Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Мислим да је погрешно да имамо гарнитуре за међународни саобраћај и да су композиције са вагонима практичније за то. Нпр. курсна кола.
Za dalje od budimpešte da, ali ako želimo da imamo klsaičnu IC liniju BG-BUD sa puno polazaka i malim vremenom okretanja garniture su skoro obavezne. Ovde me mnogo brine kapacitet ovih garnitura, odnosno što će biti 4 delne. Verujem da imaju kapacitet sličan KISSu a on je jedva dovoljan za BG-NS
 
Zar nije Bulajić rekao u intervjuu za Ekapiju da će tri garniture biti dovoljne za do Subotice ali da nam za prugu do Niša treba dodatnih voznih sredstava i da će za to biti nabavljeno još pet garnitura za koje veruje da će biti iz Kine. A s druge strane ići će se na nabavku lokomotiva i remont 22 najnovija vagona plus kupovina spavaćih kola za međunarodni saobraćaj.
Možda samo Kinezi prenose ovako u kontekstu projekta koji oni finansiraju (pošto prugu do Niša ne finansiraju oni).
 
Zar nije Bulajić rekao u intervjuu za Ekapiju da će tri garniture biti dovoljne za do Subotice ali da nam za prugu do Niša treba dodatnih voznih sredstava i da će za to biti nabavljeno još pet garnitura za koje veruje da će biti iz Kine. A s druge strane ići će se na nabavku lokomotiva i remont 22 najnovija vagona plus kupovina spavaćih kola za međunarodni saobraćaj.
Možda samo Kinezi prenose ovako u kontekstu projekta koji oni finansiraju (pošto prugu do Niša ne finansiraju oni).
22 vagona je ništa, to može da pokrije Zagreb, Ljubljanu i Beč. To će biti 1-2 polaska dnevno ka Beču a ka Budimpešti nam treba mnogo više.
Što se tiče Subotice, ja stvarno ne znam kako će organizovati saobraćaj sa 3 garniture, takt onda možemo da zaboravimo.
 
20 vagona 10+10
Po garniturama 5x(2+2)
... Što se tiče Subotice, ja stvarno ne znam kako će organizovati saobraćaj sa 3 garniture, takt onda možemo da zaboravimo.
Lepo. Oni će biti dopuna ovima koji do Budimpešte i voziće samo IC, što je normalno.
IC za Novi Sad nema mnogo smisla, treba pojačati RegioEx
 
20 vagona 10+10
Po garniturama 5x(2+2)

Lepo. Oni će biti dopuna ovima koji do Budimpešte i voziće samo IC, što je normalno.
IC za Novi Sad nema mnogo smisla, treba pojačati RegioEx
Subotica se pušta pre Budimpešte.
Sa 3 voza je moguće organizovati nekako saobraćaj, ali bi iziskivalo smanjivanje broja IC polaska na BG-NS.
IC na BG-NS je apsolutno najpopularniji vid prevoza. To potvrđuje i broj putnika. Imak velika većina putuje direktno.
 
Rebranding...
Screenshot_20231017_220512_Instagram.jpg
 
Nek kupe dobar marketing i dobru organizaciju od kineza. Trebaju takvo njihovo iskustvo da bude brand. Nemacka u tome nije uspela, azijatima to bas ide.
 
зашто четвороделне Бог их убио да их не убио. то треба да буде са најмање 6 модула, када већ узимају једноспратне
Ako su prekogranicne mozda zbog procedure na granici, ko ce znati. ICE u Nemackoj su bas dugacki, da voze takve kompozicije, nema sanse da pregled dokumenta ide ispod 45 min.
 
Nek kupe dobar marketing i dobru organizaciju od kineza. Trebaju takvo njihovo iskustvo da bude brand. Nemacka u tome nije uspela, azijatima to bas ide.
Što bi pravili novi brend kad već imamo brend Soko koji prepoznaje 80% građana Srbije?
 
Србија воз је лош бренд сам за себе. Соко је пун погодак.
 
Oni u gumenjari nisu čuli
Za knjigu standarda
Sve rade naopako
Kao nesto poprave pa zabrljaju pa ponovo
Tih novih 5 vozova iz kine gde misle da održavaju i da ko ce da im vozi i odrzava to kinezi
 
Oni u gumenjari nisu čuli
Za knjigu standarda
Sve rade naopako
Kao nesto poprave pa zabrljaju pa ponovo
Tih novih 5 vozova iz kine gde misle da održavaju i da ko ce da im vozi i odrzava to kinezi
U sklopu uguovora je 20 godina uključenog održavanja
 
Bar nesto pametno da ugovore ostaje jos hala gdje ce to da se radi
Blago kad imaš nikolu iz boleca
Kako nam ide održavanje na ZS pokazuje 15 novih lokomotiva
 
Bar nesto pametno da ugovore ostaje jos hala gdje ce to da se radi
Blago kad imaš nikolu iz boleca
Kako nam ide održavanje na ZS pokazuje 15 novih lokomotiva
Vozovi će se održavati u novim halama u TPS Zemun.
15 novih lokomotiva nema veze sa Srbija vozom već sa Srbija Kargom, potpuno drugom firmom
 
Sto bi trebalo da znači da SV radi mnogo bolje od SK sto moze da se kaze samo ko nikad nije vidio TpS Zemzn iznutra i jesu one pijanice otišle u penziju jel depo ograđen jel kontrolisati pristup gdje se saraju garniture zašto vagon restoran služi za loš ukras zašto....
 
TPS zemun ovaj novi deo je na veoma visokom nivou apsolutno uporedivo sa nekim depoom na zapadu.
 
Да ли су оградили цео депо и обезбедили контролу приступа?
Naravno da ne, ako nećeš da preskačeš ogradu od pruge, samo prođeš kroz podvožnjak, pa pored pruge jer ne može ograda preko pruge, a nema ni čuvara. Bilo bi lakše da su lepo ogradili ceo predviđeni prostor između dva koloseka (mada i tad mora neko da gleda na dve strane gde može preko stanica da se uđe na prugu i na dva podvožnjaka, ali to je mnogo lakše od trenutne situacije). Inače, naselje "sakupljača sekundarnih sirovina" pored depoa je živnulo u poslednje vreme.
 
Vrh