Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nista ne postizu tim prikrivanjem, naprotiv:
- za uticaj galerije su odgovorni projektant, izvodjac i nadzor jer nisu imali uvid u originalni projekat ni radili elaborat o stanju konstrukcije
- za neproveravanje zatega su odgovorni projektant, izvodjac, vlasnik objekta i nadzor jer nisu imali uvid u originalni projekat ni radili elaborat ni redovno odrzavanje
Nije li uticaj galerije iskljucen iz optiuznice?
Prikrivanje zlocina pocelo je istog dana kada je nadstresnica pala.
 
Jelanča, jesu li ti oni klošari iz Infre nešto odgovorili povodom ukidanja borske stanice? Ovo im ne sme proći, svojim planskim satiranjem lokalnog železničkog saobraćaja će ukinuti život u čitavoj Timočkoj Krajini.
 
Нажалост, фотографисано је из возила у покрету и немам боље фотографије. Поред дежура полицијска патрола у возилу.
Не знам где су делови конструкције и стакла, тога овде нема али као да се виде и делови тога. Свакако се виде делови затега са анкерима, а то је итекако доказни материјал!

Случајно сам у пролазу видео да су делови надстрешнице овде, као што сам и сумњао да су на овој локацији. Где су остали делови завршили, није ми познато.
Ok, hvala. Znaci nisu zasticeni. Ostali delovi su zavrsili na deponiji gde se sut inace vozi. A da su i izdvojili neke manje uzorke na cuvanje ne bi sedela patrola kod ovih. Barem meni nije logicno da cuvaju na dva mesta.

To i dalje ne cini laprdanje vaznijim i relevantnijim. I dalje je to samo bilo laprdanje i zabava za narod. Da su neki strucni ljudi pricali pa i nekako, nego klasicni tipovi koji samo znaju da kuju price na koje se jos manje upucene mase lepe. I onda krece "oni su od papira pravili beton, pa drugi se kao cudi, zar je to moguce, onda mu ovaj odgovori, moguce, moguce. I tako svi sve znaju i sve im postane "jasno"... Ako ne znaju sta jeste, neka ne pricaju sta nije.
Najgore je sto tek kad se desi nesto sto ti je iz struke mozes da skapiras kolicinu debilizma likova koji se pojavljuju po televizijama, a tek novinara i voditelja pogotovo. I onda skapiras da ko zna sta oni inace pricaju o bilo cemu. Kako uopste da razaznas ko je strucan i relevantan a ko je bu****, Dal su tu zbog sopstvene promocije, politicke propagande ili ko zna cega.
 
Ako si ikada kročio u tu zgradu gde je sedište 6 firmi ŽS, IŽS, SV, SK, Direkcija za železnice i CIP, mogao si da vidiš hodnike prepune starih papira i registratora. Tako je od uvek. Ovo sa iznošenjem dokumentacije je jednako glupa teorija kao i kocke koje su bile kotve.
Мала исправка, 7 фирми, ту се налази и аедиште предузећа Србијакомби.
 
Питам се хоћете ли икада да престанете користите тај погрдни назив за једну од најлеших градских палата?

Није зграда крива што су је црвени заградили оним стакленим смећем а онда власт и светска банка попунили корупционашким, неспособним кадром.
 
Ova psihijatrijska boleština kompulzivnog uništavanja javnog prevoza i infrastrukture sa njihovim sistematskim preseljenjem što je moguće dalje od putnika bi trebala da dobije svoju medicinsku šifru, i da se nazove "Naprdnjački Sindrom" :mad::mad::mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Poslednja izmena:
Ova psihijatrijska boleština kompulzivnog uništavanja javnog prevoza i infrastrukture sa njihovim sistematskim preseljenjem što je moguće dalje od putnika bi trebala da dobije svoju medicinsku šifru, i da se nazove "Naprdnjački Sindrom" :mad::mad::mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Evo me trenutno u Italiji na odmoru pa igrom slucaja idem vozom svaki dan tamo vamo. Od svakog sela sa 5-6k stanovnika do milionskog Rima i jos par gradova, z. stanice su na 5-10 minuta hoda od glavnog centra grada i pesackih zona. I to stanice sa po 15-20-25 perona i depoima
 
Ova psihijatrijska boleština kompulzivnog uništavanja javnog prevoza i infrastrukture sa njihovim sistematskim preseljenjem što je moguće dalje od putnika bi trebala da dobije svoju medicinsku šifru, i da se nazove "Naprdnjački Sindrom" :mad::mad::mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Mozemo da se zapitamo cemu sluzi grad cemu sluzio infrstrukrura?
Jel grad, naselje, selo sluzi da ljudi zive ili sluzi investitorima.
U neprednoj Srbiji, samo za bogacenje investitora i radikala.

Ali, mi vise i nismo ljudi. Mi trpimo.
 
,,Доказни" материјал депонован у станици Нови Сад ранжирна и под надзором је полиције.
Pogledajte prilog 221354Pogledajte prilog 221355
Marinika u Utisku Nedelje sa identičnom fotografijom:
Screenshot_2024-12-02-15-58-51-090_com.google.android.youtube.jpg
 
Danas, pre 57 godina na dan Republike SFRJ je pristigao prvi voz u stanicu Bor Putnička, upravo danas je i prvi dan izmenjenog režima gde se vozovi ne zaustavljaju više na tu stanicu.

Ironija datuma.

Trenutno je nekoliko lokalnih medija prenelo vest o zatvaranju.





Trenutno sam u kontaktu sa SV-om oko zamenskog prevoza Bor - Bor Teretna, ali teška priča...
Bila je jutros i Bor putnicka na tv al ne secam se na kom kanalu. Deluje da pecurke na kolosecima nisu problem, trakom je ogradjena samo zgrada,
 
Nije identična, već potpuno ista.
Ko bi rekao, Marinika čita forum ili barem neko od njenih.

Ovaj forum je influentan.
Нешто друго је у питању но битно да је фотографија доспела до шире јавности.

Ministarka pravde: Dokazni materijal sa Železničke stanice premešten na sigurnu lokaciju

Како да не!

(FOTO, VIDEO) Kako izgleda mesto gde su odložene ruševine nadstrešnice: Situacija na terenu ne odgovara navodima iz tužilaštva
 
Evo vest od prosle godine o tim radovima
Radovi su već uveliko počeli na železničkoj stanici u Ćupriji, gde će majstori imati najviše posla. Predviđena je sanacija temelja objekta, kao i radovi na zameni krovne konstrukcije i krova, što je već i počelo. Za uređenje železničke stanice u Ćupriji biće izdvojeno 30,1 milion dinara, što je i najveći iznos koji će biti izdvojen za jedan objekat u okviru ovog projekta.
 
Rekonstruišeš kuću pa gledaš da ukloniš nesretni karatavan od trske i blata, a ne u javnom objektu.
Kao da na raspadnute drvene pragove stavljaš nove šine i pričvrsni pribor.
Stvarno mi je nejasan odnos železnice prema staničnim zgradama, a one, kao i kolosek i elektro-uređaji i postrojenja, čine sastavni deo železničke infrastrukture.
 
Dobro pitanje, to će sud da raspetljava.
Nadzor je možda trebalo da posumnja i naloži dodatna ispitivanja. Ali ključna greška po meni je napravljena u ranoj fazi projektovanja, kada se u projektovanje rekonstrukcije stanične zagrade ušlo bez Elaborata o stanju konstrukcije. To je kao da lečiš bolesnika bez da si mu uradio anamnezu i dijagnostiku. Posle toga se više niko nije obazirao na tu nadstrešnicu. Da citiramo jednog crnogorskog mislioca iz 19. veka: „Što se grbo rodi, vrijeme ne ispravi”.
Ne postoji tako nešto kao "crnogorski mislilac iz 19. veka". Valtazar Bogišić je bio dubrovački Srbin koji je pozvan od strane knjaza Nikole da "uredi imovinsko pravo srpskog naroda u Crnoj Gori". On je bio profesor građanskog prava, istoričar prava, ministar pravde Crne Gore, član društva Ujedinjene omladine srpske i član Srpskog nacionalnog pokreta u Dubrovniku u 19. veku.
 
Ova psihijatrijska boleština kompulzivnog uništavanja javnog prevoza i infrastrukture sa njihovim sistematskim preseljenjem što je moguće dalje od putnika bi trebala da dobije svoju medicinsku šifru, i da se nazove "Naprdnjački Sindrom" :mad::mad::mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Napisao sam članak za Južne vesti.

Manje-više u svim zemljama Evrope izuzev Srbije i Albanije postoji težnja čuvanja i unapređenja železnice u centru, sa rešavanjem pitanja poprečnog drumskog saobraćaja sa dovoljno uređenih prelaza, nadvožnjacima, podvožnjacima, mostovskim konstrukcima u gradskom području ili gradskim železničkim tunelima. Težnja je da sve važnije gradske lokacije i čvorišta budu pokriveni stanicama i stajalištima. Osrednji grad evropske civilizacije veličine i značaja Niša ima prigradske linije sa intervalima 30-120 minuta.
Jedna od posledica nedostatka jasne politike regionalnog prevoza već vek je da su mnoga mesta do 50 kilometara od Niša izgubila čak i preko 50% stanovnika za poslednjih 50 godina.
 
Vrh