Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pod hitno moraju da nađu alternativu za daljinski saobraćaj. Žao mi je, ali i prva klasa u flirtu ima daleko neudobnija sedišta nego autobus. Jeste da je ipak voz u pitanju i da može da se prošeta itd, ali ja ne znam ko bi putovao ovako do Crne Gore ma koliko bilo jeftinije. Pogotovo što veliki broj putnika zapravo ne ide do Bara/Sutomora već negde dalje, znači umesto da te bus za nekoliko sati manje odveze direktno do mesta u koje ideš, treba da presedaš dvaput i da lomiš kičmu 7 sati u flirtu, koji je nepodesan i za upola kraće putovanje.
 
Nije bilo samo problema u Beogradskom čvoru, na Južnoj pruzi kod Hana juče se vodila ljuta bitka sa snegom i savijenim drvećem, nažalost kao rezultatom neodržavanja pružnog pojasa i profila.

Foto: Goran Ristić
FB_IMG_1701209919466.jpg

FB_IMG_1701209469422.jpg

FB_IMG_1701209884519.jpg

FB_IMG_1701209901327.jpg
 
Nije bilo samo problema u Beogradskom čvoru, na Južnoj pruzi kod Hana juče se vodila ljuta bitka sa snegom i savijenim drvećem, nažalost kao rezultatom neodržavanja pružnog pojasa i profila.

Foto: Goran Ristić



Pogledajte prilog 182046

Како је ово страшно, људи раде са приричним средствима. Добро је па је макар моторка. А да се стави нека корпа, са телескопском руком, то нико није чуо...
 
Како је ово страшно, људи раде са приричним средствима. Добро је па је макар моторка. А да се стави нека корпа, са телескопском руком, то нико није чуо...

Što je najgore to gorivo za motorku su verovatno platili sami radnici.
Znam da odbijaju da plaćaju gorivo radnicima često, kažu "imate sekiru"!🤪
 
Dali postoji realna šansa i mogućnost, pošto je evidentno da će se do Subotice završiti pruga prije nego kroz Mađarsku, da se uvede bar po jedan dva brza voza sa klasama Beograd - Budimpešta - Beč preko Segedina?
 
Дакле:
1. Туризам,
2. Локални бизнис
3. већу мобилност становништва

развија се тако што се распиају паре

А поправак и одржавање пруга, учестали и повезан са мозгом ред вожње није наше решење.
 
Dali postoji realna šansa i mogućnost, pošto je evidentno da će se do Subotice završiti pruga prije nego kroz Mađarsku, da se uvede bar po jedan dva brza voza sa klasama Beograd - Budimpešta - Beč preko Segedina?
Nije realno s obzirom da pričamo ovde o nekom periodu od oko godinu dana. Uvođenje voza bi stvorilo naviku putovanja koja posle mora da se objašnjava zašto je ukinuta. Opet kvari koncepciju saobraćaja na Segedin-Budimpešta. Politički nije povoljno da se pušta nešto polovično.

Ja mislim da će se sačekati godinu dana i pustiti onako kako treba uz veliku promociju naravno

Do tad će moći da se preseda u Subotici i Segedinu, a možda treba razmisliti da se produže neki IC vozovi iz Budimpešte do Subotice ili od Beograda do Segedina
 
А поправак и одржавање пруга, учестали и повезан са мозгом ред вожње није наше решење.

И поправак се ради без мозга. Ево гледам рецимо деоницу пруге Ниш - Лесковац. Они раде пругу на деоници Ниш - Брестовац где је пре радова брзина била 80 км/ч. А на наредној деоници од Брестовца која се не ради је брзина 30 км/ч. Дакле, где је мозак? Уместо да се прво ради деоница за 30 км/ч, они раде деоницу која је релативно ок за наше стандарде. Да су узели да раде пре свега деонице пруге на коридору на којима је брзина 30 - 50 км/ч, много би урадили за побољшање саобраћаја, безбедност и брзину. Уместо тога ти деонице које су биле за 70-120 побољшаваш на 160-200, док је сваке године све више деоница пруга за 30 км/ч које се не дирају и све су мање безбедне.
 
Da budemo iskreni nije ni Brestovac-Niš valjalo pre rekonstrukcije, da ga cepkaju cepkaju ga stoji i to.
Vozio se 2-3 nedelje pre ukidanja putničkog, majko mila od Leskovca do Niša sam osedeo.
Taman pomisliš posle Doljevca da ćeš brzo stići do Niša kada šipak, lagane ograničene jedna za drugom.

Još nesrećni Preševac stajao na svaku banderu, Regio je makar preskako neka službena mesta, mada je uvek bilo putnika.
 
Realno, meni bi bilo normalno da recimo dva voza dnevno uvek idu trasom Beograd - Novi Sad - Subotica - Segedin - Budimpešta Sad kad je ta veza elektrificirana i pristojna pruga.
Mađarima je ta pruga glavna magistralna i povezuje više gradova nego direktna Subotica - Kelebija - Budimpešta koja manje više ide do pred Peštu samo kroz mala mesta.
 
Realno, meni bi bilo normalno da recimo dva voza dnevno uvek idu trasom Beograd - Novi Sad - Subotica - Segedin - Budimpešta Sad kad je ta veza elektrificirana i pristojna pruga.
Mađarima je ta pruga glavna magistralna i povezuje više gradova nego direktna Subotica - Kelebija - Budimpešta koja manje više ide do pred Peštu samo kroz mala mesta.

Не видим неки смисао у томе, јер нема потражње путника од Београда/Новог Сада до Кишкунфелеђхазе, Кечкемета и Цегледа (већи градови између Сегедина и Будимпеште). Довољна је гарантована веза из Београда за Сегедин са преседањем у Суботици.
 
Realno, iz Srbije je najveća potražnja za Budimpeštom i Segedinom. Budimpešta će imati direktan polazak, a Segedin ili presedanje u Subotici ili bi mogao da se produži IC ili REx 2x na dan od Subotice do Segedina (ujutro i uveče da omogući izlet). Ali to samo ako se uklapa sa domaćim vozovima, tj. ako postoji dovoljno vozova na Beograd-Suvotica posebno u špicu.
 
Najveća potražnja je naravno za Beč. Šta brže do Budimpešte to bolje.

Svi su ovi granični glavni gradovi na 400 km manje više. Idealna udaljenost za vozove.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Potražnja opada posle 6 sati vožnje, pa ćemo videti kakva će biti za Beč. Ako budu skupe karte...
Do Pešte će biti i nove tražnje.
 
Vrh