[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367802#p367802:1ro2rmaw je napisao(la):Delija » 19 Jan 2016 09:39 pm[/url]":1ro2rmaw]Овај лого...Заболи ме глава чим га видим. Стварно је био велики подухват овакав дизајнерски геноцид.
Директоре, ајде још једном прочитај чланак, лепо пише шта се десило. Прочитај задња два реда у левој шлајфни, и прва два реда у десној шлајфни, ту пише објашњење.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367622#p367622:jyhzz069 je napisao(la):direktor » 18 Јан 2016 10:02 pm[/url]":jyhzz069]
zna li neko sta se ovdje desilo :?:
БЕОГРАД, 21. јануара 2016. (Бета) - Железнице Србије уштеделе су у 2015. години око 19 милиона евра, два милиона евра више него што је предвиђено планом уштеда, речено је данас на састанку министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић са представницима Светске банке.Највеће уштеде у пословању тог јавног предузећа остварене су смањењем броја запослених за 301, природним одливом, и повољнијим уговарањем цене струје са Електропривредом Србије (ЕПС), саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.
Истакнуто је да од раздвајања Железница Србије на четири независна предузећа у августу прошле године, предузеће за превоз робе железницом, Србија Карго, послује без државних субвенција "и тако ће и остати".
Како је најављено, до 28. јануара биће завршен и попис имовине свих железничких предузећа како би даље пословање наставила са чистим билансима.
"Реформу железница започели смо прошле године. Ово је критична година за наставак", рекла је Михајловић.
Шеф канцеларије Светске банке у Србији Тони Верхијен је оценио да је постигнут значајан напредак у реформама железнице и поручио да је та банка спремна да уради све што је потребно како би се реформе спровеле до краја.
"Железнице Србије ће заједно са Министарством до краја 2017. године направити списак свих неисплативих железничких линија и понудити решење за њих. Једно од могућих решења је да ове линије суфинансирају локалне самоуправе", наводи се у саопштењу.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368036#p368036:c1y33f3n je napisao(la):TranspoWarrior » Thu Jan 21, 2016 4:24 pm[/url]":c1y33f3n]Pre neki dan sam se smorio u vozu pa sam zapisivao brzine na svakih pola minuta.
Управо тако и то свих 110 км дужине брзе пруге до 160 км на час.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367999#p367999:80c7rq96 je napisao(la):Пантограф » 21 Јан 2016 11:50 am[/url]":80c7rq96]То је вероватно најбоље одржавана пруга у земљи.
Отварање станице Београд Центар "Прокоп" за пријем и отпрему путника
Железничка станица Београд Центар "Прокоп" биће отворена за саобраћај 26. 1. 2016. године. У функцији ће бити 8 колосека који су израђени према важећим европским стандардима.
Почев од тог дана станица Београд Центар "Прокоп", поред возова градске железнице, односно возова из система БГ ВОЗ, отвориће се за пријем и отпрему путника и за возове за превоз путника на релацији Београд - Нови Сад - Београд.
На наведеној релацији саобраћаће нови електромоторни возови марке "Штадлер".
Возови "Регио Експрес" који саобраћају на релацији Нови Сад - Београд, са поласцима из Новог Сада у 09:10 и 11:05 часова, завршаваће вожњу у станици Београд Центар.
Возови "Регио Експрес" који саобраћају на релацији Београд - Нови Сад, а који су из станице Београд полазили у 12:27 и 16:07 часова, отпочињаће вожњу из станице Београд Центар у 12:32 и 14:38 часова.
Цене возних карата на овој релацији остају непромењене и износе у другом разреду 388 динара у једном правцу и 620 дин. у оба правца.