Stara komunjarska fora za razbijanje štrajkova. Nađu među sindikalcima najveću budalu. Onda njihovi ljudi počnu da ga podržavaju i lože.Kreni promeni ne ide na izbore ali zanimljivo mi je kako podatiču ljude da se bune sa nemogućim zahtevom.
Eto zgodne prilike za populizam.
Tek će haos da nastane u Pomoravlju, odnosno već od Mladenovca, kad onolika sela ostanu bez stajališta.
Све по налогу светске банке која је "реформисала" железнице. То је услов за грант за железницу до Ниша.
Колонија мора да се сведе на 3-5 урбаних центара да се робовима лакше влада. Уништење села и аутономне производње хране је само додатни плус.
ПС: Пре него што кренете да оптужујете за теорије завере видети под тренутни свеевропски обрачун система, односно банака и ЕУ са соптсвеним земљорадницима. Они су сад у нашим 50-им годинама прошлог века. Колективизација, аграрна "реформа", укидање слободних сељака итд. За коју деценију доћиће им и железнице на ред.
Vodeći finansijer rekonstrukcije železničke pruge Beograd-Niš je Evropska investiciona banka, koja je odobrila zajam od 1,1 miljardi evra. Evropska banka za obnovu i razvoj opredelila je 550 miliona evra, a deo će se finansirati i iz budžeta Srbije. Projekat će delom biti finansiran i iz granta EU u iznosu od 600 miliona evra, što je najveći iznos bespovratnih sredstava koji je Srbija ikada dobila od EU. Reč je o grantu EU preko Investicionog okvira za Zapadni Balkan.
Nadrljaće sva sela u zoni od Braljine do Niša, jer se tu voz tradicionalno koristi.Pritom najveći gubitnici će biti sela poput Vitkovca, jer su imali voz koji ih je vozio do Niša za 50 minuta i 250 dinara, što je vremenski bolje i od kola.
Al jok, bolje dvesta na sat ljubi te brat priča.
Ovo su neka sela do Stalaća koja imaju preko 1000 ljudi, dok su Kovačevac i Drenovac prave varošice, a u oba sela su stanice u centru.U nekim od početnim planovima ovo je bilo za ukidanje:
...
6) Kovačevac
7) Rabrovac
8) Ratare
...
13) Brzan
14) Miloševo
...
16) Bukovče
17) Sikirica/Ratari
18) Drenovac
Srbija je suverena zemlja, parlamentarna demokratija, sa institucijom jakog predsednika. Ako imaš dokaze da vlast radi pod uticajem stranih sila, obrati se nadležnom sudu. Ako nemaš poverenja u sudstvo, učlani se u neku opozicionu stranku ili šta god.Све по налогу светске банке која је "реформисала" железнице. То је услов за грант за железницу до Ниша.
Колонија мора да се сведе на 3-5 урбаних центара да се робовима лакше влада. Уништење села и аутономне производње хране је само додатни плус.
ПС: Пре него што кренете да оптужујете за теорије завере видети под тренутни свеевропски обрачун система, односно банака и ЕУ са соптсвеним земљорадницима. Они су сад у нашим 50-им годинама прошлог века. Колективизација, аграрна "реформа", укидање слободних сељака итд. За коју деценију доћиће им и железнице на ред.
Најновија српска клетва: Дабогда живео поред главне пруге.Uopšte mi nije jasna poenta ukidanja mnogih stanica, dok s druge strane pokušavaju da uvedu nešto nalik S-Bahn-u između Aleksinca i Leskovca sa 10ak polaska dnevno.
Je li moguće da se toliko ukida? Zar nije za Lapovo bilo tri varijante, i da se po nekoj ostavlja Lapovo Varoš?Ee to, pravo u metu problema.
Sledi masakr, pogotovo između Stalaća i Niša, gde pazi sada ima najviše putnika trenutno.
Mnogi od njih će izgubiti direktnu vezu do Niša i Beograda, a alternativa tek nekolicini će biti Niš Ekspres.
U nekim od početnim planovima ovo je bilo za ukidanje:
1) Pinosava
2) Ripanj Kolonija
3) Klanje
4) Rpanj Tunel
5) Vlaško Polje
6) Kovačevac
7) Rabrovac
8) Ratare
9) Glogovac
10) Mala Plana
11) Staro selo
12) Novo selo
13) Brzan
14) Miloševo
15) Lanište
Boli me ruka...
16) Bukovče
17) Sikirica/Ratari
18) Drenovac
19) Lučina
20) Vitkovac
21) Donji Ljubeš
22) Gornji Ljubeš
23) Trnjani
24) Nozrina
25) Tešica
26) Supovački Most
27) Vrtište
+ sva stajališta/stanice u Stalaćkoj klisuri
28) Braljina
29) Cerovo Ražanj
30) Staro Trubarevo
Od ovih 30, u realnosti treba njih 7-8 da leti, a Sikirica-Ratari podeliti da oba sela imaju stajalište, jer je trenutno zajedničko između oba sela udaljeno.
Pritom najveći gubitnici će biti sela poput Vitkovca, jer su imali voz koji ih je vozio do Niša za 50 minuta i 250 dinara, što je vremenski bolje i od kola.
Al jok, bolje dvesta na sat ljubi te brat priča.
Lapovo će isto da nadrlja, ma slepci.
Све по налогу светске банке која је "реформисала" железнице. То је услов за грант за железницу до Ниша.
Колонија мора да се сведе на 3-5 урбаних центара да се робовима лакше влада. Уништење села и аутономне производње хране је само додатни плус.
ПС: Пре него што кренете да оптужујете за теорије завере видети под тренутни свеевропски обрачун система, односно банака и ЕУ са соптсвеним земљорадницима. Они су сад у нашим 50-им годинама прошлог века. Колективизација, аграрна "реформа", укидање слободних сељака итд. За коју деценију доћиће им и железнице на ред.
link na mapuPa ne treba stanica nego stajalište. Kao u truloj državi Danskoj. (Izvinite ispravka Švedska, link da link na mapu)Generalno je sve ovo posledica tih 40km/h razlike između optimalnih 160km/h i izmaštanih 200km/h, jer na ovoj većoj brzini nema više stajališta, a praviti stanicu od 0 mnogo košta.
Suvereni mogu biti imperije i neke od regionalnih sila. Čak ni neke ogromne države poput Ukrajine, Argentine, Konga, Bangladeša nisu čak ni regionalne sile. Male države minimum spoljnu politiku ne mogu da vode svojom voljom i samostalno, osim ako baš nisu rešili da se samounište. Kao četvrta kategorija saveznika NATO imperije, Srbiji su ograničeni i mnogi segmenti unutrašnje politike, ali ne sve. Čak i NATO imperija ima prilično kratak i opšti spisak diktata četvrtoj kategoriji saveznika, među kojima nije eksplicitno da se baš železnica uništi i baš stajališta poukidaju. Sa te strane ste u pravu da je to pesnički izbor naše vlasti da zadovolji "tržišne" kriterijume, bar nečega u javnom sektoru, i urniše ono što joj ne samo najmanje važno, nego i ono što joj najviše smeta, a to su zmije, pacovi i narkomani. Mogli su da pootpuštaju sve fiktivne radnike EPS i Kolubare, koji dolaze samo da se potpišu pročitaju novine i odu, i opet bi ih pohvalili za reformu bar jednog ogromnog javnog preduzeća. Mogli su da pare usmerene na izbaciti + utrpati perač obraza u ruke ("otpremnina"), usmere u tehnička unapređenja koja povećavaju produktivnost, jer mnogo je veća zamerka NATO banaka na neefikasnost u javnom sektoru nego na sam broj zaposlenih.Srbija je suverena zemlja, parlamentarna demokratija, sa institucijom jakog predsednika. Ako imaš dokaze da vlast radi pod uticajem stranih sila, obrati se nadležnom sudu. Ako nemaš poverenja u sudstvo, učlani se u neku opozicionu stranku ili šta god.
Ja odgovorno tvrdim da je za sve u Srbiji (i lepo i ružno) isključivo i zaslužna i kriva trenutna vlast, ko god da je u fotelji.
Oni vrlo vešto biraju šta od tih raznih zahteva žele da ispune a na šta se prave blesavi.
Ово је апсолутно тачно, и од овога треба све да почне. Свако размишљање свако дејство, сваки закључак.Ako ne poštujemo sami sebe neće ni stranci,