Objašnjenje za katastrofalno stanje železnica u Srbiji je pored neodržavanja i manjka investicija u poslednjih 25 godina koje si naveo to sto je ova država doživela raspad SFRJ, gradjanski rat ekonomske sankcije, bombardovanje, albanski terorizam, dalje odcepljivanje Crne Gore i Kosova.
њихова железница је распаднутија од наше
Возио се једном вероватно и сад је експерт.
Bilo je pitanje vremena kada će na tom mestu nešto da isklizne.Iskliznuće između Surčina i Batajnice.
Teretna obilazna pruga je, kažu, u zlom stanju, a opravljali je pre jedno 5 godina, i hvalili se.Зашто је било питање времена? О чему се ради ту?
Tačno talo. Ovo danas je Srpski demokratski poredak gde se sluša jedan pravnik na 40+ kanala gde će ašov da se zabode.nije ovo više jugoslAvenski samoupravljački socijalizam pa da se sluša samo Mašin bravar gde će ašov da se zabode.
Šta su to zaboravili da odrade obzirom da je isti pušten u funkciju?Надам се да је за ову подтему! Ако не @Игоре пребаци где треба
План јавне набавке за преостале радове на железничком надвожњаку у Батајници
Pogledajte prilog 189560Pogledajte prilog 189561
Ја бих овде нагласио "слуша" евентуално "чита", јер се углавном осим тога ништа и не дешава.se sluša jedan pravnik na 40+ kanala gde će ašov da se zabode.
Što se tiče nedavnog iskliznuća vagona ispred rasputnice T u Makišu i njegovog "off-road" putešestvija do ulaznih skretnica u Rakovici, to je pre nedelju dana u potpunosti sanirano. Vozovi na tom delu pruge saobraćaju kao i pre navedenog događaja.Ја сам чуо да деоница обилазнице од Остружнице до Јајинаца није у функцији већ месецима због искакања, а самим тим ни ремонтованом деоницом од Јајинаца до Мале Крсне не иде ништа јер још нису оправили скретницу за скретање у Раковицу (невероватно), те теретни возови из Макиша за Малу Крсну већ месецима иду Макиш (тунел испод Видиковца) - Кијево - Ресник - Младеновац - Велика Плана - Мала Крсна. @mvbg1 ће ово потврдити ако је тачно.
U stanici Rakovica je brzina preko svih skretnica po knjižici reda vožnje sa 20km/h. I tako će ostati sve dok sud ne odluči ko je kriv za to. Da li proizvođač skretnica ili izvođač radova koji je te skretnice ugradio.A kada će se rešiti problem sa skretnicama u Ž. S. Rakovica pa da voz ne ide više 10km/h? Primetio sam da je počeo voz da ide 10km/h kada ulazi, iz pravca pančevačkog mosta, u stajalište Pančevački most.
Hvala na odgovoru. Da li se privodi kraju taj sudski spor?U stanici Rakovica je brzina preko svih skretnica po knjižici reda vožnje sa 20km/h. I tako će ostati sve dok sud ne odluči ko je kriv za to. Da li proizvođač skretnica ili izvođač radova koji je te skretnice ugradio.
Znači čeka se sudski epilog.
A što se tiče Pančevačkog mosta tamo je uvedena lagana vožnja privremenog karaktera sa 20km/h preko skretnica na levom koloseku(razlog mi nije poznat).