Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

А тек ови дилетанти из Србија воза. Најаве воз, а неће ићи. Не могу обичну налепницу да залепе право. Офарбају вагоне од врата до врата, а кров и чело ништа, него се откидају делови фарбе, цуре трагови прљавштине и рђе, чега већ... Трио фантастико, Србија воз, Србија карго, ИЖС, не зна се где су већи неспособњаковићи...
 
А тек ови дилетанти из Србија воза. Најаве воз, а неће ићи. Не могу обичну налепницу да залепе право. Офарбају вагоне од врата до врата, а кров и чело ништа, него се откидају делови фарбе, цуре трагови прљавштине и рђе, чега већ... Трио фантастико, Србија воз, Србија карго, ИЖС, не зна се где су већи неспособњаковићи...
Šta je krivo nalepljeno? Meni se čini da je sve dobro
 
Da li razumem dobro, zamerka je da na ovoj slici nije donja linija u logo-u "dovoljno" paralelna sa srednjom recimo?
Screenshot_20231018_182849_Instagram.jpg
 
Da, jasno se vidi da je ta poslednja linija kriva, plus ako malo bolje pogledate i logo na jednom čelu je ukrivo nalepljen. Da ne spominjem da su skinuli inventarski broj sa čela. Bolje je bio urađen posao onda kada su lepili onaj paint logo.
 
Tolika ulaganja u nove garniture, pruge, stanicu Prokop, uniforme...

I da ne možeš zaposliti par grafičkih dizajnera da ti oblikuju kompletan VI i sve primene istog, nego i ovo što zapravo izgleda kao dobra osnova usvinjiš sa ovim neravnim štraftama ili besmislenim umetanjem crvene-plave-bele gde god stigneš, jer po tebi i toalet papir u žel. stanici treba da bude u bojama zastave Srbije.
 
Мањи лого висине прозора би се боље уклопио. Искрено, боље да је остало старо ЖС а да су предузећа назвали ЖС превоз путника, ЖС карго и ИЖС.
 
Po mišljenju članova koji se razumeju malo bolje u železnički saobraćaj da li je realno očekivati da kada bude puštena proga do Budimpešte da pored naših vozova počnemo da viđamo i strane vozove?

Pretpostavljam da će MAV takođe sa svojim kompozicijama održavati linuju BG-BUD?

Da li je realno očekivati da neki austrijski prevoznik otvori liniju Beč-Beograd?

Ili čak Deutche Bahn da ima liniju Minhen-BG, sa na primer ICE vozovima?

I da li neko zna zbog čega BiH Talgo vozovi ne saobraćaju na relaciji BG-Sarajevo, sećam se da je davno pričano o tome. Da li postoji neki realan i nepremostiv razlog?
 
Znam da je malo off-topic ali hajde da pitam, pošto je isto stanična zgrada u pitanju:

Dokle se stiglo sa stanicom u Novom Sadu i da li je dovoljno blizu završetka da bude otvorena u ovom "predizbornom" ludilu koje izgleda počinje otvaranjem Prokopa.
 
Po mišljenju članova koji se razumeju malo bolje u železnički saobraćaj da li je realno očekivati da kada bude puštena proga do Budimpešte da pored naših vozova počnemo da viđamo i strane vozove?

Pretpostavljam da će MAV takođe sa svojim kompozicijama održavati linuju BG-BUD?

Da li je realno očekivati da neki austrijski prevoznik otvori liniju Beč-Beograd?

Ili čak Deutche Bahn da ima liniju Minhen-BG, sa na primer ICE vozovima?

I da li neko zna zbog čega BiH Talgo vozovi ne saobraćaju na relaciji BG-Sarajevo, sećam se da je davno pričano o tome. Da li postoji neki realan i nepremostiv razlog?
За сада мислим да наши неки правилници или закони дају монопол Србија возу. Отуд нема ни других домаћих оператера у превозу путника.
Надам се да ће се то променити у будућности, мислим да ће воз Суботица-Сегедин бити први случај.

Што се тиже воза Бг-Сарајево, проблем је што Хрватске жељезнице наплаћују пуно прелазак воза, а преко Зворника и Руме није баш најбоља пруга, мада није ни на делу Шид-Сремска Митровица. Искрено ја бих волео да се политички исфорсира пруга Бг-Сарајево са изградњом пруге Ваљево-Лозница и електрификацијом од Лознице до Сарајева.
 
Онда нек се уради електрификација пруге Рума-Зворник, и даље кроз БиХ Зворник-Сарајево :) Онда би све оперативне пруге у БиХ биле електрификоване.
 
Vrh