Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hoće li se uskoro uvoditi voz Pančevo-Novi Sad? Kada stižu te naručene garniture? Od oktobra ću češće imati posla u NS, baš bi mi značilo.. :cool:
 
Hoće li se uskoro uvoditi voz Pančevo-Novi Sad? Kada stižu te naručene garniture? Od oktobra ću češće imati posla u NS, baš bi mi značilo.. :cool:
Po najavama nove garniture stižu martu intenzitetom od 1 garnitura na 2 nedelje. Novim RV su planirani polasci PA-NS-PA (2 dnevno doduše). Verujem da će im ta linija biti prioritet.
 
Hvala.. Znači, tek od marta.. :confused:

A hoće li pojačati liniju Pa-Bg?
 
Hoće li se uskoro uvoditi voz Pančevo-Novi Sad? Kada stižu te naručene garniture? Od oktobra ću češće imati posla u NS, baš bi mi značilo.. :cool:

Boki ti je već odgovorio, nije lepo da se reklamiram, ali napravio sam tabele za naredni RV Pančevo-Beograd-Novi Sad i obratno, u tabele nisu uračunati samo polasci Sr. Mitrovica-Novi Sad.

Malo je sve RAW, jer je i dalje "Work in progress", ali mislim da bi mogao da vidiš koji tačno i gde iz Pančeva idu vozovi.
Tabelale imaju sve polaske, neke greške su moguće, otvorena je naravno za sve!

Evo dokumenta (nadam se da se vidi i da otvara bez problema)
 

Prilozi

  • Untitled document-2.pdf
    1 MB · Pregleda: 200
Ispod Leskovca ne znam, ali ono oko Leskovca nije bilo loše još se držalo krajem 2021.
Ovo su sada brzine:

1) Niš-Brestovac "će bidne" 120 km/h
2) Brestovac-Pečenjevce 30 km/h
3) Pečenjevce-Vinarci 50 km/h sa tendecijom pada brzine
4) Vinarci-Đorđevo 100 km/h
5) Đorđevo-Grdelica 65 km/h
6) Grdelica-Đep ukrsnica 50 km/h
7) Đep ukrsnica-Vladičin Han 30 km/h
8) Vladičin Han-Vranjska Banja 50 km/h
9) Vranjska Banja-Ristovac 90 km/h
10) Ristovac-Bujanovac 50 km/h
11) Bujanovac-Bukarevac ukrsnica 95 km/h
12) Bukarevac ukrsnica-Preševo 40 km/h
Samo mala ispravka, nije Đep nego Džep :)
 
U principu tako je.
Od 2019 pa do sada konstantno raste količina i procenjeno je da će taj trend trajati barem do 2030.
Zbog svega toga u stanici Bor Teretna napravljeno je novo utovarno mesto, trebalo bi uskoro i nova manevarka da stigne itd..
Nije baš ni Kargova krivica tu 100%, već i IŽS koji između Požarevca i Bora preko dana ima 4 stanice, dok je situacija u noćnim terminima još lošija.
Za sada pored ove šeme i Karga jedan voz prevozi i RTL.
Ne treba zaboraviti da ima i vozova Šabac-Prahovo, Kaona-Požarevac itd.. koji guše dodatno saobraćaj.

Kinezi već neko vreme lobiraju da se ukine putnički voz Zaječar-Majdanpek, ali jako je teško da će se tako nešto dogoditi, već im je dosta učinjeno sa ukidanjem Požarevac-Majdanpek i ukidanjem trećeg para vozova Zaječar-Majdanpek koji je davao vezu za Zaječar-Niš.
Kada smo već kod pruge Zaječar-Niš, teretnog saobraćaja skoro da nema, nekada zna da prođe i 7 dana bez teretnog voza, nekako je više postao alternstivni pravac za Bor-Požarevac.
У том случају би Кинези могли да одреше кесу и да реконструишу пругу комплет када им већ толико треба.
Да је било памети, реконструкција пруге би била део купопродајног уговора РТБ Бор.
 
Detalnjije slike novog FLIRT-a:
380645685_633057588811628_9160767982035254057_n.jpg

380538309_633057512144969_1875792540362988709_n.jpg

380532596_633057825478271_242022471081112728_n.jpg
380480508_633057598811627_7168863112568378896_n.jpg

Ostatak slika u spojleru:
380538435_633057522144968_4238637926405343288_n.jpg

380579674_633058628811524_74200019092016076_n.jpg

380569851_633057618811625_9165430730828693833_n.jpg

380585382_633057602144960_7989126548915303177_n.jpg

380543599_633057778811609_6487729214546375990_n.jpg

380535383_633057645478289_5445688564078460917_n.jpg

381038959_633057758811611_1526885005539485220_n.jpg

380533695_633058638811523_2542585365031967873_n.jpg

380530182_633058495478204_4522686053957797182_n.jpg

380570948_633058742144846_3008707703949364019_n.jpg

380572754_633058658811521_5755808593735675933_n.jpg

380662612_633058682144852_2731580180000641385_n.jpg

380614325_633058462144874_6624420358409515622_n.jpg

380579664_633058555478198_9028135741599346264_n.jpg

380589341_633058582144862_338931334059968398_n.jpg

380580422_633058732144847_1564832032073384880_n.jpg

380568423_633061098811277_9187436368581464437_n.jpg

380589359_633061188811268_4755857880940033296_n.jpg

380407010_633061335477920_2480684095411445753_n.jpg

380574686_633061388811248_1682767847393480636_n.jpg

380580458_633061325477921_3686929401120868136_n.jpg

380570928_633061372144583_5180059245015364818_n.jpg

380540936_633061415477912_4957498514883402295_n.jpg

381032373_633061498811237_2764968734874809355_n.jpg

380539528_633061222144598_6023155423251461010_n.jpg


380539758_633061582144562_4971338962205528028_n.jpg
Izvor: facebook.com/Kolej w obiektywie Railway in focus Zug in Bewegung
 
Nije mi jasno kako onda naša pruga ispunjava, ako uopšte i ispunjava?
 
Ovo je strašan incident i nešto što ne sme da se dešava, voz je prošao punom brzinom preko PP-a sa podignutim branicima iz razloga koji su opisani u objavi, jeste bokter zaštitio prelaz fizički, ali ovo se ne radi, da sam MV odmah bi zaustavio voz i proglasio Vanredni događaj!!!
O džukeletinama za volanom ne bih, operisani smo za saobraćajnu kulturu, to je poznato odvajkada.

Снимак екрана (1333).png


 
Neko je pitao kako kondukter treba da izbacuje nekog ko neće da plati kartu u brzom vozu? Treba li da zaustavi voz i da li će svi onda da kasne čekajući policiju, itd?
Bio sam lično prisutan kada su izbacivali jednoga iz ICE voza u DE. Sobzirom da sam među poslednjima ulazio u taj pomenuti vagon, primetio sam da dvoje policajaca uniformi odmah iza mene ulaze na vrata, i pravo dolaze do čoveka koji nije hteo da plati kartu, a pored njega je stojala kondukterka. Policajci su je pitali diskretno: jel to ovaj, ona je diskretno pokazala glavom na njega. Očigledno da je policajcima već bilo javljeno u kom vagonu se nalazi putnik koji neće da plati kartu još pri pristizanju tog voza. E sad koliko je cela intervencija traja: Pa ukupno oko 3-4 Minuta. Policajci su zapovednim tonom rekli pođite za nama, tome koji se švercovao, bez reči je ustao i otišao za njima. A čudno mi je bilo što se niko nije isčuđavao i komentarisao situaciju, već je svako gledao svoj posao u pomenutoj situaciji, a kondukterka nastavila da kontroliše karte... Dakle ima efikasan način, samo je potrebna policija na stanicama...
 
 
Tekst daje fokus na 3 stvari:
-Kinezi ne znaju da naprave ETCS - notorna laž. Znaju da naprave i za to imaju sertifikate dva evropska NoBo tela (TUV NORD i Ricardo Certification).
-Kinezi ne znaju da naprave opremu na pružnim prelazima - notorna laž, imaju i kinezi pruge konvecionalnih brzina gde imaju automatske PP. Takođe nisam siguran da će Mađari zadržati PP pri Vmax=160km/h, ne znam kakvi su im propisi.
-Problem budžeta projekta koji je zakucan 2019. godine - ovo ima smisla.
 
Vrh