Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Apsolutno se ništa neće promeniti dok nema redovnog održavanja. A njega nema ni na ovih novih 180 kilometara. Drveće raste iz nasipa i kablovi se redovno kradu, da ne pominjem one periferne stvari poput novih stanica koje su već zapuštene. Ovim tempom, za deset godina neće biti moguće ni blizu 200km/h nigde na toj pruzi.

Zar je iko očekivao drugačije?
 
Dokle god firmama bude upravljala osoba sa statusom VD, ne može se ni očekivati drugačije.

Pozdrav,

Već sam pitao par puta ali niko mi nije odgovorio pa da pitam ponovo /@mvbg1/: na označenom delu mape /deonica Sr.Karlovci-Petrovaradin/ SVI vozovi uspore sa 160km/h na 110-100 km/h i onda ubrzavaju na 120 -130km/h /do ulaznog predsignala stanice Petrovaradin/ i na 130+ km/h ka Sr. Karlovcima...je li ovo neka 'crna tačka' na ovoj deonici ili šta već?

557-3.jpg



pozdrav,

Petar
 
Pozdrav,

Već sam pitao par puta ali niko mi nije odgovorio pa da pitam ponovo /@mvbg1/: na označenom delu mape /deonica Sr.Karlovci-Petrovaradin/ SVI vozovi uspore sa 160km/h na 110-100 km/h i onda ubrzavaju na 120 -130km/h /do ulaznog predsignala stanice Petrovaradin/ i na 130+ km/h ka Sr. Karlovcima...je li ovo neka 'crna tačka' na ovoj deonici ili šta već?

Pogledajte prilog 226143


pozdrav,

Petar
Usporavaju zbog auto stop uređaja. Pošto svi sada idu u skretanje u Petrovaradin predsignal pokazuje SZ. "Ograničena brzina, očekuj stoj" ili "ograničena brzina očekuj ograničenje brzine". U tim situacijama mašinovođa mora da posluži taster "budnost" na pultu prilikom prolaska pored predsignala ili ulaznog signala kako bi "potvrdio" sistemu da je primetio da mora da smanji brzinu i prilagodio je signalnim znacima glavnih signala.
U slučaju kada ne bi poslužio taster "budnost",posle 4 sekunde bi se automatski zavelo brzo kočenje i voz bi prisilno stao. Takođe, ako se posle posluživanja autostop uređaja ne smanji brzina ispod zadate,takođe dolazi do aktiviranja brzog kočenja.
Tako je i kada se ide ka Petrovaradinu i kada se ide ka Sremskim Karlovcima, pošto iz fotografije vidim da si zaokružio mesto gde se u oba smera otprilike nalaze predsignali obe stanice.
 
Usporavaju zbog auto stop uređaja. Pošto svi sada idu u skretanje u Petrovaradin predsignal pokazuje SZ. "Ograničena brzina, očekuj stoj" ili "ograničena brzina očekuj ograničenje brzine". U tim situacijama mašinovođa mora da posluži taster "budnost" na pultu prilikom prolaska pored predsignala ili ulaznog signala kako bi "potvrdio" sistemu da je primetio da mora da smanji brzinu i prilagodio je signalnim znacima glavnih signala.
U slučaju kada ne bi poslužio taster "budnost",posle 4 sekunde bi se automatski zavelo brzo kočenje i voz bi prisilno stao. Takođe, ako se posle posluživanja autostop uređaja ne smanji brzina ispod zadate,takođe dolazi do aktiviranja brzog kočenja.
Tako je i kada se ide ka Petrovaradinu i kada se ide ka Sremskim Karlovcima, pošto iz fotografije vidim da si zaokružio mesto gde se u oba smera otprilike nalaze predsignali obe stanice.
Pozdrav,

@mvbg1, hvala na iscrpnom odgovoru 👍👍👍
samo...moram da primetim da se isto usporavanje dešavalo od kako je pruga otvorena /nije bilo vezano za novonastalu situaciju sa skretanjima u s.karlovcima i p.radinu/, da li je to imalo neke veze sa krajem TK-@ na izlazu iz Petrovaradina ili ne?

pozdrav,

Petar
 
Vrh