Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Koliko me sećanje služi navodno su Kinezi budžili delove od dve skretnice.
 
Koliko me sećanje služi navodno su Kinezi budžili delove od dve skretnice.
Ne verujem u tu priču pošto su sve skretnice novogradnja i kao takve i kompletne isporučene.
Da je u pitanju budženje onda bi na samo na toj jednoj skretnici bila lagana vožnja a ne na svim na bloku 2.
 
Video sam neki snimak kako pojedini delovi skretnice nisu dobro pričvršćeni ili da budem precizniji skretnice nisu završene do kraja.
 
Video sam neki snimak kako pojedini delovi skretnice nisu dobro pričvršćeni ili da budem precizniji skretnice nisu završene do kraja.
Skretnice i nisu u potpunosti završene čim su i dalje tzv. skretnička đulad na njima. A ona su i dalje tu zato što motori skretnica ne mogu sami da "uklope" skretnice pa im treba pomoć u vidu njih.
Ovo se naravno odnosi na novougrađene skretnice na bloku 2.
 
Zbog sličnog iskliznuća pre dva meseca je zatvorena pruga Makiš(Ostružnica) - rasp. B - rasp. K, pa su gotovo svi vozovi ka i iz Krsne išli u Rakovicu na okretanje pa preko rasputnice K1 za i iz Jajinaca.
Korištena je pruga Jajinci-Mala Krsna non stop. Jesu pojedini vozovi išli okolo naokolo preko Velike Plane ali dosta njih je išlo na "duplo" okretanje.
Makiš-Resnik-Rakovica-Jajinci (i obrnuto).
Što se tiče pruge rasp.B-rasp.K, po telegramu je predviđeno u aprilu da se saobraćaj normalizuje.
auuuu.
A kako se vozilo Resnik-Rakovica? U "rikverc" sa radnikom pozadi ili sa dva okretanja lokomotive?
 
Значи омогућено је скретање из Јајинаца ка Раковици? Или је само сад закована на тај правац у овој ситуацији?
 
Значи омогућено је скретање из Јајинаца ка Раковици? Или је само сад закована на тај правац у овој ситуацији?
Samo skretnica privremeno zakovana u pravac i sad vodi ka Rakovici.
I tako će biti dok ne završe popravku koloseka između rasputnica B i K.
Onda se sve najverovatnije vraća na prethodno stanje odnosno samo će se skretnica na K1 vratiti u skretanje i toeto.
 
Zato je sada od Plane do Makiša veselo, pre neko jutro 03 krstio/prestigao 5 teretnjaka od Resnika do Mladenovca.
 
Dobar dan, može li neko da mi kaži da li je na deonici pruge Novi Sad - Subotica po planu ukinuta neka stanica ili stajalište?
Hvala.
 
Dobar dan, može li neko da mi kaži da li je na deonici pruge Novi Sad - Subotica po planu ukinuta neka stanica ili stajalište?
Hvala.
Lovćenac, ukrsnica Mali Iđoš polje i stajalište Mali Iđoš su dobili zajedničku stanicu. Nedaleko od bivše stanice Lovćenac je izgrađena potpuno nova stanica Mali Iđoš.
Takođe pruga posle stanice Naumovićevo ne prati staru trasu prema Subotici pa je tako ukinuto i stajalište Aleksandrovo predgrađe.
Treba napomenuti da je urađena nova stanica Stepanovićevo umesto bivšeg stajališta i stanica Rumenka između NS-a i Kisača.
 
Onda se sve najverovatnije vraća na prethodno stanje odnosno samo će se skretnica na K1 vratiti u skretanje i toeto.

Једну хебену скретницу не могу да среде због чега је једна од главних железничких комуникација у Србији блокирана, а путнички возови из Београда за Пожаревац не могу да саобраћају након ремонта пруге. Ја немам речи. Ово је озбиљна заебанција...
 
Једну хебену скретницу не могу да среде због чега је једна од главних железничких комуникација у Србији блокирана, а путнички возови из Београда за Пожаревац не могу да саобраћају након ремонта пруге. Ја немам речи. Ово је озбиљна заебанција...
Nije problem ta jedna skretnica. Ona je savršeno dobra nego je objekat i uređaji u njemu,odakle se upravlja tom skretnicom devastiran do neprepoznatljivosti. Ostali su goli zidovi posle silnih poseta sekundaraca tom službenom mestu zvanom rasputnica K.
Foto by Dulevoz
FB_IMG_1708856000332.jpg
FB_IMG_1708855983464.jpg
 
Poslednja izmena:
Takodje neverovatno je da su dopistili da neko ovo opljačka i da ništa.
Dok je trajao remont pruge Jajinci Mala Krsna prestala je potreba za posedanjem ovog službenog mesta,pošto se preko rasputnice "K" moglo samo za i iz Resnika. I onda IŽS odluči da jednostavno zaključa objekat bez da je obezbedila neki vid osiguranja istog(čuvari,video nadzor).
Pošto se samo službeno mesto nalazi na zaklonitom mestu i daleko od očiju javnosti,nije bilo teško sekundarcima da ga ogole do kraja.
Da su ostavili barem sijalicu jednu upaljenu ispred ili u kancelariji otpravnika vozova, siguran sam da ne bi ništa nedostajao i da sad ne bi imali slučaj da vozovi moraju okolo naokolo zato što jedna ebena skretnica ne može da se okrene kad treba.
 
Да ли у железницама постоји некакав систем интерних пријава?

Реторичко питање, наравно да нема. Рука руку милује. Зато су и одвојили предузећа. Распад инфраструктуре свакодневно виде запослени Србија Воза а то је сад друго предузеће. Баш згодно, могу факсом да комуницирају а ови из инфре могу да не одговоре јер није прошла јавна набавка за нове кетриџе или неки фазон, послаћемо екипу да утврди стање.

Екипа која утврђује стање:

kafana.jpg
 
Poslednja izmena:
Ona je savršeno dobra nego je objekat i uređaji u njemu,odakle se upravlja tom skretnicom devastiran do neprepoznatljivosti. Ostali su goli zidovi posle silnih poseta sekundaraca tom službenom mestu zvanom rasputnica K.

Невероватно је да у 2024. годину, у време 5Г мреже за управљање једном скретницом је потребан овакав објекат. Зар се не може овом скретницом управљати из неког суседног службеног места?
 
Невероватно је да у 2024. годину, у време 5Г мреже за управљање једном скретницом је потребан овакав објекат. Зар се не може овом скретницом управљати из неког суседног службеног места?
Naravno da može. Jajinci su najbliži ovim dvema rasputnicama. Samo se mora prvo napraviti projekat,dobiti sve potrebne dozvole, raspisati tender za to i na kraju sve to izgraditi.
A to kod nas može potrajati godinama.
Pa oni ne mogu osposobiti signalizaciju na ovoj teretnoj obilaznoj pruzi deceniju i po a ti želiš da prave nešto novo.
 
Vrh