mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.728
- Pohvaljen
- 10.974
Minimum pre dve decenije.Zna li se kad je to urađeno
Minimum pre dve decenije.Zna li se kad je to urađeno
Ono što je stajalo u TPS-u su bila motorna kola od dmv 811-816 tzv. GANZ.Вероватно приликом чишћења депоа због грађевинских радова.
Videćemo u kom smeru će sve ovo ići.и ГСП је то својевремено говорио...
Sve slike šumadinca koje sam video su starije od interneta, nekih arhiva tako da je verovatno isecen jos 90ih.Minimum pre dve decenije.
Колико знам, нова траса Сталаћ - Ђунис требало је већ да се ради али се постојећи пројекат напушта и ради се нови.Da bi se bilo šta radilo od Resnika do Velike Plane preko Madenovca prvo mora da se završi trasa preko M. Krsne, koja nije gotova iako je puštena u saobraćaj, isto kao deonica za Pančevo. Poseban kriminal je rekonstrukcija deonice ka Mladenovcu, koja se sada napušta, a kredit uzet.
V. Plana Niš realno nema alternativni pravac i verovatno će se raditi pod saobraćajem.
Južno od Niša se može pričati o većoj brzini do Leskovca, dalje nema pojma.
Isto i ka Pirotu.
Не знам, нисам сигуран, питам.Jesi li sigjran za to kod Malog Požarevca? To je bio stari plan.
Fino ako bi bila ta veza; mogli bismo da imamo stvarno brz voz za Smederevo/Požarevac.
Eh, 'pitaš' i 'deluje ti'. Ja rekoh, video si neku mapu, ili si čuo od nekog pouzdanog.
Od prespajanja trase dve pruge se, koliko znamo, odustalo - tuda je trebalo da ide buduća pruga za Niš, do pre dve godine, pa su je preusmerili na Mladenovac i Palanku
Nova pruga preko Mladenovca se gradi i za teretni saobraćaj, prespajanje kod Malog Požarevca sada bi imalo smisla samo za putnički (regionalni).
То је ово?Taко је, то је стари план. Садашњи иде по траси и уз трасу садашње пруге преко Младеновца.
...i PPЈајинци - Мала Крсна је завршено али је још увек проблем скретница и сигнализација?
...i PP
Nije završeno jer ima problema sa signalizacijom i PP, a pre svega nije dovedeno na Vmax po projektu.
...i PP
Nije završeno jer ima problema sa signalizacijom i PP, a pre svega nije dovedeno na Vmax po projektu.
I što se samog koloseka tiče odrađen je sasvim solidno. Evo već godinu i po dana nema nekih poremećaja same geometrije osim na dve deonice (Vodanj - Umčari, Umčari M. Požarevac), i to malo posle puštanja pruge u saobraćaj. Podbijeno mašinski onda i toeto.Доведено је на максималну брзину по пројекту, а то је Јајинци - Липе 65 км/ч, Липе - Мали Пожаревац 80 км/ч и Мали Пожаревац - Мала Крсна 100 км/ч.
Vrv. zato što više košta njegova ponovna aktivacija od MZ-a. Da li su pare potrošene ili je nabavljena neodgovarajuća oprema? Najverovatnije jedno od to dvoje.А у чему је толики проблем са АПБ, технологијом од пре више од пола века?
A čitav pravac od ispod autoputa do M. Krsne nema ni jednu krivinu i zaista ne vidim ni jedan razlog zašto tu nije 120km/h
Problem je u privatnoj firmi koja nije završila radove a ne u IŽS ili državi.Sa jedne strane se troše stotine miliona na razliku od 160 do 200 a sa druge nemaju mogućnost da vrate APB funkcionalnost od pre 55 godina.
A čitav pravac od ispod autoputa do M. Krsne nema ni jednu krivinu i zaista ne vidim ni jedan razlog zašto tu nije 120km/h
Problem je u privatnoj firmi koja nije završila radove a ne u IŽS ili državi.
Ustvari svako ima svoj deo odgovornosti ali ovde je zakazao izvođač radova a ne naručioc posla.
Pojavljuju se sporadično ljudi iz SS-a duž pruge i rade nešto po relejnim kućicama i oko signala. Sve više je signala koji su "oživeli" i pokazuju SZ. "STOJ".Taj isti naručioc radova ima kontrolne prijemne organe koji bi takve stvari trebali da spreče, al izgleda da se kod nas sve može.
Bila je frka da se pusti pruga, s obzirom na stanje Mladenovačkog kraka, ali mogli su da uslove izvođača radova da završi signalizaciju pod saobraćajem, ali eto ispala je sadašnja situacija.