Nažalost, Srbijavoz je odbio da uvede autobuski saobraćaj do stanice. IŽS & MGSI čute oko rešenja za stanicu.
Sada opština Bor želi da uvede 1 do 2 linije do Teretne, ali to zahteva proces koji traje određeno vreme.
U međuvremenu, Srbijavoz je odlučio da ukine podnevni voz Zaječar Negotin i Obratno od novg reda vožnje i time dovede Zaječarski čvor do najmanje polazaka u svojoj istoriji, samo 6 dnevno (odnosno 2 ka sva 3 pravca).
Upravo je Istočna Srbija jedini deo Srbije kome je ukinuto nešto, jedino su Somborci dobili skraćrne vozove do Karavukova.
Zbog konstanih kvarova na garniturama iz Želvoza vozovi se povremeno otkazuju, jer samo 3 Hravtske garniture rade, što je najgore svaki građanin Srbije je platio 500,000 € za remont i dobio je još garniture nego pre remonta.
Da se malo podsetimo ovih bajki za malu decu, kada smo već ovde:
Inače, u Zaječaru je iovako opšte rasulo, Nišlije sada drže sve vozove ka Nišu, nove mv / kdk se ne primaju što možda nešto govori.
Pitanje je trenutka kada će putnički saobraćaj biti ukinut ka Prahovu i Majdanpeku.
Baš dugo pratim železnicu u Istočnoj Srbiji, bilo je svakakvih trenutaka, ali ovo je nešto novo. Ne vidim situaciju za izlaz.