Не треба други колосек никад, па ни тад.Svakako, prugu za Vršac bi trebalo po mogućnosti graditi po modelu gradnje drugog koloseka bez zatvaranja postojećeg, i po cenu laganih vožnji u zonama aktivnih radova.
Kao što je rađena rekonstrukcija koridora kroz Rakovicu.
Pojasni ovo, molim te.I u ovom trenutku na našim prugama je možda i više rumunskih nego srpskih vozih sredstava.
GFR(ERL) ima max.tri do četiri lok. u Srbiji.Verovatno misli na GFR i ostale privatnike
Tu prugi treba raditi vecim delom ako ne i celom duzinom dvokolescno i min160km/hprugu Pančevo-Vršac bi trebalo elektrifikovati. Em je to glavna pruga ka našem najbogatijem I najrazvijenijem susedu, em je u dobrom stanju.
pa da srednji vekНе треба други колосек никад, па ни тад.
ma nema veze ali kao da bi nazad u srednji vek pa im otkrio zeleznicuU Srednjem veku nije bilo železnice.
i da sam sebi repliciram:Tu prugi treba raditi vecim delom ako ne i celom duzinom dvokolescno i min160km/h
Komšije prave i novu prugu od Curtici-ja preko Arada, Deve, Simerije, Fogaraša do Brašova. Delom peglaju staru dvokolesečnu trasu a delom ide novom trasomKad smo komšija počeo remont pruge
Arad-Karansebeš tj. prve deonice,
Arad-Temišvar.
Începe modernizarea Lotului 4 al liniei feroviare Caransebeș - Timișoara - Arad
Ministerul Transporturilor a emis autorizația de construire pentru primele lucrări din proiectul de modernizare a căii ferate Caransebeș - Timișoara - Aradwww.pressalert.ro
Ta pruga i jeste dvokolosečna do Pančeva, što je oko 27% trase, ali to šta je rađeno, koliko je trajalo, koliko je koštalo je druga priča. Da je tu, od mosta do Pančeva 120km/h i da rade PP i signalizacija sve bi bolje. Od Pančeva do Vršca treba uraditi novu sigalizaciju, TK i srediti skretnice. Otvorena pruga je zadovoljavajuća za Re vozove. Možda bi mogla i struja da se razvuče. Neracionalno je sada raditi rekonstrukciju kad je stanje zadovoljavajuće.Tu prugi treba raditi vecim delom ako ne i celom duzinom dvokolescno i min160km/h
Naravno da nisu bauk ali imaju svoja ogranicenja pogotovo ako koristis prugu sa loklnim vozovima koji idu na svakih 15-30 min. Tako ds za Vrsac i dalje za Temisvar bi moralo da je dvokolosecna, sto zbog potencijala pruge prema Rumuniji sto zbog Grada Vrsca koji bi trebalo da se razvija vise nego neke druge sredine. Voleo bi isto tako i do Valjeva preko Obrenovca a Krusevac-Kraljevo-Cacak ako se moze. Jer su to zile kucavice pored ovih na glavnom koridoru.jednokolosećne pruge nisu toliki bauk kao što ovde neki predstavljaju.
Da jeste zadovoljavjuce ako uporedis sa drugim prugama ali je daleko od optimalne. Krivudava je i nije za vece brzine a trebalo bi da bude takva da se iz Vrsca do BGD putuje max 30min.Neracionalno je sada raditi rekonstrukciju kad je stanje zadovoljavajuće.
Ta pruga i jeste dvokolosečna do Pančeva, što je oko 27% trase, ali to šta je rađeno, koliko je trajalo, koliko je koštalo je druga priča. Da je tu, od mosta do Pančeva 120km/h i da rade PP i signalizacija sve bi bolje. Od Pančeva do Vršca treba uraditi novu sigalizaciju, TK i srediti skretnice. Otvorena pruga je zadovoljavajuća za Re vozove. Možda bi mogla i struja da se razvuče. Neracionalno je sada raditi rekonstrukciju kad je stanje zadovoljavajuće.
Jednokolosećne pruge nisu toliki bauk kao što ovde neki predstavljaju. Pogledajte Riječku prugu kod komšija.
NIŠ | neparni | parni |
CRVENI KRST | neparni | parni |
TRUPALE | - | parni |
VRTIŠTE | neparni | - |
MEZGRAJA | - | parni |
SUPOVACKI MOST | neparni | - |
GREJAC | - | parni |
TEŠICA | neparni | - |
LUŽANE | - | parni |
NOZRINA | neparni | - |
ALEKSINAC | neparni | parni |
ADROVAC | - | parni |
TRNJANI | neparni | - |
KORMAN | - | parni |
GORNJI LJUBEŠ | neparni | - |
DONJI LJUBEŠ | - | parni |
VITKOVAC STAJ. | neparni | - |
ÐUNIS | - | parni |
STARO TRUBAREVO | neparni | - |
CEROVO RAŽANJ | - | parni |
BRALJINA | neparni | - |
STALAC | neparni | parni |
PRVA GODINA - Radovi na pruzi od Staničenja do Dimitrovgrada i nastavak prema Sićevu.
Slučajno objavio u delu za putnički saobraćaj, pa evo i ovde. Jedna od zanimljivih objava kako će teći radovi.
Rekonstrukcija i modernizacija pruge Niš – Dimitrovgrad. Sve što bi trebalo da znate!
Ako je suditi po vašim komentarima, pitanjima, interesovanju, pratite radove na rekonstrukciji i modernizaciji pruge. Kako i ne biste, kada će za nešto više od tri godine, na ...www.plusonline.rs
Objavio sam odma istog danaaA sada malo insajderskih informacija:
15-30 min???Naravno da nisu bauk ali imaju svoja ogranicenja pogotovo ako koristis prugu sa loklnim vozovima koji idu na svakih 15-30 min.
Dvokolosečna pruga ČA - KŠ, za koga? Na primer, Moravski koridor od Pojata do Kruševca je u januaru imao PGDS tek malo preko 10 000 vozila. Možda nije za poređenje, ali takva je situacija trenutno. Po mom mišljenju je dovoljno da postoji neki voz sa intervalom na svakih 1h (idealno) do 2h. To bi najviše koristilo studentima i radno aktivnom stanovništu, a to je vrlo mali broj ljudi. Deluje mi da bi ti vozovi bili prazni jer je narod neinformisan i finansijski i ekonomski stoji loše.Naravno da nisu bauk ali imaju svoja ogranicenja pogotovo ako koristis prugu sa loklnim vozovima koji idu na svakih 15-30 min. Tako ds za Vrsac i dalje za Temisvar bi moralo da je dvokolosecna, sto zbog potencijala pruge prema Rumuniji sto zbog Grada Vrsca koji bi trebalo da se razvija vise nego neke druge sredine. Voleo bi isto tako i do Valjeva preko Obrenovca a Krusevac-Kraljevo-Cacak ako se moze. Jer su to zile kucavice pored ovih na glavnom koridoru.
Tu tek mora da budu 2 koloseka, zbog Sofije, zbog Carigrada. inace ode kod komsija samo zato sto smo skrti a povrh svega nesposobni za velika dela.Pa jedan je i ka Dimitrovgradu, gde je obim međunarodnog teretnog saobraćaja mnogo veći.