунији, затим Ниш-Димитровград према Бугарској, као и регионалне пруге Суботица-Хоргош (у нади да би и Мађари електрификовали свој део пруге према Сегедину), затим Панчево-Зрењанин-Кикинда према Румунији (исто у нади да би и Румуни електрификовали своју пругу до Темишвара), као и пруге према Републици Српској, пре свега Рума-Зворник, као и Шид-Бијељина.
 
Ne postoji način da se upare 711 i 413.Pre svega što 413 ima automatsko a 711 klasično kvačilo. Čak i kad bi oba voza imali isto kvačilo ne bi postojao nacin da se upare zbog različitog softvera.
 
Штета што то није могуће :(

Него постоје ли у ЖС икакви планови за електрификацију пруга?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367622#p367622:jyhzz069 je napisao(la):
direktor » 18 Јан 2016 10:02 pm[/url]":jyhzz069]
20160116_120934.jpg


zna li neko sta se ovdje desilo :?:
Директоре, ајде још једном прочитај чланак, лепо пише шта се десило. Прочитај задња два реда у левој шлајфни, и прва два реда у десној шлајфни, ту пише објашњење.
:wink:
 
Mislio sam neko od zeljeznicara zna li nesto vise posto ja clanke odavno ne uzimam zdravo za gotovo
 
TENT -ova pruga Obrenovac-Vreoci. Nema veze sa ŽS.
 
Уштеде Железнице Србије 19 милиона евра у 2015. години

БЕОГРАД, 21. јануара 2016. (Бета) - Железнице Србије уштеделе су у 2015. години око 19 милиона евра, два милиона евра више него што је предвиђено планом уштеда, речено је данас на састанку министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић са представницима Светске банке.Највеће уштеде у пословању тог јавног предузећа остварене су смањењем броја запослених за 301, природним одливом, и повољнијим уговарањем цене струје са Електропривредом Србије (ЕПС), саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Истакнуто је да од раздвајања Железница Србије на четири независна предузећа у августу прошле године, предузеће за превоз робе железницом, Србија Карго, послује без државних субвенција "и тако ће и остати".

Како је најављено, до 28. јануара биће завршен и попис имовине свих железничких предузећа како би даље пословање наставила са чистим билансима.

"Реформу железница започели смо прошле године. Ово је критична година за наставак", рекла је Михајловић.

Шеф канцеларије Светске банке у Србији Тони Верхијен је оценио да је постигнут значајан напредак у реформама железнице и поручио да је та банка спремна да уради све што је потребно како би се реформе спровеле до краја.

"Железнице Србије ће заједно са Министарством до краја 2017. године направити списак свих неисплативих железничких линија и понудити решење за њих. Једно од могућих решења је да ове линије суфинансирају локалне самоуправе", наводи се у саопштењу.
 
Pre neki dan sam se smorio u vozu pa sam zapisivao brzine na svakih pola minuta. To izgleda ovako.

 
Zar nije 1 i 40 min do bg glavne gdje pade brzina u medjuvremenu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368036#p368036:c1y33f3n je napisao(la):
TranspoWarrior » Thu Jan 21, 2016 4:24 pm[/url]":c1y33f3n]Pre neki dan sam se smorio u vozu pa sam zapisivao brzine na svakih pola minuta.

Kakav si ti car!!! Molim te da se cesce smaras (i po vozu), sjajno je kada ljudi umeju da dokolicu okrenu na produktivnost i kreativnost :D samo napred, plus i hvala na mapi :)
 
evo i moja iskustva sa rakovica lajkovac iz nekoliko putovanja prošle godine

rakovica-kneževac 30
kneževac-resnik 25
resnik-bela reka 30-50, na par mesta oko 70
bela reka kroz tunel 50, posle tunela 40
barajevo-veliki borak 70-80
veliki borak - stepojevac 50-60
stepojevac-vreoci 40
vreoci-lazarevac oko 50
lazarevac-lajkovac 70-90

preciznije ću dati sledeći put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367999#p367999:80c7rq96 je napisao(la):
Пантограф » 21 Јан 2016 11:50 am[/url]":80c7rq96]То је вероватно најбоље одржавана пруга у земљи.
Управо тако и то свих 110 км дужине брзе пруге до 160 км на час.
 
Отварање станице Београд Центар "Прокоп" за пријем и отпрему путника

Железничка станица Београд Центар "Прокоп" биће отворена за саобраћај 26. 1. 2016. године. У функцији ће бити 8 колосека који су израђени према важећим европским стандардима.

Почев од тог дана станица Београд Центар "Прокоп", поред возова градске железнице, односно возова из система БГ ВОЗ, отвориће се за пријем и отпрему путника и за возове за превоз путника на релацији Београд - Нови Сад - Београд.
На наведеној релацији саобраћаће нови електромоторни возови марке "Штадлер".
Возови "Регио Експрес" који саобраћају на релацији Нови Сад - Београд, са поласцима из Новог Сада у 09:10 и 11:05 часова, завршаваће вожњу у станици Београд Центар.

Возови "Регио Експрес" који саобраћају на релацији Београд - Нови Сад, а који су из станице Београд полазили у 12:27 и 16:07 часова, отпочињаће вожњу из станице Београд Центар у 12:32 и 14:38 часова.


Цене возних карата на овој релацији остају непромењене и износе у другом разреду 388 динара у једном правцу и 620 дин. у оба правца.

Nemam reči :bash: :rant:
 
Koliko je do sada bilo dnevno polazaka za NS iz BG?

EDIT:
aha, vidio sam sad na sajtu Srbija Voz-a. Ima desetak polazaka RE vozova dnevno za Novi Sad. Vjerovatno to znaci da samo manji broj polazaka prebacuju na Prokop a vecina polazaka ce se i dalje ostvarivati sa glavne stanice.
 
Koji manji broj, od svih vozova oni DVA polaska prebacili na prokop da bi rekli da su ga otvorili pre roka... id*** naprednjacki


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Naravno. To ti je politika upetljana u saobracaj.
Ja da se pitam ne bih ni ta dva voza usmjerio na Prokop, ali dobro, nema veze. Najbitnije je da ne ukinu i onih 8 sto polazi sa glavne stanice.
 
Dobro je da su samo 2 voza pustili na Prokop, bar ovim putnicima ostalih vozova da skrate planinarenje sa koferima.
 
Vjerovatno zele prvo da ispitaju u kojoj mjeri ce putnici koristiti stanicu, pa kako (i ako) bude rastao interes za koristenjem stanice, povecace i broj polazaka sa stanice.
 
Vrh