![]()
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoe
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoewww.ekapija.com
![]()
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoe
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoewww.ekapija.com
Нажалост, 99% данашњег новинарства се своди на сензационалистичке текстове без много основа. Ову преведену ,,вест" има наредних дана да пренесу сви портали, а да се притом ниједан новинар неће потрудити да то истражи и конкретније напише шта и како.Tekst daje fokus na 3 stvari:
-Kinezi ne znaju da naprave ETCS - notorna laž. Znaju da naprave i za to imaju sertifikate dva evropska NoBo tela (TUV NORD i Ricardo Certification).
-Kinezi ne znaju da naprave opremu na pružnim prelazima - notorna laž, imaju i kinezi pruge konvecionalnih brzina gde imaju automatske PP. Takođe nisam siguran da će Mađari zadržati PP pri Vmax=160km/h, ne znam kakvi su im propisi.
-Problem budžeta projekta koji je zakucan 2019. godine - ovo ima smisla.
Не сумњам да Кинези умеју да направе пругу са путним прелазима него је овде могућ проблем како уклопити прелазе у ЕТЦС систем. Мислим да тако нешто не постоји.
Bolje da nisi ni kačio, više lupetanja u jednom tekstu nisam video. Poenta celog teksta je da se mađarski problemi prevedu na Srbiju i da se za to optuži srpska vlast.![]()
Krah velikog Vučićevog i Orbanovog projekta: Zbog gluposti s prugom Budimpešta-Beograd već smo platili kaznenih 35 miliona dolara, a kraj se ne nazire
Izgradnja pruge Beograd-Budimpešta traje godinama, beskonačno kasni, a sudeći po poslednjim vestima sve se ponovo stopira i odlaže. Prema pisanju mađarskih medija, kineska firma zadužena za ovaj posao u toj komšijskoj zemlji, nije uspela da ugradi sigurnosne uređaje i ETCS sistem upravljanja...nova.rs