Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ljudi, previše analizirate!
Zasto je smanjio brzinu za 10 km/h? zašto kasni 1 minut? zasto ljulja? Zasto se cuje zvuk na prelazu tunela/mosta....
Ima ko je nadlezan to da kontroliše.

Nije to ništa strašno, slične stvari se dešavaju svaki dan i kod DB, SNCF, CFF, OBB...
Jeste strašno, jer se svako kašnjenje nagomilava jedno na drugo. Za DB, SNCF i CFF ne znam, ali ÖBB, odnosno regionalna udruženja, moraju na kraju godine imati bar 95%, odnosno 93% polazaka na vreme, u suprotnom vlasnici godišnjih i Klima karti mogu tražiti obeštećenje i dobiće novac nazad.
I to je čak trivijalna stvar, daleko bitnije je učestvovanje u međunarodnom saobraćaju, gde onda lokalni prevoz trpi zato što prevoznik iz druge države kasni na svoje polaske. Nedavno je bila neka vest da je MAV isključen iz saobraćaja ka zapadu kroz Austriju, zato što su uporno imali debela kašnjenja i time jako uticali na lokalni prevoz u Austriji. Međutim sad ne mogu naći tu vest, koja je verovatno negde bila loše preneta, jer je zvanično da su radovi na pruzi između Budimpešte i Beča, pa je prekinut direktan saobraćaj do Minhena, odnosno ka zapadu. Ali se to svakako može desiti, da se nekome uvedu "sankcije" zbog kašnjenja i uticaja na lokalni prevoz.
 
Toliko je ta pruga problematična da imam veće poverenje u propalu Lastu.
Verovao ili ne u zadnja dva meseca na deonici od Resnika do Ralje su izvršili zamenu dotrajalih spoljnih šina u krivinama i odradili zavarivanje u DTŠ.
Odrađena zamena najkritičnijih pragova i nasipanje određene količine novog tucanika na pojedinim mestima.
Naravno, brzina ostaje kao i do sad 30km/h ali je stanje koloseka kud i kamo bolje.
Zato lagano i uživaj u prirodi spokojno na 30km/h. 🙂
 
Када кажеш Тошин бунар, Камендин, Алтина, ту се мисли на станице? И све морају да се руше и раде опет због додавања још два колосека? Колико је реално да ће уопште то радити?
 
Jel sme saobraćaj da saobraća dok se tunel buši, ipak će biti na maloj udaljenosti jedan od drugog?
 
Što da ne, londonski metro je funkcionisao i kada su iznad postojećih tunela bušili nove dve tunelske cevi za crossrail.
 
Mislim da li je po pravilima dozvoljeno?
Rok za izvođenje radova na izradi podvožnjaka ispod pruge za Bulevar Crvene Armije na Novom Beogradu je 450 dana!!!
Za to vreme u svetu se ovakav posao završava za 72 sata
Šta je tu čudno, naši neimari su tek u poslednjih godinu dana naučili šahtu sa putem da poravnaju da ti kičmu ne polomi kad pređeš preko nje. 🤣
 
Jel sme saobraćaj da saobraća dok se tunel buši, ipak će biti na maloj udaljenosti jedan od drugog?
Može
Када кажеш Тошин бунар, Камендин, Алтина, ту се мисли на станице? И све морају да се руше и раде опет због додавања још два колосека? Колико је реално да ће уопште то радити?
Tako je. Nije pitanje koliko je realno nego da li će biti potrebno za 2 ili za 4 godine. To MORA da se uradi inače ulazimo u velike probleme (posebno kad pustimo EXPO).
 
Koliko kilometara ima od Subotice do Segedina prugom ?
 
Tunel je tu najmanji problem, potpuno nezavisno od postojeće trase. Ali recimo Tošin bunar, Kamendin, Altina sve mora da se ruši i ponovo da se radi.

Sa gradjevinskog aspekta mozda i ne mora sve da se ruši recimo tošin bunar može da se doda po jedan kolosek na drugoj strani svakog postojećeg perona i da se nasuje zemlja, izgrade se potporni zidovi koji bi zadržali zemlju proširene platforme.
 
Posavski pravac bio je najvažniji dok smo bili jedna država, danas to više nije tako.
Što se putničkog saobraćaja i veze sa drugim državama tiče nama je mnogo važnije povezivanje sa Budimpeštom nego sa Zagrebom jer je Budimpešta značajnije čvorište od Zagreba.
Ako Beograd - Subotica računamo kao završenu trenutno najvažniji prioritet treba da nam bude Beograd - Niš, najopterećeniji deo koridora što se tiče karga i pruga koja treba da povede prvi i treći, treći grad kako u državi i na velikom mestu uz državu i na velikom mestu potencijal i što se putničkog saobraćaja tiče.
Mislim da ćemo savski pravac raditi zajedno za Hrvatsko kada to dođe na red i za to vreme jer u širem smislu nema više smisla da voz od Beograda do Šida vozi 45 minuta a da mu od Tovarnika do Zagreba treba 5 sati.
Ne dobija se mnogo, jedini korist je unutrašnji saobraćaj i to što bi Ruma, Sremska Mitrovica i Šid tako bili bolje povezani.
Neki dan sam bacio oko na sajt HŽ INFRA i vidim da su od novog reda vožnje brzine od Vinkovaca do Zagreba dodatno smanjene, sve što je bilo 70 i 80 km/h, sad je 50 i 60 km/h , na nekim kraćim relacijama čak na 20 km/h što dosad nije bio slučaj, to znači da će se do Zg voziti duže sigurno pola sata iz toga proizilazi da taj pravac nema apsolutno nikakvu perspektivu bez kompletnog remonta cca 200 km pruge, a čisto sumnjam da će i u Srbiji pravac Pazova - Šid da bude neki prioritet, po meni ide završetak do Subotice, zatim Bg - Niš, Niš- Dimitrovgrad, pa obični remont Niš- Preševo onoga što nije još određeno, pa tek onda možda pruga za Šid dođe na red.
 
Ja se ne brinem za cenu karte, rekao mi čiča sa TV-a da imam 1000 evra platu, a za koju godinu i više.
Nego šta će ona Mađarska ruralna sirotinja da radi? Oni nisu lideri na Balkanu, niko nije pomislio na njih, e Mađarsko zemljo među tikvama.:violina:
 
Prema sajtu MÁV, Horgoš - Reske prekosutra ujutru košta 4,8€ , a Eurostar London - Pariz u isto vreme 171€.

Po kilometru 0,67€, a Eurostar 0,5€.

🐅🐅
 
Vrh