Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Za dalje od budimpešte da, ali ako želimo da imamo klsaičnu IC liniju BG-BUD sa puno polazaka i malim vremenom okretanja garniture su skoro obavezne. Ovde me mnogo brine kapacitet ovih garnitura, odnosno što će biti 4 delne. Verujem da imaju kapacitet sličan KISSu a on je jedva dovoljan za BG-NS

Znači tih 5 vozova iz Kine će biti četvorodelne???
 
Armatura odradjena, sluka je od sinoć.
sledi oplata i betoniranje
Subotica centar
20231017_202250.jpg
 
RVR u hali za RVR (Stara hala), svi stadleri u hali za Stadlere (ona siva) jedino su upitni kinezi.
 
Poslednja izmena:
Ma verovatno ide 250 ili 300 ali će ga naši voziti na 200, možda u fazi testiranja pruge odrade neki rekord i to bi bilo to.
Taj naš fuxing nije ni jedan sa linka već će biti na platformi jednog od njih i skraćena verzija homologovana za EU.
 
Ponovo sam ga pitao da li moze da kaze koji je tacno model Fuxinga koji će sluziti kao platformu za srpski brzi voz pa čekam odgovor (ako odgovori)
 
Питање је зна ли и он. Неке ствари код нас иду по директиви са врха.
 
Ma zna on nego je sad u dilemi da li da kaze ili ne jer je svestan da ce odmah da izadju članci po novinama i snimci na youtube-u "Srbija kupila 5 Fuxing CRXXX" pa mora da se preracuna da li ce dobiti packu ili ne ako na svojoj inicijativi otkrije koji je model voza.
 
Armatura odradjena, sluka je od sinoć.
sledi oplata i betoniranje
Subotica centar
Ovim temp

Armatura odradjena, sluka je od sinoć.
sledi oplata i betoniranje
Subotica centar
Pogledajte prilog 176947
Ovim tempom oni će završiti grube betonske radove za desetak dana, gore dole, e sad koliko je potrebno za ostale propratne vidljive i nevidljive poslove ne znam, ali ne deluje mi nerealno da puste nadvožnjak već negde u novembru umesto 25. decembra kako su najavali. Naravno ako ne uspore naprasno nakon ovih glavnih radova.
 
Ja sam mogao da udjem u TPS jer znam nekog ko radi tamo, inače ne može da se udje, neće te pustiti portir, ma da zavisi i od čuvara obezbedjenja jedan stariji je posebno rigorozan
Plus sad će biti i kartice koje ćeš morati da imaš sa sobom da bi ušao.
 
Po izjavama MÁV-a za mađarske medije, oni ne znaju ništa o pokretanju voza između Subotice i Segedina 23. oktobra, danas je i sa mađarske strane potvrđeno da trasa Röszke - Segedin nije spremna za putnički saobraćaj.

ŽS u redu vožnje i spominje Subotica - Röszke. Mislim odatle se može stići do Segedina lako busem ali jako nema smisla uopšte i pokretati polazak ako će to biti na kraju.

Mađarski mediji navode da bi pruga trebala biti spremna krajem novembra a potencijalno i da bi tek od promene reda vožnje 9. Decembra trebala da se uvede linija.
 
Prosao sam pre neki dan jos rade. Trenutno stubove postavljaju za kontaktnu mrežu. Masa ih je pored pruge. E sad ako stave 2 para vozova to nece mnogo ometati radove.
Sto se tice roka za nadvoznjak, sigurno će biti pre roka. Ovaj izvodjac je ozbiljan igrac, i onaj kod Pionira su završili pre roka.
 
Po izjavama MÁV-a za mađarske medije, oni ne znaju ništa o pokretanju voza između Subotice i Segedina 23. oktobra, danas je i sa mađarske strane potvrđeno da trasa Röszke - Segedin nije spremna za putnički saobraćaj.

ŽS u redu vožnje i spominje Subotica - Röszke. Mislim odatle se može stići do Segedina lako busem ali jako nema smisla uopšte i pokretati polazak ako će to biti na kraju.

Mađarski mediji navode da bi pruga trebala biti spremna krajem novembra a potencijalno i da bi tek od promene reda vožnje 9. Decembra trebala da se uvede linija.
Mađari usput rade prugu između Segedina i Kikunfeleđhaze tako da do 17. novembra putnike između stanica Szeged-Seged Rokus i Kiskunfeleđhaze prevoze Tram-train pa bus.
A i direktor SV gospodin Bulajić mi je večeras pisao da će prema najnovijim info od MAV-a prevoz putnika krenuti tek za dve nedelje a ne 23.10. kako je bilo planirano
Što se tiče RV nakon 9. decembra isto tako se nadam da će biti više polazaka
 
Vrh