Jos je gori momenat kad kaze ako su namerno izostavili jer ne bi stigli da urade (za 3 godine?).Čovek ladno citira i analizira Zakon o bezbednosti javnih objekata. Takav zakon ne postoji!
Hvala Bogu pa je tako. Valjda im je došlo iz d.upeta u glavu.(VIDEO) Zabranjen prelaz preko pešačkog mosta u Kragujevcu, građani sada idu preko pruge
Pešački most preko dva železnička koloseka u Kragujevcu zatvoren je za korišćenje zbog dotrajalosti i opasnosti po bezbednost građana.n1info.rs
Zatvoriće pola države, kad se ispostavi šta sve nije bezbedno
Ma jok. Sve je zivo procurelo, evo i zapisnici sa prvog saslusanja ali kako je stajalo nemamo pojma, Mozda znaju ovi sa NS faksa, pa valjda ce nekad neko objasniti.Zna li se na kraju kako su zatege uopšte bile okačene za krovne grede?
Nije problem u CIP-u nego u političarima koji vrše presiju da se projekti izbacuju kao na pokretnoj traci. Rok za izradu projekta za građevinsku dozvolu i projekta za izvođenje na brzoj pruzi bio je 180 dana što je besmisleno kratak rok. CIP je naravno mogao to da odbije ali onda ne bi imao za plate zaposlenima a našao bi se već neko drugi ko će to da uradi u tako kratkom roku. S takvim projektom punim rupa i manjkavosti izvođač mora da se nosi a onda isti ti političari dođu i traže od izvođača da skrati rok za radove.ЦИП у треба реконструкција управе и то је то.
Bez namere da branim CIP ali kakav projektni zadatak takav i projekat. Nadam se da si nekada imao priliku da pročitaš projektni zadatak za IDP ili PGD koji železnica ispostavlja projektantu, pa bio to CIP ili neko drugi.Evo, suzu sam pustio za CIP-om. Mladi pozavršavali državne tehničke fakultete, ne mogu da se zaposle na pošten način, pa čak ni neko pristojno stažiranje, odlaze u inostranstvo gde počinju od nule, a CIP ima monopol.
Prave iracionalne projekte poput novih i rekonstruisanih pruga sa ukidanjem stanica i stajališta u naseljima, sa prekratkim kolosecima, bez koloseka u bočnoj zaštiti za jednovremeni prijem vozova, često čisto prepišu stari neoptimalan projekat ne ispravljajući greške. Potpuno nove stanice i stajališta bez bezstepeničnog prilaza čak i tamo gde je to jednostavno. Na vrhu se postavljaju najgore podstražnjične muve i intelektualne prostitutke. Sve suza suzu stiže za mukice.
Главна соба за управљање новом пругом тј. телекоманда, налази се иза фасадног зида на ком је велики сат на фасади. Дели је зид од крила Б и потенцијално нестабилног крова. Како су замислили да се тамо ради, не знам.Kako će sada raditi delovi objekta stanice gde je sva tehnička oprema neophodna za upravljanje brzom prugom, telekomanda i sl, ako objekat nije bezbedan? Da li se vozovi mogu baviti u stanici ako taj centar ne radi?
Ono što će većina profesora na nekom fakultetu, gde se školuju inženjeri (bilo koji), ponavljati svojim studentima jeste to da je na inženjerima ogromna odgovornost i da moraju da rade svesno i savesno. Sve drugo dovodi u opasnost ljude oko nas. Projektni zadatak i ostalo je nebitno, ako ne valja ili jasno ugrožava bezbednost ljudi, onda radi savest inženjera i odlučuje ili da upozori ili da ne radi.Bez namere da branim CIP ali kakav projektni zadatak takav i projekat. Nadam se da si nekada imao priliku da pročitaš projektni zadatak za IDP ili PGD koji železnica ispostavlja projektantu, pa bio to CIP ili neko drugi.
Наравно. Свака станица на прузи има своју поставницу са које може да се рукује локално, када јој ТК диспечер пребаци рад. Као и на свакој телекоманди.Da li sve stanice imaju individualne komande za skretnice kao nekad?