Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da bi se bilo šta radilo od Resnika do Velike Plane preko Madenovca prvo mora da se završi trasa preko M. Krsne, koja nije gotova iako je puštena u saobraćaj, isto kao deonica za Pančevo. Poseban kriminal je rekonstrukcija deonice ka Mladenovcu, koja se sada napušta, a kredit uzet.
V. Plana Niš realno nema alternativni pravac i verovatno će se raditi pod saobraćajem.
Južno od Niša se može pričati o većoj brzini do Leskovca, dalje nema pojma.
Isto i ka Pirotu.
Колико знам, нова траса Сталаћ - Ђунис требало је већ да се ради али се постојећи пројекат напушта и ради се нови.
Јајинци - Мала Крсна је завршено али је још увек проблем скретница и сигнализација?
Колико сам видео од Ресника преко Младеновца до Велике Плане 90% је нова траса, стара се напушта и иде се на везу са Јајинци - Мала Крсна код Малог Пожаревца тако да би се терет, када се све заврши, одвајао код Малог Пожаревца?
 
Poslednja izmena:
Jesi li sigjran za to kod Malog Požarevca? To je bio stari plan.

Fino ako bi bila ta veza; mogli bismo da imamo stvarno brz voz za Smederevo/Požarevac.
 
Jesi li sigjran za to kod Malog Požarevca? To je bio stari plan.

Fino ako bi bila ta veza; mogli bismo da imamo stvarno brz voz za Smederevo/Požarevac.
Не знам, нисам сигуран, питам.
И мени то делује као логично решење, видећемо шта ће бити.
Мислим да од Ресника преко Младеновца до Велике Плане за сада постоји само идејно решење.
 
Eh, 'pitaš' i 'deluje ti'. Ja rekoh, video si neku mapu, ili si čuo od nekog pouzdanog.

Od prespajanja trase dve pruge se, koliko znamo, odustalo - tuda je trebalo da ide buduća pruga za Niš, do pre dve godine, pa su je preusmerili na Mladenovac i Palanku

Nova pruga preko Mladenovca se gradi i za teretni saobraćaj, prespajanje kod Malog Požarevca sada bi imalo smisla samo za putnički (regionalni).
 
Eh, 'pitaš' i 'deluje ti'. Ja rekoh, video si neku mapu, ili si čuo od nekog pouzdanog.

Od prespajanja trase dve pruge se, koliko znamo, odustalo - tuda je trebalo da ide buduća pruga za Niš, do pre dve godine, pa su je preusmerili na Mladenovac i Palanku

Nova pruga preko Mladenovca se gradi i za teretni saobraćaj, prespajanje kod Malog Požarevca sada bi imalo smisla samo za putnički (regionalni).

Taко је, то је стари план. Садашњи иде по траси и уз трасу садашње пруге преко Младеновца.
 
Јајинци - Мала Крсна је завршено али је још увек проблем скретница и сигнализација?
...i PP

Nije završeno jer ima problema sa signalizacijom i PP, a pre svega nije dovedeno na Vmax po projektu.
 
...i PP

Nije završeno jer ima problema sa signalizacijom i PP, a pre svega nije dovedeno na Vmax po projektu.

Доведено је на максималну брзину по пројекту, а то је Јајинци - Липе 65 км/ч, Липе - Мали Пожаревац 80 км/ч и Мали Пожаревац - Мала Крсна 100 км/ч.
 
...i PP

Nije završeno jer ima problema sa signalizacijom i PP, a pre svega nije dovedeno na Vmax po projektu.

Доведено је на максималну брзину по пројекту, а то је Јајинци - Липе 65 км/ч, Липе - Мали Пожаревац 80 км/ч и Мали Пожаревац - Мала Крсна 100 км/ч.
I što se samog koloseka tiče odrađen je sasvim solidno. Evo već godinu i po dana nema nekih poremećaja same geometrije osim na dve deonice (Vodanj - Umčari, Umčari M. Požarevac), i to malo posle puštanja pruge u saobraćaj. Podbijeno mašinski onda i toeto.
Lagane vožnje koje su uvedene kroz stanice su samo iz razloga što propisi tako nalažu a ne zbog samog stanja kolosečne rešetke.
Navodno se ide na soluciju da se signalizacija pusti mešovito. Između nekih stanica će biti APB a negde MZ.
Očigledno imaju ogromne probleme oko puštanja signalizacije pa su se odlučili na ovu soluciju. Mada, kriminalno je ovo što rade iz razloga što je sve to plaćeno za APB a sad naprasno menjaju na MZ.
Goli otok je malo šta su pojedini zaslužili!!!
 
А у чему је толики проблем са АПБ, технологијом од пре више од пола века?
 
А у чему је толики проблем са АПБ, технологијом од пре више од пола века?
Vrv. zato što više košta njegova ponovna aktivacija od MZ-a. Da li su pare potrošene ili je nabavljena neodgovarajuća oprema? Najverovatnije jedno od to dvoje.
 
Sa jedne strane se troše stotine miliona na razliku od 160 do 200 a sa druge nemaju mogućnost da vrate APB funkcionalnost od pre 55 godina.
A čitav pravac od ispod autoputa do M. Krsne nema ni jednu krivinu i zaista ne vidim ni jedan razlog zašto tu nije 120km/h
 
Sa jedne strane se troše stotine miliona na razliku od 160 do 200 a sa druge nemaju mogućnost da vrate APB funkcionalnost od pre 55 godina.
A čitav pravac od ispod autoputa do M. Krsne nema ni jednu krivinu i zaista ne vidim ni jedan razlog zašto tu nije 120km/h
Problem je u privatnoj firmi koja nije završila radove a ne u IŽS ili državi.
Ustvari svako ima svoj deo odgovornosti ali ovde je zakazao izvođač radova a ne naručioc posla.
Što se tiče konfiguracije pruge, da ne bi neko pomislio da je pravac kao prema Šidu... Ima krivina itekako, ne oštrih kao od M. Požarevca ka Jajincima ali ih ima. Ustvari,pravaca gotovo da i nema.
120km/h može ali bi brzine bile ispresecane sa ograničenim brzinama zbog PP-a koji su bez svetlosnih signala i branika ili polubranika a kojih ima gotovo na svakih kilometar ili dva.
 
Ta pruga ima minimalni radijus od 700m (Mali Požarevac do pred Male Krsne) i taj radijus omogućava maksimalnu brzinu od 100 km/h. Dakle nije moguće povećanje
 
Такође, потпуно нови горњи строј је урађен само на делу Јајинци - Мали Пожаревац. На делу Мали Пожаревац - Мала Крсна је саниран постојећи горњи строј како би се брзина са 80 км/ч пре ремонта подигла на 100 км/ч.
 
Problem je u privatnoj firmi koja nije završila radove a ne u IŽS ili državi.
Ustvari svako ima svoj deo odgovornosti ali ovde je zakazao izvođač radova a ne naručioc posla.

Taj isti naručioc radova ima kontrolne prijemne organe koji bi takve stvari trebali da spreče, al izgleda da se kod nas sve može. :vops:
Bila je frka da se pusti pruga, s obzirom na stanje Mladenovačkog kraka, ali mogli su da uslove izvođača radova da završi signalizaciju pod saobraćajem, ali eto ispala je sadašnja situacija.
 
Taj isti naručioc radova ima kontrolne prijemne organe koji bi takve stvari trebali da spreče, al izgleda da se kod nas sve može. :vops:
Bila je frka da se pusti pruga, s obzirom na stanje Mladenovačkog kraka, ali mogli su da uslove izvođača radova da završi signalizaciju pod saobraćajem, ali eto ispala je sadašnja situacija.
Pojavljuju se sporadično ljudi iz SS-a duž pruge i rade nešto po relejnim kućicama i oko signala. Sve više je signala koji su "oživeli" i pokazuju SZ. "STOJ".
Pojedini prostorni signali koji su ujedno predstavljali i predsignale su sada dobili zasečen vrh i samo dve lanterne, što znači da se nešto pokrenulo sa mrtve tačke. Koliko će još vremena proći do normalizacije ovakvog stanja na terenu? Ostaje da se vidi.
 
Pozdrav, zanima me vaše mišljenje, da li se ovde može nešto uraditi?

Ako neko želi da potpiše, to može uraditi ovde:
 
Vrh