Ta pruga i jeste dvokolosečna do Pančeva, što je oko 27% trase, ali to šta je rađeno, koliko je trajalo, koliko je koštalo je druga priča. Da je tu, od mosta do Pančeva 120km/h i da rade PP i signalizacija sve bi bolje. Od Pančeva do Vršca treba uraditi novu sigalizaciju, TK i srediti skretnice. Otvorena pruga je zadovoljavajuća za Re vozove. Možda bi mogla i struja da se razvuče. Neracionalno je sada raditi rekonstrukciju kad je stanje zadovoljavajuće.
Jednokolosećne pruge nisu toliki bauk kao što ovde neki predstavljaju. Pogledajte Riječku prugu kod komšija.
Remont je u stvari tu preko potreban, jer je pruga zadnji put remontovana tokom 80tih, ona je svoj životni vek od 25 godina ispunila.
Ona je rađena kada i ostale regionalne pruge, odnosno kada se krenulo sa revitalizacijom pruga u bivšoj državi, plan je bio da kada se odradi celokupan remont pa i elektrifikacija svih tih regionalnih i magistralnig pruga, epilog je poznat.
No, ta pruga za Vršac se solidno izvukla, prilično laka i sa širokim radijusima i sa malim obimom saobraćaja do početka 2010tih, nije ni imala od čega da propadne za razliku od ostalih.
Imamo dobar primer pruge Sombor-Subotica, ali sa dosta većim obimom saobraćaja i srazmerno tim većim propadanjem, te se danas tu vozi 50 km/h.
Neće od toga pobeći Vršačka sa trenutnim obimom, samo je pitanje kada će početi pad brzina, tako da bolje sprečiti nego lečiti..
A već imaju solidan broj ograničenih vožnji
Inače, slažem se za beoj koloseka, uz TK jedan će biti sasvim dovoljan.
Pa jedan je i ka Dimitrovgradu, gde je obim međunarodnog teretnog saobraćaja mnogo veći.