Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Свака част што имају своју индустрију. Ми нашу сјебемо кад год проба да се опорави. Ето Икарбуса на пример. Таман су направили добра кола са будућнишћу и дођу мудре главе и то све баце у ђубре и крену да склапају превазиђене моделе западних конкурената и то још представе као напредак.

Јесте напредак - за конкуренте. Ем су се решили потенционалног губитка трећих тржишта ем су своје ђубре некоме продали и зарадили.
 
Извињавам се ако моје питање не спада овде, али да ли би неко мени као лаику објаснио разлику између железничке станице и стајалишта? Унапред хвала.
 
Pa sad ne znam tačno kako piše u samim železničkim pravilnicima, ali osnovna razlika je što je stajalište samo mesto na pruzi na kome je predviđeno zaustavljanje putničkih kompozicija. Nema više koloseka ni mogućnosti obilaženja / mimoilaženja (ukrštanja vozova - kada voz koji ide npr. BG - NS, sačeka voz koji ide u suprotnom smeru NS - BG) vozova. Stanice imaju više koloseka i omogućavaju da se vozovi prestžu, mimoilaze, po potrebi sastavljaju, rastavljaju itd.
 
Bilo bi mi malo mnogo stajanja u lokomotivi skoro 24h jer iz Beograda voz ktece u 20:10, stize u Bar oko 8h ujutru. Odmah bih vec morao u 9h da krenem nazad za Beograd i stigao bih u 20h. Ovako lepo do Bijelog Polja tamo spavanje i nazad odmorno za Beograd. Imam jedan proslogodisnji snimak od Bara do Krusevackog potoka (nedaleko od Mojkovca).

https://m.youtube.com/watch?v=-zHacev7mnY
 
Написао Dusk_BG na SkyscraperCity > European Forums > Serbian Forum > Изградња и развој > Изградња, привреда и инфраструктура > Железница
Reload this Page Железнице у иностранству | Railways abroad

Ima u Češkoj i drugi privatnik sa vozovima sa kupeima ko voli. U pitanju je Ređiodžet koji vozi u Češkoj a od skora i unutrašnjem daljinskom saobraćaju u Slovačkoj (u lokalu vozi već duže vreme i u SK). Vozni park im se sastoji od polovnih vagon nabavljenih u Austriji i Švajcarskoj mada počeli su da nabavljaju i nove vagone koje im prave naše komšije Rumuni.
Kao što se vidi na snimku salonci su u pitanju

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1s4hbVNZxhc

Пролог је на чешком али може да се разуме. колико смо ми далеко од овога? :?
 
nasi-vozovi-su-toliko.jpg
 
Čika Brana":10hqavrn je napisao(la):
Пролог је на чешком али може да се разуме. колико смо ми далеко од овога? :?

закон дозвољава приватне железничке превознике у путничком и теретном саобраћају. е сад, стање железница је добро познато, тако да чисто сумњам да би ико сада ушао у такав бизнис у путничком саобраћају. мада, када се среди пруга до Новог Сада ја бих први (да имам паре) набавио неколико половних ЕМВ гарнитура за тактну везу Београд-Нови Сад
 
Po ovome ispada da nam 'na cekanju' stoji 200 miliona za Barsku prugu, dok istovremeno u pojedinim delovima vozovi mile zbog loseg stanja???
Jel ova tabela tacna?
Zbunjujuca mi je i zadnja stavka 'nabavka 27 vozova' .
Na sta se to odnosi?
Zar to nisu oni ruski dizeli?
Ako nisu, gde su oni u ovoj tabeli?
 
Ali najbolje od svega je sto imamo 2 razlicita kredita za jednu istu deonicu pruge!

Za prugu Beograd - Novi Sad kredit od 34 miliona evra
Za prugu Stara Pazova - Novi Sad kredit od 316 miona evra

A to je ista pruga! S'tim sto ova kraca deonica kosta 10 puta skuplje od ove duze! : :shock: :shock: :shock: :roll:
 
Tih 27 dizela su iz ruskog kredita jos se pregovaraju valjda ce uskoro potpisati
Dizeli koji su u upitrebi su iz kredita eurifine
 
JohnnyLee":3mdzn4bv je napisao(la):
Čika Brana":3mdzn4bv je napisao(la):
Пролог је на чешком али може да се разуме. колико смо ми далеко од овога? :?

закон дозвољава приватне железничке превознике у путничком и теретном саобраћају. е сад, стање железница је добро познато, тако да чисто сумњам да би ико сада ушао у такав бизнис у путничком саобраћају. мада, када се среди пруга до Новог Сада ја бих први (да имам паре) набавио неколико половних ЕМВ гарнитура за тактну везу Београд-Нови Сад


И ја. Путнички возови за НС су и са оваквом пругом пуни.
 
Ajde da zakupimo trasu i mlatimo lovu neka se firma zove JZ ad
Nebi bila losa trasa i dunav stanica. pancevo .zrenjanjin .novi sad
 
не ради пруга Зрењанин-Нови Сад, али можемо да кренемо Београд-Панчево-Зрењанин и Београд-Панчево-Вршац. с тим да у том случају морамо да имамо и резервоаре за нафту :)

Пантограф":3ic32zn3 je napisao(la):
И ја. Путнички возови за НС су и са оваквом пругом пуни.

ето, има нас довољно да набавимо пар половних из јЕвропе. само морамо да нађемо паре и неке које су на нашој волтажи :) мада можемо и да их изнајмимо
 
A pa neeee
'Direktora' vec imamo :D ;)
Karlo moze bude samo 'tehnicki' ;) :p
 
Ako do tada bar malo skoci cena nafte uletecu 20%, ne morate ni da vracate

EDIT: a mogu i da uletim 20%, a da mi prepisete 49% i objavite kako ste sklopili posao veka :lol:
 
Trasu bi zakupili tako sto bi utegli prugu od zr do ns vozovi dizele elektricni [moze i na maetan cng lpg kako god ]
laki 72+
 
spatiotecte":2jvg8eid je napisao(la):
Ali najbolje od svega je sto imamo 2 razlicita kredita za jednu istu deonicu pruge!

Za prugu Beograd - Novi Sad kredit od 34 miliona evra
Za prugu Stara Pazova - Novi Sad kredit od 316 miona evra

A to je ista pruga! S'tim sto ova kraca deonica kosta 10 puta skuplje od ove duze! : :shock: :shock: :shock: :roll:


Поздрав свима!

Мислим да је кредит за пругу Београд - Нови Сад одобрен за рехабилитацију постојеће пруге а кредит за пругу Стара Пазова - Нови Сад за изградњу другог колосека (новог) на тој деоници. Од туда вероватно и толика разлика у цени. Од Београда до Старе Пазове већ постоје два колосека.
 
Vrh