Bio sam juce u jednom od Stedlera za Novi Sad pa da napisem koju recenicu.
Krenuo je sa 2 minuta "zakasnjenja", bio je pun do poslednjeg mesta s tim sto kondukter pregleda karte ispred voza (ovo je slucaj i sa usputnim stajanjima) i mesta su numerisana, tako da je prodato onoliko karata koliko ima sedecih mesta u vozu. Kondukter tokom voznje prodje jos jednom i pregleda karte. Stigao je posle sat i po (nisam pazljivo gledao na sat, valjda je sam voz bio zanimljiviji
), svakako bez nekog znacajnog kasnjenja. Sto se samog vremena puta tice,
bar 15 minuta je izgubljeno na izlazak iz stanice i prelazak mosta, ekran je prikazivao brzinu od 9km/h veci deo te deonice. Nesto je manje losa situacija sa mostom u Novom Sadu (petak popodne - nije bilo radnika na Zezelju)
Usput staje u obe Pazove i Indjiji (cini mi se da ni u S. Karlovicma nije stao tj. da stajanje nije bilo tog karatkera). Maksimalna brzina koju je razvio je 120km/h medjutim ta deonica traje svega desetak minuta.
Takodje, na pola voznje, sa desne strane voza troje "klinaca" pogodilo je voz malim kamenom, sljunkom. Ocigledno bez namere da se napravi ozbiljna steta, ali svakako tuzno.
Cena karte je 430 dinara u jednom smeru, pretpostavljam da je to cena pre najavljenog poskupljenja.
Jedna fotka unutrasnjosti
Sve u svemu mnogo ce se dobiti prelaskom sa Glavne na Prokop, pricam naravno o trajanju voznje, kao i mogucnosti povezivanja sa npr. Pancevom i Nisom. Pitanje povezanosti sa gradom je druga prica.
Ne znam zasto ostale garniture nisu pustene u saobracaj, ali se nadam da ih fino cuvaju, videle su se sa pruge, parkirane u Zemunu iza groblja ostalih starijih... vozova.
Voleo bih da verujem da ce ovakvo stanje ostati i posle EXIT-a