W
WLABmz
Guest
Стање пруге од Сопота до Ресника - добро је што нема возова.
Jeste strašno, jer se svako kašnjenje nagomilava jedno na drugo. Za DB, SNCF i CFF ne znam, ali ÖBB, odnosno regionalna udruženja, moraju na kraju godine imati bar 95%, odnosno 93% polazaka na vreme, u suprotnom vlasnici godišnjih i Klima karti mogu tražiti obeštećenje i dobiće novac nazad.Ljudi, previše analizirate!
Zasto je smanjio brzinu za 10 km/h? zašto kasni 1 minut? zasto ljulja? Zasto se cuje zvuk na prelazu tunela/mosta....
Ima ko je nadlezan to da kontroliše.
Nije to ništa strašno, slične stvari se dešavaju svaki dan i kod DB, SNCF, CFF, OBB...
Стање пруге од Сопота до Ресника - добро је што нема возова.
Verovao ili ne u zadnja dva meseca na deonici od Resnika do Ralje su izvršili zamenu dotrajalih spoljnih šina u krivinama i odradili zavarivanje u DTŠ.Toliko je ta pruga problematična da imam veće poverenje u propalu Lastu.
Исто као између Инђије и Пазове? Кад прође надовожњак у правцу Инђије спусти на 130 па одмах након тога убрза на 160.Upravo isti razlog kao i kod Beške.
Sekcionar između Zemun Polja i Zemuna.
Kakva je prilika propuštena dok se radila pruga, j b t.Rok za izvođenje radova na izradi podvožnjaka ispod pruge za Bulevar Crvene Armije na Novom Beogradu je 450 dana!!!
Za to vreme u svetu se ovakav posao završava za 72 sata
A da ne pričami za 4 koloseka ka Batajnici. Nema veze, ruši Tošin bunar, ruši sve stanice između, gradi ponovoKakva je prilika propuštena dok se radila pruga, j b t.
Tunel je tu najmanji problem, potpuno nezavisno od postojeće trase. Ali recimo Tošin bunar, Kamendin, Altina sve mora da se ruši i ponovo da se radi.Tunel će biti zanimljivo ispratiti.
Šta je tu čudno, naši neimari su tek u poslednjih godinu dana naučili šahtu sa putem da poravnaju da ti kičmu ne polomi kad pređeš preko nje.Rok za izvođenje radova na izradi podvožnjaka ispod pruge za Bulevar Crvene Armije na Novom Beogradu je 450 dana!!!
Za to vreme u svetu se ovakav posao završava za 72 sata
MožeJel sme saobraćaj da saobraća dok se tunel buši, ipak će biti na maloj udaljenosti jedan od drugog?
Tako je. Nije pitanje koliko je realno nego da li će biti potrebno za 2 ili za 4 godine. To MORA da se uradi inače ulazimo u velike probleme (posebno kad pustimo EXPO).Када кажеш Тошин бунар, Камендин, Алтина, ту се мисли на станице? И све морају да се руше и раде опет због додавања још два колосека? Колико је реално да ће уопште то радити?
Ja mislim da je to do mađara, do granice je 160 din fznCena jednosmerne vozne karte do Segedina 741din, pa ovi nisu normalni!
Tunel je tu najmanji problem, potpuno nezavisno od postojeće trase. Ali recimo Tošin bunar, Kamendin, Altina sve mora da se ruši i ponovo da se radi.
5eura za 13 kilometara? Pa toliko ni ŐBB ne naplaćujeJa mislim da je to do mađara, do granice je 160 din fzn
Neki dan sam bacio oko na sajt HŽ INFRA i vidim da su od novog reda vožnje brzine od Vinkovaca do Zagreba dodatno smanjene, sve što je bilo 70 i 80 km/h, sad je 50 i 60 km/h , na nekim kraćim relacijama čak na 20 km/h što dosad nije bio slučaj, to znači da će se do Zg voziti duže sigurno pola sata iz toga proizilazi da taj pravac nema apsolutno nikakvu perspektivu bez kompletnog remonta cca 200 km pruge, a čisto sumnjam da će i u Srbiji pravac Pazova - Šid da bude neki prioritet, po meni ide završetak do Subotice, zatim Bg - Niš, Niš- Dimitrovgrad, pa obični remont Niš- Preševo onoga što nije još određeno, pa tek onda možda pruga za Šid dođe na red.Posavski pravac bio je najvažniji dok smo bili jedna država, danas to više nije tako.
Što se putničkog saobraćaja i veze sa drugim državama tiče nama je mnogo važnije povezivanje sa Budimpeštom nego sa Zagrebom jer je Budimpešta značajnije čvorište od Zagreba.
Ako Beograd - Subotica računamo kao završenu trenutno najvažniji prioritet treba da nam bude Beograd - Niš, najopterećeniji deo koridora što se tiče karga i pruga koja treba da povede prvi i treći, treći grad kako u državi i na velikom mestu uz državu i na velikom mestu potencijal i što se putničkog saobraćaja tiče.
Mislim da ćemo savski pravac raditi zajedno za Hrvatsko kada to dođe na red i za to vreme jer u širem smislu nema više smisla da voz od Beograda do Šida vozi 45 minuta a da mu od Tovarnika do Zagreba treba 5 sati.
Ne dobija se mnogo, jedini korist je unutrašnji saobraćaj i to što bi Ruma, Sremska Mitrovica i Šid tako bili bolje povezani.
Zajednički je verovatno. Mađarska do granice isto 160 din naplaćuje...Ja mislim da je to do mađara, do granice je 160 din fzn