Ceo koridor 10 u brzim prugama?
И то у наредних 10 годинаCeo koridor 10 u brzim prugama?
Добро је да остају шапке.Novi "dress code" u Srbija vozu.
Pogledajte prilog 178942
Pa to je i realan rok.И то у наредних 10 година
Ок, капирам, иду избори али ово је баш претеривање.
Novi "dress code" u Srbija vozu.
Pogledajte prilog 178942
Уколико би радови кренули следеће године и уколико би се сва четири правца радила истовремено, значи, нереално.Pa to je i realan rok.
Pa da, sledeće godine Niš-Beograd (što je najteža deonica realno). Sad nešto ugovaraju Niš-Skoplje mada imam osnovane sumnje da će to biti za niže dozvoljene brzine (realno ne treba 200 km/h južno od Niša).Уколико би радови кренули следеће године и уколико би се сва четири правца радила истовремено, значи, нереално.
Tako nekako, ali se to neće skoro raditi samo se okvirno trasa planiraNova trasa, znaci izmestili bi Nis - Dimitrovgrad iz korita Sicevacke klisure? Dimitrovgrad je na prilicno 560 m visine i pruga ce morati u uspon, nije najjednostavnije ako to izvedu sa potrebnim vestackim konstrukcijama (tuneli, vijadukti).
Весић је овде писао о брзим пругама.Pa da, sledeće godine Niš-Beograd (što je najteža deonica realno). Sad nešto ugovaraju Niš-Skoplje mada imam osnovane sumnje da će to biti za niže dozvoljene brzine (realno ne treba 200 km/h južno od Niša).
Tako nekako, ali se to neće skoro raditi samo se okvirno trasa planira
Klasična Srbija: povećaćemo ugled gradske uprave tako što ćemo terorisati posetioce da na 47 stepeni dolaze u pantalonama. Tako i ovi - nemaju jednu normalnu lokomotivu, vagona ni za lek, a problem minđuša.Samo mi nije jasno zašto ne dozvoljavaju minđušu muškarcima, okej ne treba da bude velika, ali ovako uopšteno ne razumem tu odredbu.
Ovo za izjave bez odobrenja direktora me podseća na radničko samoupravljanje.
Od ovoga da mašinovođa nosi šapku nema ništa, van bitnijih pravaca većina njih tera u trenerkama pa čak sam viđao i u bermudama što je pak neka druga krajnjost.
Biće uspeh ako nateraju neke konduktere da ne nose sindikalne bluze/majice već uniformu, hajde da vidimo sve kako će ići, jer bez stalne kontrole vrlo brzo će se sve vratiti na staro.
Sve u Srbiji je postalo fantaziranje i bajka u koju veruje deo naroda. Stanje jeste bolje nego pre 12 godina, što je valjda i normalno, ali ovakve bajke.Штета је нешто друго на железници у Србији. То што ви пишете је фантазирање.
Da bi se bilo šta radilo od Resnika do Velike Plane preko Madenovca prvo mora da se završi trasa preko M. Krsne, koja nije gotova iako je puštena u saobraćaj, isto kao deonica za Pančevo. Poseban kriminal je rekonstrukcija deonice ka Mladenovcu, koja se sada napušta, a kredit uzet.Весић је овде писао о брзим пругама.
Брза пруга новом трасом од Ниша до Драгомана се сигурно неће ни градити а камоли бити завршена у следећих 10 година.
Исто важи и за брзу пругу од Ниша од Прешева.
Кроз грделичку клисуру и други колосек и пеглање кривина било би јако проблематично тако да ће се вероватно ту ићи на "обичну" пругу, што је негде и логично.
Колико знам, Београд - Ниш ће се радити из два или три дела?
Прва деоница требало је да буде нова траса Сталаћ - Ђунис, са друге стране Ресник - Велика Плана, за то време би саобраћај ишао преко Мале Крсне а онда затварање па Велика Плана - Сталаћ и Ђунис - Ниш.
Ако се до 2033. уради брза пруга до Ниша, нови чвор и модернизује постојећи јужни и источни крак и то би био успех, реално.
Kojih 10 km nije pušteno? Od Batajnice do Zemuna ili?Sve u Srbiji je postalo fantaziranje i bajka u koju veruje deo naroda. Stanje jeste bolje nego pre 12 godina, što je valjda i normalno, ali ovakve bajke.
Za 12 godina je urađeno oko 40km za 200km/h i još toliko za 160km/h od čega 10km nije ni pušteno na tu Vmax
pre ovoga bi trebalo napraviti treći kolosek od Stare Pazove do NS isključivo za teretni saobraćaj. Za ovo se delimično može koristiti stara trasa NS pruge, Vmax da bude 120, teretnom ne treba više od toga. Najveća investicija bi bila most u NS, što bi optimalno bilo nizvodno kod te-to.
Kasacija.@mvbg1 ili @Rile zna li se gdje je završio emv 410 gosa leteći sumadinac jel jos uvek nije otišao u furdu
A vest o muzeju
NOVA ADRESA ZA 40.000 EKSPONATA: Železnički muzej u Beogradu mogao bi da bude smešten na Dunav stanici
ADRESA Železničkog muzeja mogla bi da bude Dunav stanica.www.novosti.rs
@Jelancha Mislim da su sada ozbiljno rešili da ovo izguraju do kraja.
Zna li se kad je to urađenoKasacija.