spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.454
- Pohvaljen
- 17.603
Pa po njegovom odgovoru deluje da nije ni Fuxing.
Taj doubl deck je jedini 200km/h CRRC koji ima EU sertifikate.
potrazio i nasaoTaj model su Kinezi pokazivali Zorani Mihajlović pre par godina.
Da,na to sam mislio. Ona je tada i rekla da će takvi vozovi saobraćati na brzoj pruzi.
Mene zanima šta će EU da kaže po tom pitanju, da ne naprave neku zavrzlamu. Inače vozovi baš dobro izgledaju. Ima li neko neku sliku iznutra kakvi su i da li će imati ETSC 2, i manje bitno ketering kao u KISS-u? Inače ovde piše da su sa 4 kola.Vrlo moguće da je taj model naručen nego on ne sme to javno da kaže.
Moguće da su sve pripremili za homologaciju jer je predvidjeno da ide do Budimpešte.
U svakom slučaju jako lepa vest i fantastičan vozić ako je ovo naručeno.
Nestvarna slika da ovako nesto vozi po Srbiji.
Ta maketa je zapravo CR 400 BF , dok CR 300 AF drugačije izgleda i ima drugu šemu bojenja (drugačiju šemu ima i 300 BF)ipak je cr 300 af i na izlozbenom prostoru za brzu prugu beograd budimpesta, tako da mi se cini da je vec duze predviden model koji se i planira za druga trzista poput tajlandPogledajte prilog 176887
Jeste, piše da su sa 4 kola (2 motorna i 2 prikolice) i da je to voz specijalno proizveden za brzu prugu Beograd Budimpešta koji ispunjava EU uslove.Mene zanima šta će EU da kaže po tom pitanju, da ne naprave neku zavrzlamu. Inače vozovi baš dobro izgledaju. Ima li neko neku sliku iznutra kakvi su i da li će imati ETSC 2, i manje bitno ketering kao u KISS-u? Inače ovde piše da su sa 4 kola.
China's 1st high-speed rail export to Europe: Hungary-Serbia railway project deal signed
Serbia on Tuesday signed a business contract with China for the procurement of high-speed trains neewww.shine.cn
Sve je to standardizovano.A zbog čega SNS mudrice ne kupe ponovo Stadler vozove?
Jel mora svaki državni vozni park u ovoj zemlji da bude šaren i haotičan kao onaj od javnog prevoza ili vatrogasnih službi?
Ono, malo Evropa, malo Kina, malo Rusija, malo Amerika, malo Turska...
Standardizacija, šta to beše?
Sa jedne strane je moguće da će Kinezi platiti i izgurati EU homologaciju kao ulaz na to tržište....
Дакле, искуство је показало - куповина воза претходно нехомологованог за ЕУ, са намером његовог саобраћања по пругама ЕУ је врло ризичан потез.
Zbog čega?Ovaj naš Kiss nema dozvolu da vozi van Srbije