Naravno da ne. Postavljanje stajališta bi bilo protivzakonito (s obzirom da je brzina 200km/h), a gradnja stanice na malom odstojanju od ŽS Beška je nerealno. Još postoji i tunel. Tako da, stanica/stajalište vrlo teško. Jedino rešenje je autobus koji bi išao do ŽS Beška i to je najjeftinije i najoptimalnije rešenje. To što do sad nije uvedeno, više govori o onome ko je na čelu lokalne samouprave.Да ли технички то може да се изведе??
Nema od toga ništa.Pozdrav, zanima me vaše mišljenje, da li se ovde može nešto uraditi?
Pokrenuta peticija za povratak železinčke stanice Čortanovci
Čortanovčani su pokrenuli onlajn peticiju preko sajta „Kreni promeni“ u kojoj pozivaju pre svega stanovnike Čortanovaca da podrže ideju vraćanja železničke stanice selu. Do sada je peticiju potpisalo preko 1300 ljudi, -Odsečenost sela od pruge koja prolazi kroz njega je veliki problem, jer je...inmedija.rs
Ako neko želi da potpiše, to može uraditi ovde:
Železnička stanica Čortanovci
Odsečenost sela od pruge koja prolazi kroz njega je veliki problem, jer je železnička stanica udaljena 6 kilometara od sela. U nemogućnosti smo nalaženja adekvatnog rešenja odlaska na stanicu i povratka sa stanice u selo. Čak ne postoji ni trotoar na relaciji Čortanovci - Železničla stanica...peticije.kreni-promeni.org
Postavljanje stajališta bi bilo protivzakonito (s obzirom da je brzina 200km/h)
Rešenja ima samo je stvar volje.
Ништа осим поласка везаног са доласцима воза и обрнуто није решење.
Pa Lasta ima na svakih sat polaske radnim danom, uz malo štimovanja i prilagođavanje turaža lako bi se napravilo da se poklapaju vremena.
Sa druge strane Lasta bi bila srećna da još malo zaradi, putnici imaju vezu sa ŽS i mirna Bačka (ovaj Srem.)
Idu izbori, neka povedu inicijativu i dobiće šta hoće.
У ком то закону пише?
Имамо станицу Нова Пазова, која има ограду на перону који је уз пролазне колосеке којима се иде 200 км/ч.
Није практично да међуградски поласци служе за локални трансфер.
Потребан је шатл аутобус искључиво везан за воз. Једино је то поуздано. Тако се ради у Немачкој, Швајцарској итд.
Stajalište nije dozvoljeno.Ne bih rekla da je malo rastojanje između stanica opravdanje za nemogućnost stajališta jer ako posmatramo Beograd, vidimo stanice/stajališta Novi Beogad, Tošin bunar i Zemun na baš malim rastojanjima. A ne razumem to da bi stajalište bilo protivzakonito? Stajalište je protivzakonito, a stanica nije? Je li to poenta? Kako može stajalište Novi Beograd?
Srbija voz je pred puštanje pruge zamolio lokalne samouprave da se stanice povežu, eto kolko su ih lokalne samouprave povezale...Нек Србија воз склопи уговор са неким локалцима за трансфер атуобус. Могао би да вози кружно Бешка - ЖС - Чортановци - Банстол - Крушедол - Марадик - Бешка, у оба смера.
Plus od puta Beška - Čortanovci do stanice uz saobraćajnicu ne postoji ni pešačka staza, to bi bio minimum kada bi bus stajao kod skretanja za stanicu.Na lošu stvar su okrenuli energiju za peticiju.
Neka se dogovore sa gradom NS oko toga da se linija MAS-Čortanovci pojača i produži do ŽS Beška.
Druga alternativa je Lasta koja ima neverovatnih 20+ polazaka između Čortanovaca i Beške, ta linija bi mogla komotno da svraća na ŽS Beška.
Rešenja ima samo je stvar volje.
Dotična lokalna samouprava toleriše ovo: https://nova.rs/emisije/birajte-da-...donela-probleme-ukinut-im-prelaz-preko-pruge/Srbija voz je pred puštanje pruge zamolio lokalne samouprave da se stanice povežu, eto kolko su ih lokalne samouprave povezale...
Мора то Србија воз да узме у своје руке. Локалне самоуправе код нас су неспособне, и што је мања локална самоуправа то је неспособност већа. Не би Србија возу пала круна са главе и да купе 2-4 своја аутобуса, могу у половна, и пусте их кружно за пуњење ЖС Бешка.Srbija voz je pred puštanje pruge zamolio lokalne samouprave da se stanice povežu, eto kolko su ih lokalne samouprave povezale...
U suštini ne možeš imati peron na koloseku za 200 km/h osim u izuzetnim slučajevima (postojeća ograničenja recimo)
Чекај, је л' у суштини не можеш да имаш или није дозвољено?Stajalište nije dozvoljeno.
Stanica bi bila dozvoljena, ali zbog blizine tunela i blizine stanice "Beška" tako nešto nije moguće.
Elementi trase na Novom Beogradu dozvoljavaju maksimalnu brzinu od 120km/h na kojoj je dozvoljena ugradnja stajališta.
"Novi Beograd" je stanica ne stajalište
Saobraćajna struka neće dozvoliti izgradnju stanice/stajališta "Čortanovci" pa makar bila apokalipsa na zemlji.
Jedino rešenje koje stanovnici Čortanovaca imaju, a koje je izvodljivo već kolko sutra, jeste šatl autobus koji bi bio uvezan sa vozom.
Stanice i stajališta moraju imati pothodnik ili pasarelu za pristup putnika vozu.
Ако је највећа дозвољена брзина 200 км/ч, перони уз пролазне колосеке се не препоручују. Додуше, ово се односи на станице, за стајалишта није одређено. Ако ипак то применимо и на стајалишта, није забрањено иако није препоручљиво. На крају, имамо пример станице Нова Пазова са перонима уз пролазне колосеке.Perone treba projektovati uz preticajne koloseke. Peroni uz prolazne koloseke za brzinu V > 160 km/h se ne preporučuju, a za brzinu V > 200 km/h nisu dozvoljeni. Kod rekonstrukcija pruga za brzine V ≤ 200 km/h izuzetno se mogu primeniti uz odgovarajuće mere za bezbednost putnika.
Стајалиште не би морало да буде код самог улаза у тунел већ неких 300-400 метара од улазног портала, код зграде некадашње станице. Ту постоји пропуст испод пруге, не знам којих је димензија и да ли би могао да се искористи као подземни пролаз за пешаке.Све и да од Бешке до Карловачких Винограда Vmax није 200 и да се нова станица Бешка не налази где се налази изградња стајалишта Чортановци била би врло проблематична. Једино место где би стајалиште могло да се налази је на улазу у тунел. Са једне стране слабо приступачан појас уз пругу а са друге потпорни зид и канал за одводњавање.
Свака варијанта модернизације и другог колосека би станицу Чортановце укинуло и станицу Бешка изместило јер други колосек и пеглање трасе не би било могуће уз задржавање ове две станице на старим локацијама. На тренутно постојећу варијанту тунела и вијадукта ишло би се у све и једној варијатни модернизације јер стару трасу од Бешке до Карловачких Винограда не би било ни рационално ни изводљиво пеглати, што због изграђености што због успона.
За становништо које користи железницу тако нешто било би врло корисно, за СВ неисплативо а локална самоуправа има других брига.Мора то Србија воз да узме у своје руке. Локалне самоуправе код нас су неспособне, и што је мања локална самоуправа то је неспособност већа. Не би Србија возу пала круна са главе и да купе 2-4 своја аутобуса, могу у половна, и пусте их кружно за пуњење ЖС Бешка.
На самом улазу у тунел не би ни смело да буде, на тај део од пропуста до тунела сам и мислио.Стајалиште не би морало да буде код самог улаза у тунел већ неких 300-400 метара од улазног портала, код зграде некадашње станице. Ту постоји пропуст испод пруге, не знам којих је димензија и да ли би могао да се искористи као подземни пролаз за пешаке.
Ево пошто сам из Инђије, могу да кажем шта је у питању овде. Ова петиција је подстакнута од стране покрета ГрађанИН као кампања пред будуће локалне изборе у Инђији, који треба да се одрже на пролеће следеће године. Читава расправа се око тога повела на Фејсбуку (уколико неко жели да баци поглед окачићу линк ниже). Дошло је до тога да одборник писао министру Весићу. Неко је подносиоцу молбе у коментарима лепо објаснио (@Boki123 да ниси ти? По стилу писања бих рекао да си ти ) зашто не може да се спроведе у дело и ко што каже @mvbg1 нема од тога ништа. Расправа се претворила на нешто што виђамо у УЉЖ - гомила бесмислених коментара и глупости a сама петиција класично ложење масе пред изборе. Могуће је да нам се овде прикључила и сама иницијаторка петиције, нека се јави ако је заиста она.Pozdrav, zanima me vaše mišljenje, da li se ovde može nešto uraditi?
Pokrenuta peticija za povratak železinčke stanice Čortanovci
Čortanovčani su pokrenuli onlajn peticiju preko sajta „Kreni promeni“ u kojoj pozivaju pre svega stanovnike Čortanovaca da podrže ideju vraćanja železničke stanice selu. Do sada je peticiju potpisalo preko 1300 ljudi, -Odsečenost sela od pruge koja prolazi kroz njega je veliki problem, jer je...inmedija.rs
Ako neko želi da potpiše, to može uraditi ovde:
Železnička stanica Čortanovci
Odsečenost sela od pruge koja prolazi kroz njega je veliki problem, jer je železnička stanica udaljena 6 kilometara od sela. U nemogućnosti smo nalaženja adekvatnog rešenja odlaska na stanicu i povratka sa stanice u selo. Čak ne postoji ni trotoar na relaciji Čortanovci - Železničla stanica...peticije.kreni-promeni.org