Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Novi "dress code" u Srbija vozu.
FB_IMG_1698830052993.jpg
 
Novi "dress code" u Srbija vozu.
Pogledajte prilog 178942

Samo mi nije jasno zašto ne dozvoljavaju minđušu muškarcima, okej ne treba da bude velika, ali ovako uopšteno ne razumem tu odredbu.
Ovo za izjave bez odobrenja direktora me podseća na radničko samoupravljanje.

Od ovoga da mašinovođa nosi šapku nema ništa, van bitnijih pravaca većina njih tera u trenerkama pa čak sam viđao i u bermudama što je pak neka druga krajnjost.
Biće uspeh ako nateraju neke konduktere da ne nose sindikalne bluze/majice već uniformu, hajde da vidimo sve kako će ići, jer bez stalne kontrole vrlo brzo će se sve vratiti na staro.
 
Nova trasa, znaci izmestili bi Nis - Dimitrovgrad iz korita Sicevacke klisure? Dimitrovgrad je na prilicno 560 m visine i pruga ce morati u uspon, nije najjednostavnije ako to izvedu sa potrebnim vestackim konstrukcijama (tuneli, vijadukti).
 
Уколико би радови кренули следеће године и уколико би се сва четири правца радила истовремено, значи, нереално.
Pa da, sledeće godine Niš-Beograd (što je najteža deonica realno). Sad nešto ugovaraju Niš-Skoplje mada imam osnovane sumnje da će to biti za niže dozvoljene brzine (realno ne treba 200 km/h južno od Niša).
Nova trasa, znaci izmestili bi Nis - Dimitrovgrad iz korita Sicevacke klisure? Dimitrovgrad je na prilicno 560 m visine i pruga ce morati u uspon, nije najjednostavnije ako to izvedu sa potrebnim vestackim konstrukcijama (tuneli, vijadukti).
Tako nekako, ali se to neće skoro raditi samo se okvirno trasa planira
 
Pa da, sledeće godine Niš-Beograd (što je najteža deonica realno). Sad nešto ugovaraju Niš-Skoplje mada imam osnovane sumnje da će to biti za niže dozvoljene brzine (realno ne treba 200 km/h južno od Niša).

Tako nekako, ali se to neće skoro raditi samo se okvirno trasa planira
Весић је овде писао о брзим пругама.
Брза пруга новом трасом од Ниша до Драгомана се сигурно неће ни градити а камоли бити завршена у следећих 10 година.
Исто важи и за брзу пругу од Ниша од Прешева.
Кроз грделичку клисуру и други колосек и пеглање кривина било би јако проблематично тако да ће се вероватно ту ићи на "обичну" пругу, што је негде и логично.
Колико знам, Београд - Ниш ће се радити из два или три дела?
Прва деоница требало је да буде нова траса Сталаћ - Ђунис, са друге стране Ресник - Велика Плана, за то време би саобраћај ишао преко Мале Крсне а онда затварање па Велика Плана - Сталаћ и Ђунис - Ниш.
Ако се до 2033. уради брза пруга до Ниша, нови чвор и модернизује постојећи јужни и источни крак и то би био успех, реално.
 
Poslednja izmena:
Samo mi nije jasno zašto ne dozvoljavaju minđušu muškarcima, okej ne treba da bude velika, ali ovako uopšteno ne razumem tu odredbu.
Ovo za izjave bez odobrenja direktora me podseća na radničko samoupravljanje.

Od ovoga da mašinovođa nosi šapku nema ništa, van bitnijih pravaca većina njih tera u trenerkama pa čak sam viđao i u bermudama što je pak neka druga krajnjost.
Biće uspeh ako nateraju neke konduktere da ne nose sindikalne bluze/majice već uniformu, hajde da vidimo sve kako će ići, jer bez stalne kontrole vrlo brzo će se sve vratiti na staro.
Klasična Srbija: povećaćemo ugled gradske uprave tako što ćemo terorisati posetioce da na 47 stepeni dolaze u pantalonama. Tako i ovi - nemaju jednu normalnu lokomotivu, vagona ni za lek, a problem minđuša.

Bermude nisu nikakva krajnost, već realnost novih klimatskih uslova. Kod mene na poslu gomila kolega leti dolazi u bermudama i eto, firma se nije raspala, niti je ikog briga.

Ceo pravilnik odiše na konzervativnu trulež 50ih godina, standardni seksizam i višak JNA-militarizma. Bumeri ponovo jašu.
 
Штета је нешто друго на железници у Србији. То што ви пишете је фантазирање.
Sve u Srbiji je postalo fantaziranje i bajka u koju veruje deo naroda. Stanje jeste bolje nego pre 12 godina, što je valjda i normalno, ali ovakve bajke.
Za 12 godina je urađeno oko 40km za 200km/h i još toliko za 160km/h od čega 10km nije ni pušteno na tu Vmax

Весић је овде писао о брзим пругама.
Брза пруга новом трасом од Ниша до Драгомана се сигурно неће ни градити а камоли бити завршена у следећих 10 година.
Исто важи и за брзу пругу од Ниша од Прешева.
Кроз грделичку клисуру и други колосек и пеглање кривина било би јако проблематично тако да ће се вероватно ту ићи на "обичну" пругу, што је негде и логично.
Колико знам, Београд - Ниш ће се радити из два или три дела?
Прва деоница требало је да буде нова траса Сталаћ - Ђунис, са друге стране Ресник - Велика Плана, за то време би саобраћај ишао преко Мале Крсне а онда затварање па Велика Плана - Сталаћ и Ђунис - Ниш.
Ако се до 2033. уради брза пруга до Ниша, нови чвор и модернизује постојећи јужни и источни крак и то би био успех, реално.
Da bi se bilo šta radilo od Resnika do Velike Plane preko Madenovca prvo mora da se završi trasa preko M. Krsne, koja nije gotova iako je puštena u saobraćaj, isto kao deonica za Pančevo. Poseban kriminal je rekonstrukcija deonice ka Mladenovcu, koja se sada napušta, a kredit uzet.
V. Plana Niš realno nema alternativni pravac i verovatno će se raditi pod saobraćajem.
Južno od Niša se može pričati o većoj brzini do Leskovca, dalje nema pojma.
Isto i ka Pirotu.
 
Sve u Srbiji je postalo fantaziranje i bajka u koju veruje deo naroda. Stanje jeste bolje nego pre 12 godina, što je valjda i normalno, ali ovakve bajke.
Za 12 godina je urađeno oko 40km za 200km/h i još toliko za 160km/h od čega 10km nije ni pušteno na tu Vmax
Kojih 10 km nije pušteno? Od Batajnice do Zemuna ili?
 
pre ovoga bi trebalo napraviti treći kolosek od Stare Pazove do NS isključivo za teretni saobraćaj. Za ovo se delimično može koristiti stara trasa NS pruge, Vmax da bude 120, teretnom ne treba više od toga. Najveća investicija bi bila most u NS, što bi optimalno bilo nizvodno kod te-to.

Због чега? Саобраћај на прузи Стара Пазова - Нови Сад је на испод 20% капацитета. Пруга је грађена за мешовити саобраћај. Нема апсолутно никакве потребе за тим.
 
А шта је спорно да музеј железнице буде у новом центру града, код Савског трга, између будућих музеја града и историјског?
Мада на Дунав станици могу да изложе локомотиве које имамо у Београду (44-004, 38-072, 11-022, 99.4-084, 761-001, 761-002, 761-003, 666-002, и по примерак 641, 661, 441 и 461). А после нек довуку из остатка земље.
 
Вероватно приликом чишћења депоа због грађевинских радова.
 
Vrh