Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pa kako planiraju da izvedu ovo onda? Pa neće moći homologaciju da urade do 2027. ili su sa Maðarima sklopili neki dil sa bratom Sijem.

Zašto u ovoj prokletoj zemlji ništa ne može da bude transparentno, već ove milionske brljotine i dilovi isplivavaju u instagram komentarima.
 
onda je mozda cr 300 af, cr 200 af nije sto je servisna brzina 160 a sledeca kategorija su cr 400 koje nisu za nas.
1920px-CR300BF-0002_at_Guangnan_(20190713181758).jpg
 
ipak je cr 300 af i na izlozbenom prostoru za brzu prugu beograd budimpesta, tako da mi se cini da je vec duze predviden model koji se i planira za druga trzista poput tajland
gol4107-1200x0.jpg
 
Zar cr300 af nije fuxing?

Sad proverih, jeste Fuxing ali svi su ti brzi vozovi simple decker fuxing vozovi.

Dobro je sto ovaj moze 250 pa ako danas sutra reše da podignu brzinu onda će moći a da ne moraju da kupe nove vozove.
 
Vrlo moguće da je taj model naručen nego on ne sme to javno da kaže.
Moguće da su sve pripremili za homologaciju jer je predvidjeno da ide do Budimpešte.
U svakom slučaju jako lepa vest i fantastičan vozić ako je ovo naručeno.
Nestvarna slika da ovako nesto vozi po Srbiji.
 
Vrlo moguće da je taj model naručen nego on ne sme to javno da kaže.
Moguće da su sve pripremili za homologaciju jer je predvidjeno da ide do Budimpešte.
U svakom slučaju jako lepa vest i fantastičan vozić ako je ovo naručeno.
Nestvarna slika da ovako nesto vozi po Srbiji.
Mene zanima šta će EU da kaže po tom pitanju, da ne naprave neku zavrzlamu. Inače vozovi baš dobro izgledaju. Ima li neko neku sliku iznutra kakvi su i da li će imati ETSC 2, i manje bitno ketering kao u KISS-u? Inače ovde piše da su sa 4 kola.
 
ipak je cr 300 af i na izlozbenom prostoru za brzu prugu beograd budimpesta, tako da mi se cini da je vec duze predviden model koji se i planira za druga trzista poput tajlandPogledajte prilog 176887
Ta maketa je zapravo CR 400 BF , dok CR 300 AF drugačije izgleda i ima drugu šemu bojenja (drugačiju šemu ima i 300 BF)
Dakle sigurno nećemo nabaviti taj sa makete...
 
Mene zanima šta će EU da kaže po tom pitanju, da ne naprave neku zavrzlamu. Inače vozovi baš dobro izgledaju. Ima li neko neku sliku iznutra kakvi su i da li će imati ETSC 2, i manje bitno ketering kao u KISS-u? Inače ovde piše da su sa 4 kola.
Jeste, piše da su sa 4 kola (2 motorna i 2 prikolice) i da je to voz specijalno proizveden za brzu prugu Beograd Budimpešta koji ispunjava EU uslove.

Prototip ili skraćeni Fuxing?
 
A zbog čega SNS mudrice ne kupe ponovo Stadler vozove?

Jel mora svaki državni vozni park u ovoj zemlji da bude šaren i haotičan kao onaj od javnog prevoza ili vatrogasnih službi?
Ono, malo Evropa, malo Kina, malo Rusija, malo Amerika, malo Turska...
Standardizacija, šta to beše?

P.S.
Brzine do 160 km/h su sasvim dovoljne za putničke vozove u Srbiji. Pogotovu što mi je svojevremeno objašnjeno da brzine do 200 traže drastično drukčije tehnologije i procedure.
A i mislim da je bolje da se na nivou cele Srbije, tj, na svim deonicama i pravcima postepeno dižu eksploatacione brzine odnosno stanje pruga, nego da jedan pravac glumi kineske brze vozove a zato neki drugi ne mogu da izdrže preko 30 na sat, a neki su i kompletno zatvoreni i zarasli.
 
A zbog čega SNS mudrice ne kupe ponovo Stadler vozove?

Jel mora svaki državni vozni park u ovoj zemlji da bude šaren i haotičan kao onaj od javnog prevoza ili vatrogasnih službi?
Ono, malo Evropa, malo Kina, malo Rusija, malo Amerika, malo Turska...
Standardizacija, šta to beše?
Sve je to standardizovano.
 
Mogu 3 komada ali tamo za 2027. ili tako nešto. Ova 3 smo platili 62,2M
...
Дакле, искуство је показало - куповина воза претходно нехомологованог за ЕУ, са намером његовог саобраћања по пругама ЕУ је врло ризичан потез.
Sa jedne strane je moguće da će Kinezi platiti i izgurati EU homologaciju kao ulaz na to tržište.
Sa druge imamo ova 3 KISSa za EU a 5 Kineza da trče samo kod nas.
 
Ne obrnuto je, 3 kissa su predvidjena da voze kod nas a 5 kineza za EU.
Ovaj naš Kiss nema dozvolu da vozi van Srbije
 
Мислим да је погрешно да имамо гарнитуре за међународни саобраћај и да су композиције са вагонима практичније за то. Нпр. курсна кола.
 
Vrh