Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Као Шапчанин велим да нама ни не треба директан, само добра веза у Руми јер дизелке после Руме иду преспоро. Такође овај "брзи" воз је апсолутно сулуд.
Čak i da se kombinacija sa presedanjem u Rumi svede na minimalno moguće vreme (elekrifikacija itd) trasa je takva da železnica nikad ne bi mogla da bude konkurentna na tom pravcu. Kratkoročno bi svakako bilo putnika, ali ako želimo ozbiljnu povezanost Mačve sa Beogradom ovo je jedina opcija.
 
Kako sam alergičan na ovaj fušeraj, zavare pa tako ostave sirovo..🙄

Screenshot_20231031_112250_Messenger.jpg
 
Штета је нешто друго на железници у Србији. То што ви пишете је фантазирање.

Иначе, Вучић синоћ рече да радови на прузи Ниш - Димитровград крећу у наредних 7 дана. Међутим, неко му је изгледа погрешно рекао да је и то брза пруга, а не модернизација и електрификација постојеће пруге, пошто је кренуо да прича да ће се до Истанбула стизати за 7-8 сати и да је то део будуће брзе пруге Будимпешта - Београд - Софија - Истанбул.
A koja će brzina biti na njoj? Znači radi se i drugi kolosek?
 
Ne, radi se jedab kolosek za 120 km/h sa elektrifikacijom. Izgradnja pruge za velike brzine Niš-Sofija će ići potpuno drugom trasom od postojeće u nekoj dalekoj budućnosti

*до 120 км/ч. А рекао бих да је та брзина постојећом трасом могућа само између Пирота и Димитровграда.
 
ваљда ће бити у стилу Бешке?

Бешка није стајалиште него станица. Апсолутно је неодрживо да свако село има станицу. Но свакако, пруга сe ради постојећом трасом, тако да је цела дискусија у рејону фантазије.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ovo je sponzorisan video za Cities Skylines 2 ali od 3:41 pominje se pruga Budompesta-Beograd.
Lik je Madjar, urbanista po obrazovanju, ja mislim, koji zivi u Nemackoj.
Ne znam sta je od ovoga tacno sta ne ali evo ko hoce da pogleda...

 
Како сам разумео, ово је неки потенцијални план за будућност?
Кикинда - Банатско Аранђелово је део старе пруге Темишвар - Сегедин.
Та пруга више не постоји а веза са Сегедином преко моста на Тиси прекинута је пре 80 година када је мост срушен.
Ако би се у некој будућности због терета планирало краће повезивање банатске пруге и Сегедина много краће и јефтиније је пругом Сента - Кањижа - Хоргош.
Та пруга се демонтира.
Повезивање Смедерева са Београдом преко Ковина и Панчева би можда имало смисла због путничког саобраћаја (Пожаревац - Мала Крсна - Смедерево - Ковин - Панчево - Београд) и због терета уколико би се део терета са југа пребацио на банатску пругу.
Пруга Сомбор - Апатин се демонтира као и пруга Зрењанин - Вршац.
 
Poslednja izmena:
Није то никакав план за будућност него фантазирање и цртање по мапи једног од чланова форума. Претпостављам да сви имамо десетине, а неки и стотине мапа на рачунару где смо разматрали и анализирали разне варијанте и фантазије, само имамо довољно обзира према другима да своје играрије не стављамо на форум.
 
Ne, radi se jedab kolosek za 120 km/h sa elektrifikacijom. Izgradnja pruge za velike brzine Niš-Sofija će ići potpuno drugom trasom od postojeće u nekoj dalekoj budućnosti
pre ovoga bi trebalo napraviti treći kolosek od Stare Pazove do NS isključivo za teretni saobraćaj. Za ovo se delimično može koristiti stara trasa NS pruge, Vmax da bude 120, teretnom ne treba više od toga. Najveća investicija bi bila most u NS, što bi optimalno bilo nizvodno kod te-to.
 
Није то никакав план за будућност него фантазирање и цртање по мапи једног од чланова форума. Претпостављам да сви имамо десетине, а неки и стотине мапа на рачунару где смо разматрали и анализирали разне варијанте и фантазије, само имамо довољно обзира према другима да своје играрије не стављамо на форум.

Stavi, meni bi bilo zanimljivo
 
Vrh