Shinkansen
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 16.02.2022.
- Poruke
- 421
- Pohvaljen
- 817
Pa to su objavili i pre vise od mesec dana, posle FTNa i arhitekti https://forbes.n1info.rs/vesti/grad...otpuna-dokumentacija-za-stanicu-u-novom-sadu/
А шта он чита тачно? Где се може видети тај извештај?https://www.021.rs/story/Novi-Sad/V...obaFkhAJEQcf2L1wIE_aem_pEDWkfE22DwGUkKDJQMGcg
Opet baljezganja i lupetanja i senzacionalizam. Covek je citirao deo izvestaja u kome pise da su presece sajle prilikom vadjenja sidrista za vestacenje, smuljao nesto oko hidroizolacije i rekao kako su oni tad kad su radili izolaciju isekli brusilicom zatege i zato je palo . Jos prica kako nema korozije, a u izvestaju pise kako 40 sajli nije nosilo nista od korozije. Jezivo ko sve uzima medijski prostor i sebe zove strucnjakom.
Jos veci cirkus od kocki za reklamu koje nose nadstresnicu
А шта он чита тачно? Где се може видети тај извештај?
"Bivši železničar i operativni službenik iz Novog Sada sa kojim smo razgovarali, proveo je radni vek na ovoj Železničkoj stanici u Novom Sadu i poznaje svaki njen kutak.Međutim, u stvarnosti je statički sistem bio znatno kompleksniji od onoga što bi se danas primenilo – prednapregnuta konzola uklještena u fasadne stubove, što dodatno potvrđuje složenost simulacije loma koju je izradio FTN. O ovome će se još diskutovati, ali teorija da je prvo popustilo uklještenje sa fasadnim stubom (formiranje plastičnog zgloba) i da je to izazvalo progresivni kolaps krajnje je neočekivana i svakako nije nešto što bi se moglo zaključiti na prvi pogled.
Mogu samo da zamislim komentare koje bi to izazvalo.Zgradu je bilo jeftinije i bezbednije srušiti i napraviti novu modernu staničnu zgradu...