spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.369
- Pohvaljen
- 17.441
Mislim da se malo preteruje sa terenom, kao da je Šumadija Himalaja.
To bilo u doba cara Konstantina, danas se buse tuneli ispod mora po 17 i vise km za zeleznice duplog koloseka velikih brzina a vi se plasite malih brdasca koje kinezi sravne sa zemljom i naprave tu tvoju dolinu.Ne trasiraju se saobraćjni korudori bezveze po dolinama velikih reka.
ima tu svega po malo, a najvise da smo neuk i povodljiv narod, nikome ne verujemo, polazimo od toga da su svi lopovi i prevaranti itd.Да сам мало неискуснији, рекао бих да ово гура ауто лоби да би се изместила пруга са најбоље локације. Сада ипак знам да је одговор да је народ просто неук, и да не знају за боље.
Овим ситуацијама бих генерално приступио тако што би им направио колико год потходника и подвожњака траже, али нема померања пруге без правог оправдања.
Premeštanje pruge kod Ćuprije je završeno pre desetak godina, a takvo je bilo planirano još sedamdesetih. Razlozi su čisto tehnički. Naime, u 19. veku je pruga građena po obodu plavnog područija. Kasnije, regulacijom Velike Morave, se stvorila mogućnost da pruga prođe pravom linijom ka Paraćinu.Premestanje pruge kod Cuprije je medjutim opravdano i moze biti razvojni faktor gde bi se Cuprija dalje razvijala oko nove Zeleznicke stanice.
To bilo u doba cara Konstantina, danas se buse tuneli ispod mora po 17 i vise km za zeleznice duplog koloseka velikih brzina a vi se plasite malih brdasca koje kinezi sravne sa zemljom i naprave tu tvoju dolinu.
salis li se, evo ti dodatak da imate sta da diskujete uz gajbu piva,Ovako u mom selu ispred prodavnice subotom uveče.
Zasto toliko pesimizma kod vas na ovom forumu. samo trazite greske i kritikujete itd. Ajde okrenite i trazite mogucnosti, Pridjite problemu sa optimizmom, Nije bas sve crno. i ta kafilerija ako danas smrdi sutra ce mozda nece a i podalje je od dela gde bi trebao grad dase siriTa nova bi bila još 500m dalje u polju, a u zoni kafilerije, koja i pored svih filtera smrdi. Tako da tu siguno neće biti ni privredne aktivnosti a kamoli nekog razvoja grada.
Ipak, i to je bolje od ovog isključivanja vozova sa glavne pruge.
Kratko i jasno: NE!!!Pozdrav svim članovima grupe.
Imam opet jedno pitanje, da li je moguće da je stajalište "Karlovački vinogradi" nekako ispod ita aktivirano i to da njime gotovo isključivo se koriste zaposleni na naftnom terminalu mađarske kompanije MOL? JA pretpostavljam da je dezinformacija, ali znam da na ovom forumu najpre mogu da dobijem valjanu informaciju.
Inače, borba za stajalište u Čortanovicima i dalje traje. Suprug i ja smo se uglavnom povukli iz te priče. Više sada pratimo sa strane, sve su preuzeli meštani.
tako sam i mislila, hvala na odgovoru,Kratko i jasno: NE!!!
Bivša stanica Karlovački Vinogradi više nije ni prolazna, već čeona i pretvorena je u S.T.O!
Tako da su to jedne obične gluposti i zlonamerne dezinformacije.
Stanica čeonog tipa je recimo bivša glavna železnička stanica Beograd. Gde se pruga završava ili počinje,tj. nema prolaska kroz nju kao što je slučaj sa prolaznim stanicama.tako sam i mislila, hvala na odgovoru,
Možete li mi samo objasniti šta znači prolazna, čeona i S.T.O?
Има ли нешто из Швице? Пошто је ту близу...
Ako je neko pustio tu informaciju u kontekstu borbe za vraćanje stanice/stajališta Čortanovci, onda je i više nego zlonameran. Kao,"eno vozovi ponovo staju u Vinogradima za par radnika a nama ne daju ovde u selu", takvu personu bi trebalo momentalno udaljiti iz bilo kakvog angažovanja u vašoj borbi.Hvala, najlepše na pojašnjenju. Očigledno ljudi brkaju ili zlonamerno zamenjuju pojmove i unose zabunu i dezinformacije.
evo kao i uvek pun si "optimizma".Kopamo u Grdeličkoj klisuri "Gotthard", za diku i slavu nacije.
Ćupriju odlično poznajem i volim. Znam apsolutno svaku ulicu I sada me put često dovede. (isto važi i za Jagodinu, Paraćin, Varvarin, Rekovac, Ražanj i sva sela između).Zasto toliko pesimizma kod vas na ovom forumu. samo trazite greske i kritikujete itd. Ajde okrenite i trazite mogucnosti, Pridjite problemu sa optimizmom, Nije bas sve crno. i ta kafilerija ako danas smrdi sutra ce mozda nece a i podalje je od dela gde bi trebao grad dase siri
Pogledajte prilog 195596
Ako sam te dobro razumeo Cuprija treba da ostane cuprija i nikada ne postane velelepni most.Ćupriju odlično poznajem i volim. Znam apsolutno svaku ulicu I sada me put često dovede. (isto važi i za Jagodinu, Paraćin, Varvarin, Rekovac, Ražanj i sva sela između).
Kao i cela Srbija, Pomoravlje je u velikoj stagnaciji. Za poslednjih 10 godina samo u zoni Jagodina-Ćuprija-Paraćin je manje 20.000 ljudi.
Gradovi se godinama ne šire, nego se ruše manje zgrade i zidaju nove, tipično p+7, jer su izgleda one najisplativije.
Ćuprija, konkretno, ima ogroman prostor kasarne u samom centru grada, koji je većim delom porušen u poslednjem ratu. Ako bude potrebno to je najlogičnije mesto za eventualno širenje. Kakvo crno polje pored Morave koje bilo plavno do pre 50 godina.