EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoe
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoewww.ekapija.com
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoe
EBRD Srbiji odobrio kredit od 25 mil EUR za železničke depoewww.ekapija.com
Нажалост, 99% данашњег новинарства се своди на сензационалистичке текстове без много основа. Ову преведену ,,вест" има наредних дана да пренесу сви портали, а да се притом ниједан новинар неће потрудити да то истражи и конкретније напише шта и како.Tekst daje fokus na 3 stvari:
-Kinezi ne znaju da naprave ETCS - notorna laž. Znaju da naprave i za to imaju sertifikate dva evropska NoBo tela (TUV NORD i Ricardo Certification).
-Kinezi ne znaju da naprave opremu na pružnim prelazima - notorna laž, imaju i kinezi pruge konvecionalnih brzina gde imaju automatske PP. Takođe nisam siguran da će Mađari zadržati PP pri Vmax=160km/h, ne znam kakvi su im propisi.
-Problem budžeta projekta koji je zakucan 2019. godine - ovo ima smisla.
Не сумњам да Кинези умеју да направе пругу са путним прелазима него је овде могућ проблем како уклопити прелазе у ЕТЦС систем. Мислим да тако нешто не постоји.
Bolje da nisi ni kačio, više lupetanja u jednom tekstu nisam video. Poenta celog teksta je da se mađarski problemi prevedu na Srbiju i da se za to optuži srpska vlast.Krah velikog Vučićevog i Orbanovog projekta: Zbog gluposti s prugom Budimpešta-Beograd već smo platili kaznenih 35 miliona dolara, a kraj se ne nazire
Izgradnja pruge Beograd-Budimpešta traje godinama, beskonačno kasni, a sudeći po poslednjim vestima sve se ponovo stopira i odlaže. Prema pisanju mađarskih medija, kineska firma zadužena za ovaj posao u toj komšijskoj zemlji, nije uspela da ugradi sigurnosne uređaje i ETCS sistem upravljanja...nova.rs